Dat zou ik ook nog niet eens erg vinden, dat er iemand meegaat waar ik goed mee op kan schieten en waarmee ik een beetje dezelfde ideeën heb over hoe de vakantie in te vullen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Genoeg FOK!ers die met je mee willen.
Nice!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
Sterker nog, ik heb dit gedaan. Drie keer. 1x rondreis westkust VS, 1x week New York, 1x rondreis oostkust VS + Canada.
Dat is inderdaad ook wel weer een voordeelquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Is niet raar, dames en heren zát die alleen op reis gaan. Sterker nog; veel mensen vinden dat juist leuker omdat ze dan snel nieuwe mensen leren kennen. Als je samen met iemand anders gaat sta je daar toch altijd (al dan niet onbewust) veel minder voor open.
Nou, de rondreizen waren georganiseerd, en dus met een touringcar, dus daar zitten altijd mensen bij waar het wel mee klikt. Maar, de opzet was niet om nieuwe mensen te leren kennen, maar om precies datgene wat jij zegt. Niemand had zin/tijd/geld om mee te gaan en ik wilde gewoon wat zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nice!
En wat doe je dan zoal? Vanalles op eigen houtje bezichtigen, of juist met excursies mee?
Alleen uit eten?
Je moet sowieso naar Oostenrijk gaan als je daar nog niet bent geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Luxuria het volgende:
In Azië zijn ook nog verschillende landen die ik wel wil zien ja
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Genoeg FOK!ers die met je mee willen.
Daar ben ik idd dus echt aan toequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon doen, even lekker een week rust aan je kop
welke had je op het oog danquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Cambodja doen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon doen dan, telefoon thuis laten, laptop thuis laten. Heerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar ben ik idd dus echt aan toe
Sowieso zou ik Thailand, Maleisië, Bali en de Verenigde Arabische Emiraten wel eens willen zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |