Hier nog iets meer dan 100 dagenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
4,5 maand nog voordat ik mijn vliegtuig kan pakken
Sluit ik me helemaal bij aan. Fantastisch eiland en museum/hotel! Ik heb er ook geslapen op weg naar Shikoku. Heb je het Chichu Museum nog bezocht?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:08 schreef Bajskorv het volgende:
Verder was Naoshima zo enorm indrukwekkend. Ik was er in mijn eentje en heb er heerlijk onstappen rondgefietst. Prachtig eiland met enorm indrukwekkende moderne kunst en geweldige projecten. Geslapen in het Benesse Museum, wat ook een compleet andere ervaring was. Ik kan hem zeker aanraden, hoewel je er nauwelijks toeristen ziet.
Enig idee hoe dat heet?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:10 schreef okiokinl het volgende:
en dit zit ook vlakbij:
[ afbeelding ]
jaren 60- amesumentsbuurtje, compleet met uitkijktoren. echt een beetje alsof je in een tijdscapsule stapt naar de tijd van de grote ecomonische bubble na de 2de wereldoorlog.
Ja, en het Lee Ufan. Mooiste was echter het Art House Project - veel indrukwekkender nog dan de musea. Ik ben als ir. wellicht erg visueel/3D ingesteld, en daarom maakt dit soort kunst altijd een enorme indruk op me. Ik was die dag echt even "stil".quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Fantastisch eiland en museum/hotel! Ik heb er ook geslapen op weg naar Shikoku. Heb je het Chichu Museum nog bezocht?
Volgens mij kun je beter een nachtje doorgaan en dan erheen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:45 schreef matthijst het volgende:
Wil er zelf ook wel heen, maar vraag me af of je er vanaf Shinjuku op tijd kunt komen met de trein/metro?
Volgens mij wel. In de shinkansen en andere treinen zitten ze ook gewoon met 0,5L blikken bierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag je in Japan eigenlijk op straat alcohol drinken?![]()
Een bento box met een Japans biertje op een bankje in het park/op het strand klinkt namelijk wel als een aangename, en budget vriendelijke, lunch
Niet mijn foto's...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gave foto's zeg! Was het een beetje goed weer al?
's Ochtends een taxi gepakt, was niet ver van ons hotel. Je moet er knettervroeg zijn, er mogen maar 2x 60 man naar binnen. Wij stonden er om 3.45am en om 4.15am was het vol.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:45 schreef matthijst het volgende:
@Bajskorv: hoe ben je naar die tunaveiling gegaan?
Wil er zelf ook wel heen, maar vraag me af of je er vanaf Shinjuku op tijd kunt komen met de trein/metro?
jep.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat heet?
Of kan je ff een google maps linkje posten?
Edit, ah: Shinsekai
inderdaad, geweldig. het museum is een van de tofste kunstprojecten die ik in japan heb gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:08 schreef Bajskorv het volgende:
Verder was Naoshima zo enorm indrukwekkend.
Welke andere waren tof?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:55 schreef okiokinl het volgende:
[..]
inderdaad, geweldig. het museum is een van de tofste kunstprojecten die ik in japan heb gezien.
In Hakone is een mooi openlucht museum, en ik ga zelf in mei naar het 21st Century Museum in Kanazawa.quote:
moeilijk te zeggen, ik heb best wat expos bezocht, die er nu niet meer zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |