Snel je vlag erop plaatsen en eventueel de inheemse bevolking doodknuppelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef doetmeniks het volgende:
En hoe moet ik dat dan doen?
Naar de VN gaan?
Linkje naar google maps is voldoendequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef doetmeniks het volgende:
Hoe doe ik dat?
Ben nieuw hier dus hoe voeg ik die toe?
Ik zou eerst naar je eigen land gaan en een grens optrekken, een onafhankelijke regering uitroepen en er een belastingparadijs van maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef doetmeniks het volgende:
En hoe moet ik dat dan doen?
Naar de VN gaan?
ik zie echt een of andere kerel met een steekje los die hier in het plantsoen alle konijnen probeert dood te knuppelen voor me hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Snel je vlag erop plaatsen en eventueel de inheemse bevolking doodknuppelen.
iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Casos het volgende:
En dan komt je buurman je net geclaimde land weer even afpakken
Heb je al een leger paraat staan?
Gewoon de Amerikanen aanbieden er nukes op te plaatsen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Casos het volgende:
En dan komt je buurman je net geclaimde land weer even afpakken
Heb je al een leger paraat staan?
Ik weet dat ik niet zo goed ben in correct Nederlands schrijven maar alvast een tip als je de VN gaat benaderen: laat iemand ff je correspondentie spelcheckenquote:
en hier eindigt je droom sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef doetmeniks het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)land_island_nasa.jpg
Zo zie je het!
quote:Howland Island ( /ˈhaʊlənd/) is an uninhabited coral island located just north of the equator in the central Pacific Ocean, about 1,700 nautical miles (3,100 km) southwest of Honolulu. The island lies almost halfway between Hawaii and Australia and is an unincorporated, unorganized territory of the United States. Geographically, it is part of the Phoenix Islands. For statistical purposes, Howland is grouped as one of the United States Minor Outlying Islands.
Dat is gewoon de taal van zijn land, laat hem lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet zo goed ben in correct Nederlands schrijven maar alvast een tip als je de VN gaat benaderen: laat iemand ff je correspondentie spelchecken
hier past maar 1 reactiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef doetmeniks het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)land_island_nasa.jpg
Zo zie je het!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |