Klinkt als een gelegenheid niet voor backpackers maar voor barebackers.quote:
Dat is een luxe hotel hoor...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Klinkt als een gelegenheid niet voor backpackers maar voor barebackers.
Je bedoelt Barbizon zeker. Babylon is geheid een gaybar.quote:
Oh wachtquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je bedoelt Barbizon zeker. Babylon is geheid een gaybar.
Waar in Amsterdam moet je zijn? Je hebt inderdaad een heleboel ander hotels waar je naartoe zou kunnen gaan. Novotel bij de Rai bijvoorbeeld. Prima hotel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
Moet vanwege mijn werk een nacht in Amsterdam () overnachten, en aangezien ik niet in een gepauperte hotel wil zitten viel mijn oog op het Krasnapolsky. Bekend voor mij qua naam, echter voor de rest helemaal niet.
Betaal daar per kamer ¤ 134- per nacht.
Is dat wat?
Thanks voor de reacties (indien zinnig) alvast.
Moet helaas wel in het centrum zijn. Dus ook hotel in het centrum.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:07 schreef longinus het volgende:
als je niet in het centrum hoeft te zijn, even buiten het centrum zat hotels voor 75 euro ongeveer, die schoner zijn als kras
Die vliegen we inderdaad in vanuit het onderontwikkelde zuiden. Ook met 800.000 inwoners kan je niet verwachten dat alle functies ingevuld kunnen worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Tekort aan palletsorteerders in A'dam?
Dan nog steeds blijft de vraag waar in het centrum? Het "centrum" van Amsterdam is een redelijk rekbaar begrip.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet helaas wel in het centrum zijn. Dus ook hotel in het centrum.
Thanks voor de serieuze reacties hier i.i.g.
Dat zeg ik . . . Als the sky the limit is, dan op zeker gaan en hop naar het Amstel Hotel!!!! Gegarandeerd een fantastische kamer en een fantastische service en misschien loop je nog een celebrity tegen het lijfquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die vliegen we inderdaad in vanuit het onderontwikkelde zuiden. Ook met 800.000 inwoners kan je niet verwachten dat alle functies ingevuld kunnen worden.
Als je onbeperkt budget hebt voor een overnachting zou ik gewoon het Amstel Hotel nemen.. Als er plek is.. waarom ook niet?
Blijft een top hotel, maar ik ga er eigenlijk nooit meer heen. Veel leuker om in het Pullitzer te zitten, lekker in het centrum. Of de Grand na verbouwing, die is mooi geworden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat zeg ik . . . Als the sky the limit is, dan op zeker gaan en hop naar het Amstel Hotel!!!! Gegarandeerd een fantastische kamer en een fantastische service en misschien loop je nog een celebrity tegen het lijf
Ik heb er nog nooit overnacht (ik woon 20 kilometer van Amsterdam), maar ben er in verband met werk en andere zaken een aantal keren geweest. Heb ook een aantal verschillende kamers mogen aanschouwen. Echt by far het mooiste NL hotel wat ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Blijft een top hotel, maar ik ga er eigenlijk nooit meer heen. Veel leuker om in het Pullitzer te zitten, lekker in het centrum. Of de Grand na verbouwing, die is mooi geworden.
Klopt. Kamers zijn briljant vind ik zelf, maar uiteindelijk boeit me dat weinig, omdat ik toch niet de hele dag op mijn kamer zit. Leuke van Pullitzer zijn de "vreemde" kamers (bijna iedere kamer is weer anders). Inmiddels ken ik het hotel goed en krijg ik altijd een van de zolderkamers, dan heb je een terrasje en uitzicht over de grachten. Erg relaxed in de zomer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit overnacht (ik woon 20 kilometer van Amsterdam), maar ben er in verband met werk en andere zaken een aantal keren geweest. Heb ook een aantal verschillende kamers mogen aanschouwen. Echt by far het mooiste NL hotel wat ik ooit gezien heb.
Ga straks stiekum even Pullitzer bekijken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt. Kamers zijn briljant vind ik zelf, maar uiteindelijk boeit me dat weinig, omdat ik toch niet de hele dag op mijn kamer zit. Leuke van Pullitzer zijn de "vreemde" kamers (bijna iedere kamer is weer anders). Inmiddels ken ik het hotel goed en krijg ik altijd een van de zolderkamers, dan heb je een terrasje en uitzicht over de grachten. Erg relaxed in de zomer.
Maar goed, Amstel is beter qua luxe en zeker qua afwerking - alles klopt.
Als je echt iets gaafs wilt, moet je even het 717 proberen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Ga straks stiekum even Pullitzer bekijken.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:41 schreef Filandro het volgende:
Krasnapolsky klinkt leuk, maar is zwaar overprijsd. Kamers zijn afgetrapt, koffie in de lounge kost bijna 5 euro en de service is ook niet geweldig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |