Dankquote:
Lijkt me stug dat we iets gedelete hebben van jou. Ik ga eens kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:28 schreef Vogue het volgende:
[Travel Dreams]...welke landen wil jij nog (graag) zien?...
Ik kan mijn posts niet lezen:? Is daar een reden voor?
Ja dit komt door mij. Het is al heel vaak besproken. Je gebruikt de baggerlayout, schakel even over naar een andere layout en het probleem zou verholpen moeten zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:28 schreef Vogue het volgende:
[Travel Dreams]...welke landen wil jij nog (graag) zien?...
Ik kan mijn posts niet lezen:? Is daar een reden voor?
Kun je jouw post met je opmerking over het niet kunnen zien wel zien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef Vogue het volgende:
Er zijn zoveel landen / plaatsen die ik nog wil zien. Mijn top 6:
- Oost-Europa (Roemenie, Albanie, Rusland)
- Colombia
- India
- Tahiti, Bora Bora en andere exotische Pacific eilanden
- Australie
- Japan
Ook lijkt het me geweldig om overland naar het meest oostelijke puntje van Azie te reizen (Wladiwostock) en daar per boot over te steken naar Japan.
Wie wil me sponsoren?
Heel klein beetje.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef jeloen het volgende:
[..]
gast die foto's je vroeg erom
een ti[: lichaamsverzorging het ziet er nogal ''vies'' uit![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik vind het ook knap hoor dat je met zon hoofd en zon man nog niet aan zelfmoorddenkt XD
maar heel sneu voor julie
quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef jeloen het volgende:
[..]
die smiley is dat je hoofd dinges?
maar dat pedagogies hulpverlener gedoe is dus eigenlijk gewoon : ik help mensen die zich niet goed voelen psygologies?
Ik begin hem goed zat te wordenquote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef jeloen het volgende:
[..]
sorry als het beledigend overkomt maar een tip:
ga naar je vrouw die is p(nogwat) hulpverlener die kan je vast helpen
Zo jammer van zo'n heerlijk topicquote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik begin hem goed zat te worden
Yep, maar ook een 12-jarige zou zich moeten kunnen gedragen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een 12 jarig jochie wat net op internet mag van z'n ouders...
Second that. Ik wilde ook eigenlijk zeggen dat ik me er ook aan ergerdequote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, maar ook een 12-jarige zou zich moeten kunnen gedragen.
Good riddance!quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
jeloen: 48 uur wegens doorgaan met kloten na waarschuwingen.
en een lintje voor de moderatiequote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Fogel het volgende:
Goed nieuws uit het banmeldtopic:
[..]
Good riddance!
PMSquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij omschrijft zichzelf wel goed, dat dan weer wel
[..]
Ik kom er ook niet inquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie dit topic aan de gang krijgen: New York City Part LVII
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan
Ach, het is weer kerstvakantie, dus de kindertjes zitten weer verveeld thuis achter de computer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook dagbagger? En dan heb ik het over het postgedrag van Jeloen in onder andere dit topic Wat als vlucht wordt geannuleerd?.
No Problemquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, het is weer kerstvakantie, dus de kindertjes zitten weer verveeld thuis achter de computer.
Maar ik zal het in de gaten houden
Recenter geboren die van jou, maar de laatste reacties in mijn bijdrage zijn van een latere datum.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:54 schreef DutchTrain het volgende:
Deze is dan iets recenter: meer van Ohrid, Macedonie . En vragen per PM mag ook, ben er vorig voorjaar een aantal dagen geweest
Je doet het erom hèquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een merge aanvragen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet je iets verder kijken dan alleen de actieve topics van TRV. Bijvoorbeeld door de topiclist langer te maken met de knop meer/minder topics. Als je dat doet, kom je het vanzelf tegen.
Gelukkig zijn wij hier heel aardig en geven we je het zo: Thailand #30 - Weer een topic verder
Had het bedenkelijke topic al gelezen. Kan zowel hier als daar. Zal het overgooien naar WGR, zodat daar nog wat input geleverd kan worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Import Sigaretten Canarische Eilanden
Hoort dit topic niet in WGR? Dit heeft niets met vakantie te maken maar met ontduiken van belasting.
Het is een idee, maar ik zie niet veel toegevoegde waarde in het mergen van al die oude topics in één nieuw topic. Wellicht is het handiger om dat laatste topic van jouw hand om te vormen door de OP aan te passen met daarbij links naar een paar van die voorgaande topics. Als je een deftige OP hebt, plaats ik die met alle plezier in het topic en dan kunnen we de topictitel ook aanpassen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:07 schreef Seven. het volgende:
Hoi modjes. Het aanbod over bounty-eilanden is nogal versnipperd. Is het een idee om er een centraal topic van te maken? Er zijn een paar verouderde topics en ik heb er ook onlangs één geopend. Dat terwijl er wel heel veel paradijselijke oorden zijn. Ik heb al een paar experts gespot en met een deftige OP ben je al een heel eind. Of is dit subforum niet zo geschikt voor centrale topics?
Hoi Eddy, het is al jaren het beleid dat we niet zomaar een topic op slot gooien. Juist omdat dat als klantonvriendelijk wordt ervaren voor de topicopener. Wat wij normaliter doen, is een link plaatsen naar het centrale topic met de opmerking dat ze daar veel info kunnen vinden. Mocht de topicopener zijn vragen daar stellen, doen we het nieuwe topic pas dicht. Men is niet verplicht om in een centraal topic z'n vragen te deponeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Niet dat ik de welgewaardeerde moderators met extra werk op wil zadelen, maar het valt me op hoeveel topics er wel niet worden geopend terwijl er ook (soms overduidelijke) centrale topics zijn waarin deze vragen gesteld kunnen worden.
Ik ben en wil dan ook niet de zuurpruim zijn om ze daarop te wijzen, maar voor wat consistentie is het toch wel handig om weer een norm te realiseren waarin mensen niet voor iedere vraag een nieuw topic openen.
Als 'nieuwelingen' met een kleine vraag ff langskomen en ze zien dat er veel losse topics zijn, krijgen ook zij het idee dat ze hun vraag zomaar kunnen stellen in een nieuw topic. Als je niet oppast gaat dat alleen maar erger worden.
Hier zitten de experts voor dat soort vragen: Raad de stad deel 114quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef wernert2 het volgende:
Mag ik een topic openen omdat ik op zoek ben naar de plek waar 'n foto is genomen?
Als in: de stad is bekend (Berlijn) maar ik kan maar niet vinden waar.
Er staan twee duidelijke aanwijzingen op de foto..
Ja, elk jaar hebben we wel een waar ga je naar toe in 2000-zoveel-topic? Moet ik wel even voor zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Natalie het volgende:
Waarschijnlijk kijk ik er erover heen, maar is er geen topic als 'Waar ga je naartoe op vakantie deze zomer?'? Of iets in die strekking
Wat Fogel zei.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef wernert2 het volgende:
Mag ik een topic openen omdat ik op zoek ben naar de plek waar 'n foto is genomen?
Als in: de stad is bekend (Berlijn) maar ik kan maar niet vinden waar.
Er staan twee duidelijke aanwijzingen op de foto..
Precies wat ik zocht! Bedanktquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, elk jaar hebben we wel een waar ga je naar toe in 2000-zoveel-topic? Moet ik wel even voor zoeken.
Edit:
Gevonden: Waar gaan we op vakantie in 2011?
Er is ook een specifiek topic voor zomervakanties, maar daar staan maar 7 posts in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |