Ik zou het ook wel geweten hebben jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zag de combinatie met Taiwan of Korea wel zitten. Beiden hebben directe vliegverbindingen met Ishigaki. Maar mijn vrouw vond dat minder. Was wel goed geweest voor mijn bezochte-landen-lijst.
[..]
De Japanners die ik sprak, zeiden allemaal dat wij in de goede periode kwamen. Dit juist vanwege de verzengende hitte in de zomer.
Wat is bizar hoog? Wij hadden tickets voor ongeveer ¤ 1350 pp met KLM met extra beenruimte en zo. Dus dat was al wat duurder dan noodzakelijk. Wij gingen heen naar Osaka en terug vanaf Tokyo. Paar dagen eerder of later en de keuze tussen Osaka en Tokyo voor heen en terug kunnen best honderden euro's verschil maken kwam ik toen bij boeken achter.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:58 schreef Gutso het volgende:
Wij willen graag in oktober gaan, maar de prijzen van vliegtickets dan… bizar hoog! 😭😭
Ik zal toevallig ook te kijken voor een ticket in die periode en zag bij KLM prijzen van 1400-1600euro voor normale economy classquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is bizar hoog? Wij hadden tickets voor ongeveer ¤ 1350 pp met KLM met extra beenruimte en zo. Dus dat was al wat duurder dan noodzakelijk. Wij gingen heen naar Osaka en terug vanaf Tokyo. Paar dagen eerder of later en de keuze tussen Osaka en Tokyo voor heen en terug kunnen best honderden euro's verschil maken kwam ik toen bij boeken achter.
Wij hebben ook een paar keer met Cathay gevlogen, en inderdaad ook een keer 3 dagen HK gedaan. Aanrader! Goede ervaringen met Cathay dus zou het zo weer aanbevelenquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:00 schreef FlyingFish het volgende:
Wij vlogen met Cathay. En je kan zonder meerprijs je overstap in Hong Kong met een paar dagen verlengen, mocht je ook Hong Kong willen bezoeken. En het is een fijnere luchtvaartmaatschappij dan klm imo. Alleen al het feit dat je gewoon metalen bestek krijgt bij je eten is heel fijn.
Wij vlogen 12 jaar geleden voor net geen ¤1400 voor 2 personen met een directe vlucht met klm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |