abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83500428
Ik heb wel een heel oud topic gevonden (2007) maar het leek mij slimmer een nieuw topic aan te maken als dat oke is?

Ik zit nu te kijken op huizenruil.com
Het lijkt me namelijk een ideale en redelijk betaalbare manier om op vakantie te gaan.
Het zou alleen de eerste keer zijn en ik ben benieuwd of er fokkers zijn met ervaring en uiteraard tips en truucs

Voor nu vraag ik me vooral af waar jij je huis gevonden hebt waarmee je ervaring hebt en hoe deze ervaring bevallen is?
Ook zou ik deze zomer nog willen gaan maar begin te vrezen dat het wat te kort dag is? Iemand toevallig ervaring met een zeg maar 'last minute' huizenruil?

Alvast bedankt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 18:46:39 #2
45833 crew  Fogel
pi_83500718
Ik heb er geen moeite mee om bekenden in huis te hebben als ik er zelf niet ben, maar onbekende, nee dank je, je weet nooit wat voor volk je krijgt. "Onbekenden" (mensen die ik nooit ontmoet heb maar bv via fok "ken") in huis nemen terwijl ik er zelf wel (een groot deel van de tijd) ben, da's op zich weer geen probleem (ware het niet dat ik daar totaal geen plaats voor heb momenteel, huis is al krap genoeg zonder bezoek).
Ik betaal liever gewoon voor een hotel of apartement op de plaats waar ik heen wil dan dat ik mijn huis ruil.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_83500880
Het voordeel in mijn geval is dat ik niet mijn eigen huis ruil, maar dat van een van mijn ouders
Dus ik snap je bezwaar (heb ik ook eigenlijk wel een beetje) maar het gaat nu gelukkig niet op
En het is een fijne manier om het te proberen
bevalt het kan ik altijd nog bedenken of ik mijn eigen huis ook toe wil voegen

En verder leuk dat je reageert... maar ik zocht eigenlijk meer naar mensen die er ervaring in hebben
er zijn namelijk veel mensen die denken zoals jij gok ik en dan word het een beetje een opsomming van he nee lijkt me niks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83502642
Homelink.
blaat
pi_83503181
Heb je daar ervaring mee?
Kun je er wat meer over vertellen misschien?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83503806
Je kunt met huizen uit verschillende landen ruilen. Je betaalt lidmaatschap maar het is fijn dat het in zoveel landen zit.
Ik heb vaak geruild zo ben ik o.a. al in Antwerpen geweest.
blaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')