Dat hangt er voornamelijk van af waar je gaat staan en hoe je voorkomen is. Het is niet anders dan andere routes binnen de Benelux, behalve dat ik van mening ben dat Utrecht niet zo'n goede liftplek naar het zuiden heeft. Maar ik ken Utrecht niet zo goed als een lifter die uit Utrecht komt.quote:Word je op die route snel opgepikt?
Jij hebt niks beters te doen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef buzz1291 het volgende:
Ik dacht al dat je deaud was. Miste de sappige, met vele cijfertjes doorspekte, lulliftverhalen al een beetje.
Jammer deze reactie..quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef buzz1291 het volgende:
Ik dacht al dat je deaud was. Miste de sappige, met vele cijfertjes doorspekte, lulliftverhalen al een beetje.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef Frank__NL het volgende:
@Buzz
Dat jij dit denkt bewijst overigens wel dat er van het zaagsel onder jouw pan niet veel verwacht mag worden. Ik vraag mij af in welk type organisatie men jou nog te werk heeft kunnen stellen.
Ja dat mag je. Het antwoord echter is NEE! Ik verwijs nergens naar, spuide slechts mijn gedachte, en ik bezig geen schuttingstaal.quote:Mag ik je vragen om te letten op jouw uitspraken. Verwijzen naar de dood en het gebruik van schuttingwoorden duidt niet op een sociaal ontwikkeld en op interactie met soortgenoten gerichte forumgenoot.
En wat zou dat. Mijn ouders stemden altijd links van het midden. Mijn vaders vader was voorzitter van een vakbond. En de ouders van mijn moeder stemden ook altijd links van het midden. Wat is daarmee mis. Jij hebt een andere voorkeur. Dit heet democratie. Volgens mij is daar niets mis mee.quote:Het gebruik van het woord tewerkstellen getuigt alleen al van wel gestudeerd maar uit een links millieu afkomstig.
Vindt jij het normaal om in een reactie op iemand te verwijzen naar de dood? Mijn reactie daarop, en de reactie van veel mensen daarop, zal zijn dat dit niet normaal is, vandaar dat ik zeg dat ik het ongepast vind. Dit heeft alles te maken met ethiek en fatsoen.quote:Ja dat mag je. Het antwoord echter is NEE! Ik verwijs nergens naar, spuide slechts mijn gedachte, en ik bezig geen schuttingstaal.
Dat jij een ander mens geen vrijheid gunt verbaasd mij, vooral gezien het voorkomen van de V van Vrijheid in jouw favoriete politieke partij. Met jouw reacties profileer jij jezelf als een extreem rechts denkend iemand. Eigenlijk is dat meelijwekkend en het is misschien daarop dat ik op jouw opmerkingen reageer.quote:Maar jij mag je best beter voordoen dan je bent hoor, dan blijf ik wel gewoon mezelf. En blijf maar lekker aanschoppen tegen alles wat maar enigszins millieu vervuilend zou kunnen zijn, maar er tegelijkertijd wel gebruik van maakt. Je begint je al aardig als zo'n Groen Linkse rukker te profileren, die rapen ook bierblikjes van de straat op........
Ik zeg het maar even, dat jij net als ikzelf niet in staat bent om dit op een objectieve wijze te beoordelen.quote:En blijf maar lekker aanschoppen tegen alles wat maar enigszins millieu vervuilend zou kunnen zijn, maar er tegelijkertijd wel gebruik van maakt.
slaat natuurlijk nergens op.quote:vooral gezien het voorkomen van de V van Vrijheid in jouw favoriete politieke partij
Misschien is dat wel een slogan van CU of CDA, maar los daarvan, vind ik het een prima uitspraak. Maar hoe ver rekt het "ieder voor zich".. liften moet kunnen, of had je liever dat iedereen heel milieuvervuilend met de auto zou gaan.. we belanden dan weer in de cliches, natuurlijk is het beter voor het bedrijfsleven als 17 miljoen mensen in dit land 17 miljoen auto's gebruiken voor elke millimeter die ze zich verplaatsen.. dan zitten we wel te filosoferen op een behoorlijk abstract niveau, terwijl rechtsom toch rechtsom wil, en linksom wil linksom, wat maakt het uit? Ik heb van mijn chauffeurs nooit klachten ontvangen tijdens of na afloop van een rit; alles wat gebeurt, gebeurt op vrijwillige basis.quote:Ieder voor zich en god voor ons allen spreekt mij meer aan. Oh dat is geen politieke slogan?
Doe ik! Nog 69 jaar! Of niet, maar de vraag van "hoe lang nog" heb ik wel voor onbepaalde tijd naast mij neer gelegd. Uiteindelijk is het toch een kwestie van doen.quote:Lift ze!
http://www.nu.nl/binnenla(...)l-liever-bak-in.htmlquote:Nederlandse lifter wil liever de bak in
MÜNSTER - Een Nederlandse lifter die langs een Duitse autosnelweg was opgepakt, wilde liever de gevangenis in dan een boete betalen.
© ANPAgenten pakten de 26-jarige man bij Münster op nadat automobilisten de politie hadden gewaarschuwd.
De lifter werd nog gezocht voor een delict dat hij in Duitsland had begaan, meldden Duitse media vrijdag.
Hij had arrestatie kunnen voorkomen door een boete te betalen. Maar hij weigerde: ''Ik zou graag een Duitse gevangenis van binnen willen zien.''
We hebben al een hele tijd niets meer van ons cijferwonder hier vernomen... dus.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)l-liever-bak-in.html
Zo, dus jij leeft ook nog?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
We hebben al een hele tijd niets meer van ons cijferwonder hier vernomen... dus.....
Daar wil ik in het kader van correcte berichtgeving dan wel het volgende aan toevoegen.quote:Wel slecht nieuws van die mogelijke regelingen van tankstations. Dat maakt het liften vrijwel onmogelijk.
Je kunt dat dan wel een domme opmerking vinden, maar het woordje DUS in deze context betekent niets anders dan dat jij het geweest zou kunnen zijn. Maar weet je wat ik dom vind? De naam van Shell tot hell verbasteren maar dan wel blij zijn dat er nog mensen zijn die daar stoppen om te tanken zodat jij om een lift kan bedelen vragen. Lift ze, je zult nu wel op weg naar Kopenhagen zijn [edit] ....... ach laat ook maar.quote:Op zondag 6 december 2009 02:50 schreef Frank_NL het volgende:
Het nivo daalt, mijn hemel, wat een domme opmerking van Buzz.
Ga maar weer snel in je Audi zitten meneer.
Het tijdperk dat autorijden gepaard gaat met tanken is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet voorbij. En de behoefte om te stoppen blijft ook bestaan.quote:maar dan wel blij zijn dat er nog mensen zijn die daar stoppen
bedankt voor de tips. we willen in 3 weken in Barcelona bedanken, met tussenstops natuurlijk. Haalbaar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef Frank_NL het volgende:
Voldoende tijd uit trekken. Je hebt immers geen ervaring.
Frankrijk heb ik ervaren als een veel liftvriendelijker land dan duitsland. Ik heb heel wat keren door frankrijk gelift en je wordt zo opgepikt, door ouderen, vrouwen alleen etc maakt niet uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef Helly het volgende:
De keuze gaat dan eigenlijk vooral tussen Duitsland of Frankrijk waar je doorheen moet. Duitsland is dan makkelijker denk ik.
Inkoppertje: Ja vooral de laatste 4 weken blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef Frank__NL het volgende:
Nu het vorige deel met 300 berichten zijn maximum heeft bereikt, neemt de maker van Hitchhiking (ad-hoc-carpooling) in the Netherlands het initiatief voor het derde hitchhiking topic. Dit keer met het opgestoken duimpje als topicicon!
We zoeken een leukere openingsafbeelding dan deze. Als je wat hebt, laat maar weten.
[ afbeelding ]
Handige en leuke lift-links
Hitchhiking in the Netherlands
Hitchhiking volgens Wikipedia
Tips for hitchhiking volgens Wikitravel
Autostopguide to Europe / Europese liftersgids
Startpagina voor lifters
Hitchwiki ~ a Wiki for hitchhikers
Liftershalte.info ~ liftplaatsen op Google Map
Hitchbase.com ~ liftplaatsenoverzicht
Weblog van de Liftende Hollander
Kant-en-klare liftborden voor in Nederland
Golden Rules van liftveteraan Veit
Liftwedstrijd.com
Vorige delen:
Liften in nederland is cool!
Liften is cool #2
Positieve verhalen vorige delen:
\'Liftwedstrijd\' naar Zuid-Frankrijk ~ door XxxpimxX
Frank__NL\'s liftborden
Naar Friesland liften ~ door Dikkiedik_2003 (de liftende hollander)
Twee weken op liftvakantie in Polen ~ door Frank__NL
Liftend naar Parijs-Roubaix ~ door Frank__NL
Naar Normandie ~ door Dikkiedik_2003 (de liftende hollander)
Het is zomer 1987... ~ door Knip
Negatieve verhalen vorige delen:
Nachtmerrie in Frankrijk
Gratis onderdak onderweg
http://globalfreeloaders.com/
http://couchsurfing.com/
http://www.hospitalityclub.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |