abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72387115

Hosgeldiniz - Welkom!

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic.
Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Trigger en Vonnuh de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Trigger en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan. Leuke dynamische boel dus! .

De begintopics 2 t/m 21, voor als je je verveelt:
Turken maken kennis
Turken willen meeten
Turken kunnen ook lachen
Turken hebben altijd honger
Turken en Ramadan
Haat-liefde relatie tussen de Turken
Turken zijn gesteld op Turkije
Turken plannen een meet
Turken zijn lief voor elkaar
Turken kunnen ook flirten
Turken pesten Emel
Turken zijn nachtmensen
Turken zeggen de meet af
Turken kunnen ook serieus zijn
Turken en politiek
Turken zijn gastvrij
Rellen met de Turken
Turken en voetbal
Turken en Grieken
Turken zijn behulpzaam
Dialoog tussen twee Turken

Na topicnr. 21 ben ik maar gestopt, want de dialoog ging eindeloos door tussen twee Turken, .
De Turken praten veel! .

Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .
quote:
     -scorpione-

Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:
     ACT-F

...
quote:
     Burakius

...
quote:
     ClioSporT

Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:
     Da.Rock

...
quote:
     Devrim_

...
quote:
     dvdfreak

the strong silent type like Gary Cooper
quote:
     EMEL

Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:
     GoeRoe86

...
quote:
     IHVK

Schepper van het topic
quote:
     Jero

Snel, goed en gek
quote:
     Min-e

...
quote:
     msnk

...
quote:
     RoW-0

...
quote:
     saban

Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:
     Slayage

Buffy, Tori en Lynch
quote:
     stukovich

Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:
     TheMagnificent

...
quote:
     zarGon

Lief, guitig en een sarcast
quote:
     - En iedere vatandas die ik vergeten ben, .
pi_72387125
En gelijk centraal
pi_72387238
hoax!
pi_72387429
TurkishVictoryPost
pi_72398001
Goede titel btw.
pi_72400317
Even ter info: in het vorige deel werd door iemand gezegd dat de meerderheid van de alevieten Koerdisch is, maar dit klopt dus niet. De meerderheid van de alevieten is Turks. Maar 25-30% van de alevieten is Koerdisch. De overgrote meerderheid van de Koerden is op zijn beurt weer soenniet, dus dat zij vaker aleviet zouden zijn klopt ook niet.
Het Alevitisme is dan ook eigenlijk iets typisch Turks. Dit is terug te zien in de dansen en sommige rituelen, die teruggaan tot het Sjamanisme, het geloof van de Turken in Centraal-Azië voordat ze massaal overgingen tot de Islam. 'Officieel' is het Alevitisme inderdaad een sekte van het Sjiisme, maar daar is tegenwoordig eigenlijk vrij weinig van terug te zien. De sjiieten verrichten bijvoorbeeld de Salaat, gaan op bedevaart en vasten met Ramadan. Bij de hedendaagse alevieten zie je dit helemaal niet, of nauwelijks, terug.

Dit even om een aantal misverstanden de wereld uit te helpen. Ik geef nergens een (waarde)oordeel over.
pi_72400413
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Even ter info: in het vorige deel werd door iemand gezegd dat de meerderheid van de alevieten Koerdisch is, maar dit klopt dus niet. De meerderheid van de alevieten is Turks. Maar 25-30% van de alevieten is Koerdisch. De overgrote meerderheid van de Koerden is op zijn beurt weer soenniet, dus dat zij vaker aleviet zouden zijn klopt ook niet.
Het Alevitisme is dan ook eigenlijk iets typisch Turks. Dit is terug te zien in de dansen en sommige rituelen, die teruggaan tot het Sjamanisme, het geloof van de Turken in Centraal-Azië voordat ze massaal overgingen tot de Islam. 'Officieel' is het Alevitisme inderdaad een sekte van het Sjiisme, maar daar is tegenwoordig eigenlijk vrij weinig van terug te zien. De sjiieten verrichten bijvoorbeeld de Salaat, gaan op bedevaart en vasten met Ramadan. Bij de huidige Alevieten zie je dit helemaal niet, of nauwelijks, terug.

Dit even om een aantal misverstanden de wereld uit te helpen. Ik geef nergens een (waarde)oordeel over.
Goede analyse.

Echter een opmerking. Alevieten verschillen onderling ook heel erg. Er zijn ook veel Alevi's die wel bidden en vasten tijdens de Ramadan.
pi_72401567
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oja? Sorry hoor maar dit lijkt gewoon heel erg alsof je iemand aan het napraten bent.
Nee, is gewoon the truth.
pi_72402314
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Goede analyse.

Echter een opmerking. Alevieten verschillen onderling ook heel erg. Er zijn ook veel Alevi's die wel bidden en vasten tijdens de Ramadan.
Mogen ze wel drinken? Er was een alevi aan het kotsen door de drank, ze werd opgehaald door haar moeder of vader. De vraag of ze mocht drinken, werd beantwoord met: ja, ze is alevi.
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:22:38 #10
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_72402336
-opgejorist-
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_72402435
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:22 schreef stan5374 het volgende:
-opgejorist-
Verkeerde website. Je moet bij Geenstijl wezen.
pi_72402464
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mogen ze wel drinken? Er was een alevi aan het kotsen door de drank, ze werd opgehaald door haar moeder of vader. De vraag of ze mocht drinken, werd beantwoord met: ja, ze is alevi.
Zoals ik al zei verschilt heel erg.

Soennieten mogen ook niet drinken en doen het ook vaak wel dus dat zegt nog niet veel.
pi_72402491
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zoals ik al zei verschilt heel erg.

Soennieten mogen ook niet drinken en doen het ook vaak wel dus dat zegt nog niet veel.
Ja, maar dat is dan een fout. Mag het volgens de regels wel?
Ik ben een pure Turk.
pi_72402588
Sinan een Imam, whats next.
pi_72403102
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:30 schreef Triggershot het volgende:
Sinan een Imam, whats next.
waar ben ik een imam benjamin.
pi_72403169
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dan een fout. Mag het volgens de regels wel?
kweetnie eigenlijk. misschien yel.
pi_72403188
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

waar ben ik een imam benjamin.
Leiden!
pi_72403257
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Leiden!
cool. er was daar een iftar gisteren.
pi_72405983
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

cool. er was daar een iftar gisteren.
Welk vereniging?
pi_72406874
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Leiden!
leef jij nog?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72406970
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:08 schreef Yel het volgende:

[..]

De basis is ontstaan na de dood van onze profeet.. Conflict in opvolging.
das sja islam

het alevitisme heeft wel sja elementen maar is zeer zeker niet sjiitisch

wat ze over zichzelf te zeggen hebben zeer goed verwoord ook trouwens:
quote:
Het is voor buitenstaanders niet eenvoudig uit te leggen wat het Alevitisme nu precies is. Dat komt omdat het Alevitisme in tegenstelling tot godsdiensten als het Jodendom, Christendom en Islam geen bepaalde bron heeft, maar door de eeuwen heen via verschillende religieuze adaptaties uit andere godsdiensten, culturen en levenswijzen gegroeid is tot wat we tegenwoordig als het 'Alevitisme' gadeslaan. Een dergelijk complex patroon zien we ook bij het Hindoeïsme.

Initieel is het Alevitisme te bezien als een Turkse volksreligie met sterke shamane, mystieke en humanistische beginselen. Die beginselen zien we nog steeds terug in het Alevitisme. Door de eeuwen heen zijn echter ook vele islamitische beginselen in het Alevitisme binnengeslopen. Velen gaan daarbij zover dat men het Alevitisme als een islamitische stroming beziet. Vooral in Turkije wordt het Alevitisme vanwege politieke assimilatiemotieven neergezet als een islamitische stroming. In hoeverre islamitische beginselen echter door alevieten in hun levenswijze zijn geïncorporeerd (hoe marginaal ook), verschilt per alevitische populatie en per regio.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72410137
tvp
pi_72410380
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Alevitisme is dan ook eigenlijk iets typisch Turks. Dit is terug te zien in de dansen en sommige rituelen, die teruggaan tot het Sjamanisme, het geloof van de Turken in Centraal-Azië voordat ze massaal overgingen tot de Islam. 'Officieel' is het Alevitisme inderdaad een sekte van het Sjiisme, maar daar is tegenwoordig eigenlijk vrij weinig van terug te zien. De sjiieten verrichten bijvoorbeeld de Salaat, gaan op bedevaart en vasten met Ramadan. Bij de hedendaagse alevieten zie je dit helemaal niet, of nauwelijks, terug.

Hier in NL doelde ik op he Die zijn vaak Koerdisch.
Het woord sekte is hier niet op zijn plaats.... Stupid Wiki..
pi_72410451
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

kweetnie eigenlijk. misschien yel.
Het wordt getolereerd. Het hoort niet tabi.
Ik wil nou niet de spreekbuis van het Alevietisme zijn.. Ik weet er niet alles van Ik ben een slechte Alevi.
pi_72410541
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

das sja islam

het alevitisme heeft wel sja elementen maar is zeer zeker niet sjiitisch

wat ze over zichzelf te zeggen hebben zeer goed verwoord ook trouwens:
[..]

Ik heb jouw gekopieerde tekst eerder gelezen. Flikker aub op met die idioten, wat kan ik me daar pissig op maken.....
Wij zijn moslim, accepteer dat.
pi_72410595
Wat is het alevietisme dan vraag ik mij af..
Velen oordelen, maar weten er niets van af.
pi_72416112
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik heb jouw gekopieerde tekst eerder gelezen. Flikker aub op met die idioten, wat kan ik me daar pissig op maken.....
Wij zijn moslim, accepteer dat.
ik ken deze gasten natuurlijk niet wie ze exact zijn waar ze voor staan, maar feitelijk klopt hun stukje wel, het alevitisme is mix van allemaal overtuigingen, syncretisme

het woordbetekent iets als: "alinin yolunda olan" als dat zo zou zijn zouden op zou het op zijn minst heel veel gemeen moeten hebben met de sjia, maar op wat theoretische dingen na is dat niet zo

wiki is ook altijd handig en vaak ook heel goed wat info betreft:
quote:
Volgens andere wetenschappers heeft het alevitisme zijn oorsprong in sjamane gebruiken en zou dit met andere of latere opvattingen en/of gebruiken zijn verweven. Bijvoorbeeld met een christelijk-filosofisch wereldbeeld of met geadapteerde sjiitisch-islamitische concepten. Zij zien het woordje alevi als een verbastering van het Turkse 'alev'. Dit heeft de betekenis van vlam of vuur in het Turks. Dit zou beter stroken met de vele pre-islamitische rituelen en gebruiken binnen het alevitisme, waarbij vuur een belangrijke rol speelt, bijvoorbeeld tijdens de zogenoemde cems. Deze wetenschappers plaatsen het alevitisme in een historisch-antropologisch kader. De westwaartse nomadentrek van de Turkse stammen westwaarts vanuit centraal-Azië en het overnemen van invloeden van het toenmalige zoroastrisme, waarbij vuur een belangrijke rol speelde, zou de naam verklaren. Dit zou ook de wezenlijke verschillen tussen de alevieten en de moslims verklaren[2]. Zo kennen de alevieten geen moskee. Wel wijzen sommige sociologen op het feit dat er thans sprake is van een islamisering van het alevitisme en vele alevieten zich ook als zodanig bezien, zonder dat daarbij de initiële islamitische zuilen zijn overgenomen. Het neologisme 'alevitische moslims' zou niet alleen een plaats in de Turkse (islamitisch gerichte) samenleving garanderen, maar ook door middel van een self-fulfilling prophecy bewerkstelligen dat men zich meer en meer met de islam identificeert en daarmee daadwerkelijk een schisma of stroming in de islam waarmaakt[3]. In Turkije is er al een grote (alevitische) beweging die zich sterk profileert als een islamitische schisma.[4]
wat het alevitisme is en waar het vandaan komt is gewoon discussie over, dat islamitisch is is maar de vraag, dat het islamitische elementen heeft maakt het nog niet islamitisch, maar er zijn zoveel verschillende stromingen in het alevitisme en dat is zo gek niet, omdat het zoals wordt gesteld een volksgodstdienst is, die eigenlijk helemaal geen bronnen heeft, waarom gelooft men wat men gelooft? bv en doet men wat ze doen? veel aleviten zeggen bv, "god is liefde, als je dat gelooft is dat genoeg" ik vind dat echt christelijk, sommigen vasten sommigen zeggen bizim orucumuz tutulmus, sommigen camiye gider, sommigen gaan niet omdat ali er vermoord zou zijn

dat sommige aleviler moslim zijn, zonder twijfel, maar dat het alevitisme als zodanig islamitisch is, geloof ik niet, omdat er gewoon geen eenduidig antwoord is wat het alevitisme is en waar het voor staat
-Rabia Al-Basri
pi_72416132
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

leef jij nog?
Geen idee?
pi_72416229
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:34 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik weet er niet alles van Ik ben een slechte Alevi.
verdiep je erin, je zal er alleen maar spiritueel rijker van worden

wie ben ik? wat ben ik? zijn de meest interessante vragen in je leven, als mens zouden we allen met dit soort vragen bezig moeten zijn
-Rabia Al-Basri
pi_72416266
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen idee?
nog steeds zoekende dus?
-Rabia Al-Basri
pi_72416281
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog steeds zoekende dus?
naar?
pi_72416289
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

verdiep je erin, je zal er alleen maar spiritueel rijker van worden

wie ben ik? wat ben ik? zijn de meest interessante vragen in je leven, als mens zouden we allen met dit soort vragen bezig moeten zijn
Breng je mening niet als een feit
Ik ben een pure Turk.
pi_72416356
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

naar?
geestelijke rust
-Rabia Al-Basri
pi_72416383
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

geestelijke rust
sure?
pi_72416405
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Breng je mening niet als een feit
wel zeggen wat er interessanter is, anders is het een loze kreet
-Rabia Al-Basri
pi_72416419
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sure?
is dat een nee?
-Rabia Al-Basri
pi_72416554
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

wel zeggen wat er interessanter is, anders is het een loze kreet
ben ik goed bezig?

even een mop, verveling :
waarom hebben de Fransen de guillotine bedacht? om geld te besparen, zodat er niet meer zoveel Fransen zijn die dagelijks hun haar wassen. haaaaaahaaaaaaahaaaaaaaa schoolopdracht
Ik ben een pure Turk.
pi_72416614
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ben ik goed bezig?

even een mop, verveling :
waarom hebben de Fransen de guillotine bedacht? om geld te besparen, zodat er niet meer zoveel Fransen zijn die dagelijks hun haar wassen. haaaaaahaaaaaaahaaaaaaaa schoolopdracht
ook een goeie

snap em niet
-Rabia Al-Basri
pi_72416739
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

ook een goeie

snap em niet
dus het is geen loze kreet?

guillotine, hoofd eraf, geld besparen, geen Fransen meer die dagelijks hun haren wassen. Snap je 'm
Ik ben een pure Turk.
pi_72416855
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

snap em niet
Houd je hoofd erbij!
pi_72417039
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dus het is geen loze kreet?

guillotine, hoofd eraf, geld besparen, geen Fransen meer die dagelijks hun haren wassen. Snap je 'm
nu niet meer nee

ahaaa, hadden ze water tekort ofzo dan?
-Rabia Al-Basri
pi_72417045
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Houd je hoofd erbij!
Die is weg door de guillotine
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:56:36 #43
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72417069
Ik meld me weer eens in dit topique...

Vriendin van m'n vriendin is dit keer overleden en netzoals de laatste keer ( ) haalt dit wederom het nieuws in Turkije...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_72417102
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Houd je hoofd erbij!
idd scherpte is niet helemaal aanwezig...
-Rabia Al-Basri
pi_72417125
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

nu niet meer nee

ahaaa, hadden ze water tekort ofzo dan?
Dit meen je niet.... minder water gebruiken = besparen, het gaat hier niet om een te kort aan water
het is gewoon een domme mop die ik moest vertalen uit m'n Franse boek, ik dacht dat ik het fout had vertaald, omdat de mop zo dom was. Bleek dat het niet zo was, de lerares moest er erg om lachen (nep )
Ik ben een pure Turk.
pi_72417163
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Die is weg door de guillotine
okadar da degil canim
-Rabia Al-Basri
pi_72417198
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:56 schreef nils7 het volgende:

Vriendin van m'n vriendin is dit keer overleden en netzoals de laatste keer ( ) haalt dit wederom het nieuws in Turkije...
weer een vriendin? wat doen je vriendinnen daar dan?

link en alles?
-Rabia Al-Basri
pi_72417242
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dit meen je niet.... minder water gebruiken = besparen, het gaat hier niet om een te kort aan water
het is gewoon een domme mop die ik moest vertalen uit m'n Franse boek, ik dacht dat ik het fout had vertaald, omdat de mop zo dom was. Bleek dat het niet zo was, de lerares moest er erg om lachen (nep )
frans zuigt
-Rabia Al-Basri
pi_72417274
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

okadar da degil canim
bewijs het maar, er is nog een mop, die snapte ik niet, misschien jij wel
Fransen dragen een stokbrood onder hun arm (bij hun oksel), zodat ze geen deodorant hoeven te gebruiken.
Ik ben een pure Turk.
pi_72417322
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

frans zuigt
Praat niet zo over m'n lievelingsvak
Ik ben een pure Turk.
pi_72417357
quote:

Gecondoleerd
zijn het vriendinnen die uit Nederland komen? Wat doen ze in Turkije? Waren ze op vakantie?
Ik ben een pure Turk.
pi_72417436
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

bewijs het maar, er is nog een mop, die snapte ik niet, misschien jij wel
Fransen dragen een stokbrood onder hun arm (bij hun oksel), zodat ze geen deodorant hoeven te gebruiken.
stokbrood is droog, zuigt vocht op, daarom geen deo nodig!!!!!
-Rabia Al-Basri
pi_72417461
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gecondoleerd

ik zou een andere smilie gebruiken
-Rabia Al-Basri
pi_72417596
quote:

[..]

francais sucer fesses
-Rabia Al-Basri
pi_72417604
Ik dacht dat je geen deo nodig zou hebben, omdat stokbrood lekker ruikt ofzo. En die was niet lullig bedoeld, jammer dat het zo wordt opgevat (ik vat het zelf ook vaak verkeerd op).
Ik ben een pure Turk.
pi_72417653
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

francais sucer fesses

Frans, een prachtige taal Wat had ik anders moeten kiezen
Ik ben een pure Turk.
pi_72417723
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Frans, een prachtige taal Wat had ik anders moeten kiezen
aardrijkskunde

-Rabia Al-Basri
pi_72417910
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

aardrijkskunde

Nee, aardrijkskunde is nuttelozer dan Frans. Het is voor geen enkele vervolgopleiding verplicht. Niet dat ik iets met Frans ga doen, dus misschien was aardrijkskunde toch wel verstandiger.

Weltrusten
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:24:11 #59
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72418284
quote:

[..]

Gecondoleerd
zijn het vriendinnen die uit Nederland komen? Wat doen ze in Turkije? Waren ze op vakantie?
Nee eerst een vriend en nu een vriendin van d'r uit Istanbul...
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

weer een vriendin? wat doen je vriendinnen daar dan?

link en alles?
In december een vriend en nu een vriendin (beide vrienden van mijn vriendin welke in Istanbul woont, maar nu voor vakantie hier in NL is)...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 3 september 2009 @ 23:41:37 #60
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72419059
quote:

[..]

frans is egt zo kk

door die kutvak bleef ik bijna ziitten.
nee, doe mij dan maar duits
mundus vult decipi
pi_72419159
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef Gratau het volgende:

[..]

frans is egt zo kk

door die kutvak bleef ik bijna ziitten.
nee, doe mij dan maar duits
Waarom heb je het gekozen, kon je niet inschatten hoe moeilijk het zou worden? Of heb je gewoon niets gedaan, je maakt me bang
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:48:10 #62
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72419304
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom heb je het gekozen, kon je niet inschatten hoe moeilijk het zou worden? Of heb je gewoon niets gedaan, je maakt me bang
haha, nee het was verplicht, maar heb em gelukkig laten vallen.
3 jaar nutteloos frans gehad

ik ga pitten
mundus vult decipi
pi_72419419
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Gratau het volgende:

[..]

haha, nee het was verplicht, maar heb em gelukkig laten vallen.
3 jaar nutteloos frans gehad

ik ga pitten
onderbouw Frans was geweldig, allemaal negens en tienen
weltrusten
Ik ben een pure Turk.
pi_72419660
Frans
Duits
Oké!
pi_72422055
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:34 schreef Yel het volgende:

[..]
Ik wil nou niet de spreekbuis van het Alevietisme zijn..
Je weet inderdaad geen drol als ik zo je berichten lees die elke keer worden gecorrigeerd door niet alevieten..

Heb je ook nog een bron m.b.t je laatste onderzoek over alevieten in nederland.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_72424097
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:50 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Je weet inderdaad geen drol als ik zo je berichten lees die elke keer worden gecorrigeerd door niet alevieten..

Heb je ook nog een bron m.b.t je laatste onderzoek over alevieten in nederland.
Die zgn correcties kloppen niet. Als bron Wiki! En wrm blijf je op mij reageren, terwijl ik jou iedere x negeer?
pi_72424123
Trouwens, jij weet veel..... Met je Mum Sondu... Neyse, ik negeer jou weer. Cok konustum zaten.
pi_72424294
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ken deze gasten natuurlijk niet wie ze exact zijn waar ze voor staan, maar feitelijk klopt hun stukje wel, het alevitisme is mix van allemaal overtuigingen, syncretisme

het woordbetekent iets als: "alinin yolunda olan" als dat zo zou zijn zouden op zou het op zijn minst heel veel gemeen moeten hebben met de sjia, maar op wat theoretische dingen na is dat niet zo

wiki is ook altijd handig en vaak ook heel goed wat info betreft:
[..]

wat het alevitisme is en waar het vandaan komt is gewoon discussie over, dat islamitisch is is maar de vraag, dat het islamitische elementen heeft maakt het nog niet islamitisch, maar er zijn zoveel verschillende stromingen in het alevitisme en dat is zo gek niet, omdat het zoals wordt gesteld een volksgodstdienst is, die eigenlijk helemaal geen bronnen heeft, waarom gelooft men wat men gelooft? bv en doet men wat ze doen? veel aleviten zeggen bv, "god is liefde, als je dat gelooft is dat genoeg" ik vind dat echt christelijk, sommigen vasten sommigen zeggen bizim orucumuz tutulmus, sommigen camiye gider, sommigen gaan niet omdat ali er vermoord zou zijn

dat sommige aleviler moslim zijn, zonder twijfel, maar dat het alevitisme als zodanig islamitisch is, geloof ik niet, omdat er gewoon geen eenduidig antwoord is wat het alevitisme is en waar het voor staat
Wil je mij nou zeggen dat jouw stroming geen invloeden heeft van andere godsdiensten/culturen?
Waar staat het alevietisme voor? Vertel mij dat dan eens.. Misschien heb je dan gelijk je antwoord.

Het Alevietisme is islamitisch.. Anders zou jullie profeet niet onze profeet zijn. Hz Alinin yolundan gitmeseydik, Allah, Muhammed ya Ali demezdik. Hz. Ali yi Allahin arslani olarak gormezdik. 12 imam orucunu neden tutuyoruz sence? Kerbela da seyit olanlari anmak icin. Waarom begraven wij onze doden op de Islamitsche wijze? Er zitten invloeden van andere godsdiensten/stromingen in ja. Maar kom op zeg... Net of de Turkse moslims de pure Islam aanhangen. Die zit vol met culturele begrippen.
Maar oke, als jij het als niet islamitsch beschouwt, dat is jouw goed recht.

Ga weg met het zinnetje: Aliyi camide oldurduler.. ondan gitmiyoruz. Dat is het antwoord van onwetenden.
Het is trouwens Hz. Ali.. Je hebt toch geen knikker gespeeld met hem

Je zou je eens moeten richten op andere bronnen dan Wiki...
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:37:18 #69
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72429056
quote:

linkje naar nieuwsbron?
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:39:05 #70
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72429102
wie gaat er nou Frans leren.. tenzij je in Afrika gaat werken en Duits waar kan je dat spreken behalve in Duitsland zelf en in Alanya.
pi_72430966
quote:
En wrm blijf je op mij reageren, terwijl ik jou iedere x negeer?
quote:
Neyse, ik negeer jou weer.

ps. Je vind mum sondu wel opwindend..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_72431452

[ Bericht 100% gewijzigd door Yel op 04-09-2009 14:05:48 (Was vies.) ]
pi_72431557
Ben jij ook verwerkt tijdens Mum Sondu? Is jouw opa ook je vader?
pi_72432235
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Yel het volgende:
Ben jij ook verwerkt tijdens Mum Sondu? Is jouw opa ook je vader?

Nee ben niet verwekt tijdens mum sondu omdat wij geen alevieten zijn, mijn opa is niet mijn vader nee..

Met "ook" wil je dus aangeven dat jij wel tijdens een Mum Sondu (met hoofdletters uiteraard ) verwekt bent en je opa tevens je vader is ? Wat erg..
pi_72433136
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nee ben niet verwekt tijdens mum sondu omdat wij geen alevieten zijn, mijn opa is niet mijn vader nee..

Met "ook" wil je dus aangeven dat jij wel tijdens een Mum Sondu (met hoofdletters uiteraard ) verwekt bent en je opa tevens je vader is ? Wat erg..
Ja, je hebt gelijk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:53:59 #76
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72434633
weekend
mundus vult decipi
pi_72434827

net meegeholpen met brugerdag, jezus wat zijn die kinderen vervelend
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:53:48 #78
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72436494
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

[..]

ps. Je vind mum sondu wel opwindend..
Mum sondu geen idee wat het is maar het klinkt als een natte geile bende...
pi_72438475
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:12 schreef Yel het volgende:

[..]

Wil je mij nou zeggen dat jouw stroming geen invloeden heeft van andere godsdiensten/culturen?
Waar staat het alevietisme voor? Vertel mij dat dan eens.. Misschien heb je dan gelijk je antwoord.

Het Alevietisme is islamitisch.. Anders zou jullie profeet niet onze profeet zijn. Hz Alinin yolundan gitmeseydik, Allah, Muhammed ya Ali demezdik. Hz. Ali yi Allahin arslani olarak gormezdik. 12 imam orucunu neden tutuyoruz sence? Kerbela da seyit olanlari anmak icin. Waarom begraven wij onze doden op de Islamitsche wijze? Er zitten invloeden van andere godsdiensten/stromingen in ja. Maar kom op zeg... Net of de Turkse moslims de pure Islam aanhangen. Die zit vol met culturele begrippen.
Maar oke, als jij het als niet islamitsch beschouwt, dat is jouw goed recht.

Ga weg met het zinnetje: Aliyi camide oldurduler.. ondan gitmiyoruz. Dat is het antwoord van onwetenden.
Het is trouwens Hz. Ali.. Je hebt toch geen knikker gespeeld met hem

Je zou je eens moeten richten op andere bronnen dan Wiki...

alinin yolu peygamberin yolu, peygamberin yolu kuranin yolu, zolang een aleviet die dingen ontkent, die in de koran staan, kan deze persoon niet moslim zijn klaar, inkara dusuyor ozaman

het probleem van de alevitische bronnen is dat je ze niet hebt, je hebt alleen bronnen, over alevieten, dit is ook bewijs dat het een pure mix is van alles, je kan immers niet afleiden waar iets vandaan komt

daarnaast is er niets mis met dat stukje van wiki, daar kan jij aardig wat van leren nog

kerbelayi aniyoruz diyosun, wat was daar gebeurd dan? waarom is huseyin vermoord? waar streed huseyin voor? sence ali, hasan, huseyin namazlarini kiliyormuydu? oruclarini tutuyormuydu?

je kan niet zeggen namaz bana ne? oruc bana ne? en dan ook nog eens roepen, biz alinin yolundayiz, jaja maak dat de kat maar wijs

geloven is niet genoeg in islam, geloof gaat hand in hand met daden

roepen ik houd van god, is makkelijk, het laten zien is iets heel anders
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:33:02 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72441169
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:37 schreef marcusa het volgende:

[..]

linkje naar nieuwsbron?
Hiero http://www.gencturkhaber.(...)siri-doz.html,017714
Het was gisteren op haber turk het eerste item

Op een facebook erover staat wel een mindere foto

Geen idee wat de text zegt maar die foto is dus bij ons (bij mijn vriendin thuis in Eskisehir, waar ze studeerd) genomen door mijn vriendin...
N/A
pi_72442189
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef marcusa het volgende:
wie gaat er nou Frans leren.. tenzij je in Afrika gaat werken en Duits waar kan je dat spreken behalve in Duitsland zelf en in Alanya.
Ik moet het wel leren, ik wil m'n diploma halen.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:16:56 #82
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72442682
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geen idee wat de text zegt maar die foto is dus bij ons (bij mijn vriendin thuis in Eskisehir, waar ze studeerd) genomen door mijn vriendin...
overleden aan OD..
pi_72444008
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef marcusa het volgende:

[..]

Letterlijk: " kaarsjes uit"

Wat er daarna gebeurt weet de volgende ochtend niemand
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:33:41 #84
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72445424
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

ik weet het wel..
fuckingvette orgie a la Eyes Wide Shut..
pi_72445436
quote:

[..]

echt? nou nou.. poehoe.
pi_72445478
hoe vaak gaan we het hier nog over hebben.? laat mensen gewoon in hun waarde.
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:48:55 #87
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72445975
als we (A Milli Takim) niet naar het WK in Zuid Afrika gaan word ik gekkkk
pi_72449942
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef marcusa het volgende:
als we (A Milli Takim) niet naar het WK in Zuid Afrika gaan word ik gekkkk
bel alvast het gesticht dan maar
-Rabia Al-Basri
pi_72450045
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
triest, maarja OD en dat wordt dan toch je eigen verantwoordelijkheid
-Rabia Al-Basri
pi_72450109
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:33 schreef marcusa het volgende:

[..]

ik weet het wel..
fuckingvette orgie a la Eyes Wide Shut..
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:15:43 #91
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72451292
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

bel alvast het gesticht dan maar
Sen nediyon lannn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:01:51 #92
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72452323
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:15 schreef marcusa het volgende:

[..]

Sen nediyon lannn
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baas
mundus vult decipi
pi_72452868
Cocuklar siyaset meydani'nda kurt acilimi'ni tartisiyor
Ik ben een pure Turk.
pi_72453360
pi_72453505
çocuklar ga slapen.
pi_72454107
Koerdisch kind zegt het volgende.

"Pe ke ke kimdir ? benim ablamdır , benim dayımdır , benim amcamdır ,benim abimdir...
kürtlerinde kendisine önder olarak kabul ettiği kişi sayın abdullah öcalandır"

Sende Orospu Cocugunun ta kendisisin.
pi_72454241
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:25 schreef ClioSporT het volgende:

"Pe ke ke kimdir ? benim ablamdır , benim dayımdır , benim amcamdır ,benim abimdir...

Tja. Toch is t best logisch.

En voel je je nu beter na het schelden?>
pi_72454259
quote:

Zo gek is dat niet. Vergeet niet dat het een volk zonder land is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 04:58:20 ]
pi_72454261
Trouwens. dat kind is duidelijk ingefsluiterd.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:29:47 #100
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72456496
quote:

Eğitim Şart..
pi_72456522
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja. Toch is t best logisch.

En voel je je nu beter na het schelden?>
Hoe bedoel je? Ik maakte een compliment.
pi_72456813
quote:

Dat was toch die jongen met veel haar, allemaal een richting op gekamt. Hoe hij reageerde op die jongen van 10
Ik ben een pure Turk.
pi_72456905
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik maakte een compliment.
HAHAHAHA, ik begrijp het! Je noemde hem een hoerenzoon. HAHA.
pi_72456941
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is toch wel een compliment te noemen.....
pi_72456987
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is toch wel een compliment te noemen.....
Jij was 15 toch? Inmiddels al 16, dan. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, that is.
pi_72457362
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij was 15 toch? Inmiddels al 16, dan. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, that is.
Volgens mij was hij in de 20
Ik ben een pure Turk.
pi_72457980
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je probeert even de aandacht naar je toe te trekken ofzo ?
pi_72458379
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet. Vergeet niet dat het een volk zonder land is.
shit happens
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:21:10 #109
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72458952
gezellig hierzo.. is dit wat men bedoelt met Birlik ve Beraberlik
pi_72459983
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee man, ik was 11.
pi_72460324
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee man, ik was 11.
Niet spotten met mijn geheugen.
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef G.Fawkes het volgende:
We gaan toch niet het topic om zeep helpen door te msnen ipv te posten he

Hoe oud zijn de mensen in dit topic eigenlijk allemaal?
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:39 schreef xminator het volgende:
15
pi_72460445
Zo heb jij even 20 topic's lopen bekijken om mijn leugen te vinden
pi_72460524
Mensen die fok te serieus nemen
pi_72460655
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:24 schreef xminator het volgende:
Zo heb jij even 20 topic's lopen bekijken om mijn leugen te vinden
Duurde niet langer dan 30 seconden in totaal, ik had meteen het goede topic te pakken. Je bent in ieder geval minderjarig.
pi_72461113
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef marcusa het volgende:
gezellig hierzo.. is dit wat men bedoelt met Birlik ve Beraberlik
Ja dat krijg je na decennia lang nationalistische brainwash.
pi_72461561
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Duurde niet langer dan 30 seconden in totaal, ik had meteen het goede topic te pakken. Je bent in ieder geval minderjarig.
Dat ken zo zijn. Of niet.
pi_72461591
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja dat krijg je na decennia lang nationalistische brainwash.
Je hoeft niet geïndoctrineerd te zijn om erachter te komen dat koerden zijn.
pi_72461634
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat ken zo zijn. Of niet.
Het is zo.
pi_72461661
zG. is een koerdenlover.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 15:12:41 ]
pi_72461674
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Je zin mist enige nuance. D'r is niets mis met Koerden, maar met de PKK en de Koerden die de PKK supporten.
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:27:37 #121
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72462014
Ik vind wel dat Kürt Açilimi een kans gegeven moet worden.. zie ook hier.. is toch alleen maar mooi nieuws
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12418884.asp?gid=229
pi_72471843
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe ben jij er dan achtergekomen?
Ik ben een pure Turk.
pi_72473755
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe ben jij er dan achtergekomen?
Door het observeren van koerden in het wild.
pi_72474070
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik ken een goede koerd (meerdere)
ik snap niet dat jij ze niet bent tegengekomen, beter observeren
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:48:28 #125
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72475550
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:46 schreef xminator het volgende:

[..]

heb je de Big Five ook gespot..
SPOILER
pi_72477985
Voor degene die zo racistisch doen over Koerden. En zo DOM nationalistisch zijn:

"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_72478475
Ja imam burakius, er wordt ook niet beoordeeld op arabier zijn of niet of om koerd zijn of niet, maar om wat ze uitspoken.
pi_72485192
quote:
Op zondag 6 september 2009 03:32 schreef ClioSporT het volgende:
Ja imam burakius, er wordt ook niet beoordeeld op arabier zijn of niet of om koerd zijn of niet, maar om wat ze uitspoken.
lees toch echt racistische uitspraken...

verander het woord koerd door turk en maak van de poster een nederlander en het is duidelijk waar jullie mee bezig zijn
-Rabia Al-Basri
pi_72486974
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

lees toch echt racistische uitspraken...

verander het woord koerd door turk en maak van de poster een nederlander en het is duidelijk waar jullie mee bezig zijn
Inderdaad
en goede koerden zijn niet zeldzaam (als ik het goed heb gezien)
Ik ben een pure Turk.
pi_72487069
zarGon is terug.
  zondag 6 september 2009 @ 15:21:27 #131
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72487305
Arabieren en Koerden 1 pot nat, allebei vijanden van de Republiek Turkije
pi_72488216
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef marcusa het volgende:
Arabieren en Koerden 1 pot nat, allebei vijanden van de Republiek Turkije
Ben jij een alter ego van Zargon stiekem.
pi_72511767
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef marcusa het volgende:

[..]

Krijg je thuis nix?
pi_72511811
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

alinin yolu peygamberin yolu, peygamberin yolu kuranin yolu, zolang een aleviet die dingen ontkent, die in de koran staan, kan deze persoon niet moslim zijn klaar, inkara dusuyor ozaman

het probleem van de alevitische bronnen is dat je ze niet hebt, je hebt alleen bronnen, over alevieten, dit is ook bewijs dat het een pure mix is van alles, je kan immers niet afleiden waar iets vandaan komt

daarnaast is er niets mis met dat stukje van wiki, daar kan jij aardig wat van leren nog

kerbelayi aniyoruz diyosun, wat was daar gebeurd dan? waarom is huseyin vermoord? waar streed huseyin voor? sence ali, hasan, huseyin namazlarini kiliyormuydu? oruclarini tutuyormuydu?

je kan niet zeggen namaz bana ne? oruc bana ne? en dan ook nog eens roepen, biz alinin yolundayiz, jaja maak dat de kat maar wijs

geloven is niet genoeg in islam, geloof gaat hand in hand met daden

roepen ik houd van god, is makkelijk, het laten zien is iets heel anders
Jij haalt je 'kennis' van het internet af... Ik heb mijn kennis uit het beleven zelf. Laten we het daar bij houden. Musluman olarak gormuyorsan, o sana kalmis. Ik weet dat ik goed leef.

Lees mijn tekst nog even trouwens, nergens heb ik gezegd dat de Kuran niet ons boek is. De zin Allah Muhammed ya Ali geeft al aan dat wij de weg van de profeet volgen. Maar dat ik niet bid en niet vast, is mijn keuze. In de Kuran staat immers ook vermeld: In de Islam is geen dwang. De gevolgen zijn voor mij.
pi_72511825
En leer eens te schrijven met Hz...
pi_72511837
quote:

[..]

Je weet het wel heel goed.. Annanimi belledin orda
pi_72511883
Ik hoop dat Geertje alle zetels binnenhaalt... O zaman bakim kopekler nasil havlicaklar..
pi_72514549
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:33 schreef Yel het volgende:

[..]

Je weet het wel heel goed.. Annanimi belledin orda
Annanimi ?? Nee ik heb het niet gedaan met je moeder maar bedankt voor het aanbod

ps. Leer Turks
  maandag 7 september 2009 @ 12:00:05 #139
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72514954
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Annanimi ?? Nee ik heb het niet gedaan met je moeder maar bedankt voor het aanbod

ps. Leer Turks
ben Anna Kournikova yi belledim.. WTF is belledim voor een pauper woord
pi_72515123
Bergvolk taal. Hol bewoners in het oosten van het land.
  maandag 7 september 2009 @ 12:21:55 #141
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72515598
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
nog zo een ander woord: şaaptım
pi_72522761
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
Gelukkig ben jij heel hoogontwikkeld.
Is erg te merken aan je posts enzo.
pi_72522782
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef Yel het volgende:
Ik hoop dat Geertje alle zetels binnenhaalt... O zaman bakim kopekler nasil havlicaklar..
Echt he. Zo hypocriet.
pi_72522882
mum söndü is trouwens grote bullshit.
quote:
The phrase mum söndü ("The candle went out") alludes to an accusation about a holy moment of some cem rituals in which twelve candles (representing the Twelve Imams) are doused with water. For centuries it has been widely spread among Sunnis to demean Alevis by accusing them of having orgies after blowing off the ritual candles.

This accusation has especially been used during the time of the Safavid-Ottoman conflict, as means to justify killing of the Qizilbash people, which were declared "infidels" by the Ottomans.
pi_72525393
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij heel hoogontwikkeld.
Is erg te merken aan je posts enzo.
Sana kemik attigimi hatirlamiyorum. HOST..!!

Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
pi_72525752
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
Gelukkig is wat jij doet veel beter Ben echt blij dat we ook mensen zoals jij hebben, van alles wat
Ik ben een pure Turk.
pi_72526100
quote:

[..]

Nah.

Ik heb niks geshowed hier. En verder weten (buiten een paar vrienden) niemand mijn account dus aan wie zou ik moeten showen.

Ik snap alleen niet waarom je zo xenofoob bezig bent, terwijl je zelf als allochtoon in een ander land woont.
Ik kan daar slecht tegen en ga dan reageren op mensen.
pi_72526165
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig is wat jij doet veel beter Ben echt blij dat we ook mensen zoals jij hebben, van alles wat
Ja ok, majah diversiteit is leuk totdat we overgaan op ordinair schelden vanwege herkomst/afkomst/geloof en weet ik veel wat.

Vind ik dan.
pi_72526240
Behalve dat hij nogal een ruige mening heeft over sommige zaken, komt zijn postgedrag de sfeer ook niet ten goede.

D'r is hier geen gesprek (meer) dat loopt, men is te vijandig en de ambiance is ronduit kut.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 18:44:48 ]
pi_72526288
Precies en het is niet altijd zo geweest.
pi_72526403
Waar is Min-e eigenlijk? Ik mis mijn betweterige muurbloempje.
pi_72526424
En Emel... Is zij ergens gesignaleerd?
pi_72526531
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja ok, majah diversiteit is leuk totdat we overgaan op ordinair schelden vanwege herkomst/afkomst/geloof en weet ik veel wat.

Vind ik dan.
Ik bedoelde ook niet dat ik het echt beter vond he
Ik ben een pure Turk.
pi_72526590
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat ik het echt beter vond he
Kız, hepsi senin mi?
pi_72526630
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kız, hepsi senin mi?
Anlamadim.. ne benim?
Ik ben een pure Turk.
pi_72526776
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Anlamadim.. ne benim?
Met de hulp van Ekşi Sözlük:
quote:
kızlarda ergenlik döneminde büyüyen götler ve memeler sorunsalına bu durumdan ''kızımız büyüyor.'' mantığıyla, kanımca gereksiz keyif alan, bir takım akraba kişilerinin (teyzeler, yengeler, halalar...) ergen kişiye klasik yaklaşım cümlesidir. bir anda ''yavrum hepsi senin mi!'' cümlesiyle poponuzda ya da memelerinizde bir hanım eli hissedersiniz, ki kalite kontroldür bir yandan bu eylem kendini bilmez akraba kişisi için. orası burası engellenemeyen bir şekilde büyüyen ve ellenen kız içinse korkunç bir deneyimden ibarettir. o dönemde bu akraba modeline nefret duymaya başlansa ve hatta ''bi siktirin gidin!'' tavrı sergilense de, yarın öbürgün yolda yürürken, hiç tanışmadığı, tanışmak da istemeyeceği bir yabancıdan duyduğunda bu cümleyi elbette mumla arayacaktır teyzesini halasını...
.
pi_72526856
Emel en Min-e

Emel heb ik paar maanden geleden gesproken, Min-e geen idee.
pi_72527005
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Met de hulp van Ekşi Sözlük:

[..]

.
Ik ben wel stil
Ik ben een pure Turk.
pi_72527111
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben wel stil
Psshh, ik probeerde alleen maar een conversatie te starten.
pi_72527124
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben wel stil
En zo heb ik vrouwen het liefst, .
pi_72527149
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Psshh, ik probeerde alleen maar een conversatie te starten.
Kwam meer over als: wees stil
Ik ben een pure Turk.
pi_72527173
Ik ben er ook nog
pi_72527192
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef IHVK het volgende:
Emel en Min-e

Emel heb ik paar maanden geleden gesproken, Min-e geen idee.
Hmpf, wel jammer. Zij was onze lijm, hele slowchat is een beetje uit elkander gevallen. Of de aanwezigheid van te veel testestoron richt ook schade aan.
pi_72527198
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

En zo heb ik vrouwen het liefst, .
Je weet dat ik geen vrouw ben he, ik ben een meisje
Ik ben een pure Turk.
pi_72527229
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kwam meer over als: wees stil
Welnee, .

Da's een beetje de Nederlandse equivalent van 'Hey, lekkerding!'.
pi_72527246
We hebben oestrogenen nodig. How sad.
pi_72527262
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben er ook nog
En Trigger.
pi_72527264
quote:
Ik ben er ook nog
Ik ben een pure Turk.
pi_72527273
maar geen kliekjes vormen.

moet ik even als mod zeggen.
pi_72527353
quote:
Ik ben er ook nog
Ooo. Hoe is het, balım?
pi_72527458
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je weet dat ik geen vrouw ben he, ik ben een meisje
Hallo meisje.

Meisjes, .
pi_72527587
Alleen die 'Bilmiyorem' is wel zo jammer, pop.
pi_72527668
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ooo. Hoe is het, balım?
Goed, met jou?
pi_72527763
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef zarGon het volgende:
Alleen die 'Bilmiyorem' is wel zo jammer, pop.
Het was een typfout. Degistiremiyorem
Ik ben een pure Turk.
pi_72527823
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed, met jou?
Çok şükür iyiyim, hamd olsun.

Jij ook al een lurker geworden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 19:25:08 ]
pi_72527865
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Çok şükür iyiyim, hamd olsun.

Jij ook al een lurker geworden?
Guzel
Idd, mijn eerste post in maanden hiero
pi_72527970
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het was een typfout. Degistiremiyorem
Hadi bakalım, öyle olsun. Ayrı bir hava katmış, böyle başka bir güzelsin.

Ben je al ontgroend?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 19:29:31 ]
pi_72527997
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Guzel
Hoe komt dat? .
pi_72528007
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Guzel
Hopelijk ook weer de laatste voor een paar maanden.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_72528025
Krijgen we dat weer.
pi_72528031
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hopelijk ook weer de laatste voor een paar maanden.
Of je houdt gewoon even je bek dicht.
pi_72528058
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, geen 'of'.

Houd je bek gewoon dicht als je niets nuttigs toe te voegen hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 19:31:44 ]
pi_72528063
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hadi bakalım, öyle olsun. Ayrı bir hava katmış, böyle başka bir güzelsin.

Ben je al ontgroend?
Ben je al ontmaagd?
Sanane la
Ik ben een pure Turk.
pi_72528093
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ben je al ontmaagd?
Sanane la
OMFG. Jij verstaat echt alles verkeerd.

.
pi_72528119
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bek dicht op internet . Kansloze opmerking ... typerend voor kansloze mensen.
pi_72528127
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe komt dat? .
Gebrek aan jouw aanwezigheid. Maar nu zal ik meer posten al is het om die Dragonball z boy hier boven me te ergeren.
pi_72528129
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

OMFG. Jij verstaat echt alles verkeerd.

.
Ja, zo ben ik ingesteld
Ik ben een pure Turk.
pi_72528159
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, zo ben ik ingesteld
Met zG moet je even afstemmen op de juiste frequenties
pi_72528174
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, zo ben ik ingesteld
Vraag de volgende keer of de schroefjes iets losser kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 19:34:45 ]
pi_72528187
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met zG moet je even afstemmen op de juiste frequenties
Zo is het wel goed
Ik ben een pure Turk.
pi_72528198
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vraag de volgende keer of de schroefjes iets losser kunnen.
Nee, het is al goed zo
Ik ben een pure Turk.
pi_72528204
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gebrek aan jouw aanwezigheid. Maar nu zal ik meer posten al is het om die Dragonball z boy hier boven me te ergeren.
Mooi zo. Is mijn omgekeerde psychologie ook gelukt. Jammer dat (sommige ) mensen het niet snappen

p.s.

huishulpje
pi_72528225
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het botert nog steeds niet tussen jullie, hm? .

(En Dragonball Z-boy? .)
pi_72528269
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Burakius het volgende:

[..]

Mooi zo. Is mijn omgekeerde psychologie ook gelukt. Jammer dat (sommige ) mensen het niet snappen

Wat is dat met 'omgekeerde psychologie' ook telkens? Ook net zoiets is 'hap hap hap'.
pi_72528272
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Burakius het volgende:

[..]

p.s.

huishulpje
Denken mensen op internet te kunnen beïnvloeden met omgekeerde psychologie.
pi_72528326
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, het is al goed zo
Het kan altijd beter.
pi_72528332
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het botert nog steeds niet tussen jullie, hm? .
Hij heeft me verstoten sinds ik van mijn geloof ben afgevallen.
quote:
(En Dragonball Z-boy? .
pi_72528370
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het kan altijd beter.
Oja?
Ik ben een pure Turk.
pi_72528447
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]
Whehehehe. .

.
quote:
Ah, ik heb even mijn instellingen gewijzigd. Ik zag zijn andere icon.
pi_72528507
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Whehehehe. .

.
[..]

Ah, ik heb even mijn instellingen gewijzigd. Ik zag zijn andere icon.
Lach maar, hayatim kaydi enzo
pi_72528521
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Denken mensen op internet te kunnen beïnvloeden met omgekeerde psychologie.
Het is gelukt ook.
pi_72528545
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik jou verstoten . Nee ik mocht je daarvoor ook al niet
pi_72528562
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oja?
Ja.

Heb jij ook nog een naam?
pi_72528586
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lach maar, hayatim kaydi enzo
Aman, baska sey kaymasin da.
pi_72528593
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Heb jij ook nog een naam?
Niet meer dan er hier staat
Ik ben een pure Turk.
pi_72528666
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Burakius het volgende:

[..]

Triggershot Clan

.
pi_72528693
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Aman, baska sey kaymasin da.
Je kent de clips van Ismail Yk toch wel, met Namli enzo?
pi_72528701
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
pi_72528712
pi_72528765
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Niet meer dan er hier staat
Eerste letter?
pi_72528804
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kent de clips van Ismail Yk toch wel, met Namli enzo?
Vertel?
pi_72528934
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eerste letter?
Ik mag niet zeggen wie ik ben, dus ook niet de eerste letter.
Ik ben een pure Turk.
pi_72528967
quote:
Oh, dat. Nu weet ik het weer. .
pi_72528988
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik mag niet zeggen wie ik ben, dus ook niet de eerste letter.
Je mag niet?
pi_72529017
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je mag niet?
Internetregels
Ik ben een pure Turk.
pi_72529022
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Triggershot Clan

.
Je beseft dat de periode er na ( nadat het wel duidelijk was met je salafistisch bullshit/ wat ook je ondergang is geworden) ik je zeker niet mocht .. maar wtf ... moet ik jou uitleggen hoe ik me voel tegneover jou ? Je bent maar een gozer van het internet ..
pi_72529057
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Internetregels
Nu al zoveel wijsheid in pacht.
pi_72529061
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je beseft dat de periode er na ( nadat het wel duidelijk was met je salafistisch bullshit/ wat ook je ondergang is geworden) ik je zeker niet mocht .. maar wtf ... moet ik jou uitleggen hoe ik me voel tegneover jou ? Je bent maar een gozer van het internet ..
Toen was ik de heer der werelden zeker, niet van het internet

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 19:58:24 ]
pi_72529102
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nu al zoveel wijsheid in pacht.
Hoe heet jij?
Ik ben een pure Turk.
pi_72529109
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh, dat. Nu weet ik het weer. .
Ik kijk naar zulke clips, dan kan je kaymis toch wel aardig concluderen
pi_72529121
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe heet jij?
Yavuz Selim.
pi_72529145
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yavuz Selim.
Waar woon je?

Triggershot hoe verwijder ik m'n account?
Ik ben een pure Turk.
pi_72529183
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waar woon je?
Delft.
quote:
Huh? Waarom? Een account kan je niet verwijderen, hoogstens onbruikbaar maken.
pi_72529219
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Delft.
[..]

Huh? Waarom? Een account kan je niet verwijderen, hoogstens onbruikbaar maken.
Op veel sites kun je je account verwijderen, waarom hier niet?
Ik ben een pure Turk.
pi_72529229
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

Een account kan je niet verwijderen, alleen maar al je info resetten en toegang naar en tot blokkeren door passmailer te gebruiken.
pi_72529252
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Op veel sites kun je je account verwijderen, waarom hier niet?
Lees die goddome policy toch eens een keer voordat je ermee akkoord gaat.
pi_72529261
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een account kan je niet verwijderen, alleen maar al je info resetten en toegang naar en tot blokkeren door passmailer te gebruiken.
Ik heb daar niets over gelezen toen ik me had geregistreerd
Ik ben een pure Turk.
pi_72529304
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lees die goddome policy toch eens een keer voordat je ermee akkoord gaat.
Misschien heb ik dat ook gedaan, waar bemoei jij je mee
Ik ben een pure Turk.
pi_72529325
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb daar niets over gelezen toen ik me had geregistreerd
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
Had je wel kunnen doen.
quote:
Naam wijzigen / account verwijderen
Usernames worden in de regel niet door ons gewijzigd, en je kunt het ook niet zelf.

Ook verwijderen we geen accounts. Als je niet tevreden bent met je username en je wilt écht een andere, dan zul je een manier moeten vinden om een tweede te registreren.

Een FOK!-account is niet alleen voor het forum. Je kunt na je registratie ook reageren op de frontpage, meedoen aan prijsvragen, meespelen in de managers, reageren op weblog of managers, enzovoorts.

Accounts worden door FOK! niet doorgegeven aan andere users. Ook niet wanneer ze schijnbaar ongebruikt zijn. Het postaantal op het forum zegt immers weinig tot niets over het wel of niet in gebruik zijn van een account: sommige users posten nooit op het forum of hebben de naam vast geregistreerd om na een lange reis te gaan gebruiken.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 20:06:01 ]
pi_72529353
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Misschien heb ik dat ook gedaan, waar bemoei jij je mee
Als je het had gedaan, had je er niet naar gevraagd.

.
pi_72529396
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je het had gedaan, had je er niet naar gevraagd.

.
Ik heb het gelezen, maar de belangrijke informatie is niet tot me doorgedrongen
Ik ben een pure Turk.
pi_72529426
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, maar de belangrijke informatie is niet tot me doorgedrongen
Nou, dat komt nogal over als een verrassing.
pi_72529461
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nou, dat komt nogal over als een verrassing.
Ja
Ik ben een pure Turk.
pi_72529509
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja
Waarom wil je je account verwijderen?
pi_72529561
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom wil je je account verwijderen?
Priveredenen
Ik ben een pure Turk.
pi_72530051
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Priveredenen
Iemand uit je directe omgeving heeft je posts herkend?
pi_72530213
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iemand uit je directe omgeving heeft je posts herkend?
Nee, ze mogen m'n posts herkennen, dat maakt me echt niets uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_72531649
vaarwel bilmiyorem

halloooo, ?????
-Rabia Al-Basri
pi_72532059
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef Slayage het volgende:
vaarwel bilmiyorem

halloooo, ?????
ik ben er nog, sorry
Ik ben een pure Turk.
pi_72532127
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vind ik dan.
Waar zie je mij ordinair schelden dan ??

Zargon met je grote neus, ben ik te hard voor je, kan je het allemaal niet meer aan, misschieen dat IHVK je een knuffel kan geven Stelletje zeikerds. Een beetje ruig zijn kan helemaal geen kwaad, continu elkaars hol likken gaat ook vervelen op den duur.

ps. Mine zit ergens op de vlucht samsun - amsterdam.
pi_72532806
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik ben er nog, sorry
maak een nieuw account hup
-Rabia Al-Basri
pi_72532955
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

maak een nieuw account hup
Dit keer bilmiyoram of iets anders?
Ik ben een pure Turk.
pi_72534025
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
pi_72536240
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zal mijn twisted mind er maar niet op loslaten.
pi_72536278
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zal mijn twisted mind er maar niet op loslaten.
-Rabia Al-Basri
pi_72536395
Majah als bilmi weggaat zijn er helemaal geen vrouwen meer over.
pi_72536492
Ideeen voor een nieuwe gebruikersnaam?
Ik ben een pure Turk.
pi_72536516
Biliyorem
pi_72536600
EgELiKizzz1993
pi_72536605
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef IHVK het volgende:
Biliyorem
Een steeds ergere variant? Wat wordt het volgende? Biliyoram? Ik weet dat je geen account kunt verwijderen, maar kan ik m'n gebruikersnaam niet wijzigen?
Ik ben een pure Turk.
pi_72536627
Nee kan ook niet, je moet echt een nieuwe maken.
pi_72536646
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik weet dat je geen account kunt verwijderen, maar kan ik m'n gebruikersnaam niet wijzigen?
Nee, moet je een nieuwe account aanmaken.
pi_72536667
Queen.Elizabeth.III
pi_72536677
Ok
Ik ben een pure Turk.
  maandag 7 september 2009 @ 22:53:40 #256
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72536976
Ismail YK

Murat Dalkılıç

pi_72540366
Hey vet, iemand had mijn wachtwoord gewijzigd hier

Iemand weer onder de gordel bezig om mij zogenaamd te " naaien " omdat het ze anders toch niet lukt
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:54:29 #258
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72551186
wajow, in 1 dag 5 pagina's

ok deze is baas
mundus vult decipi
pi_72554274
.....weer thuis
pi_72554319
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:27 schreef ClioSporT het volgende:

Mijne ook!
pi_72557234
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef Min-e het volgende:

[..]

Mijne ook!
Aramiza kara kedi sokmaya calisiyorlar
pi_72557569
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:27 schreef ClioSporT het volgende:

Iemand weer onder de gordel bezig om mij zogenaamd te " naaien " omdat het ze anders toch niet lukt
Ja, want je produceert toch van die kwalitatief hoogstaande posts dat iemand je profiel heeft gehackt omdat hij/zij anders geen discussies van je kan winnen.

Anyway, een hacker had de wachtwoorden van alle FOK!kers in bezit gekregen. Vandaar dat FOK! al deze wachtwoorden heeft gewijzigd. Maar dat wist je natuurlijk al.
pi_72559251
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, want je produceert toch van die kwalitatief hoogstaande posts dat iemand je profiel heeft gehackt omdat hij/zij anders geen discussies van je kan winnen.

Ja sorry dat het mij, in tegenstelling tot een aantal "kijk mij hoogstaand kwalitatief posten" users, geen ene fuck kan schelen of ik hier dom overkom of slim of weet ik veel wat.

Fijn dat fok pas 1 week na het mailtje ineens gaat rotzooien met accounts.
pi_72560999
Zo, zo, 2 hele topics volgeluld in mijn afwezigheid.

zG ik heb jou ook gemist hoor! Enne.. ik ben geen betweter

Jeez wat is het hier trouwens koud!
pi_72567978
Turkije - Bulgarije 94-66 (Eurobasket in Polen). Turkije doet het tot nu toe goed in poule D. 2 van de 2 gewonnen (H) Nazar deymesin (3 x kloppen hehe ).

Hopelijk gaan we morgen tegen Bosnië ook winnen! kom op Türkiye!
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:08:08 #266
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72568326
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Julis het volgende:
Turkije - Bulgarije 94-66 (Eurobasket in Polen). Turkije doet het tot nu toe goed in poule D. 2 van de 2 gewonnen (H) Nazar deymesin (3 x kloppen hehe ).

Hopelijk gaan we morgen tegen Bosnië ook winnen! kom op Türkiye!
zo he, 3 wedstrijden in 3 dagen..
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:08:46 #267
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72568354
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:46 schreef Min-e het volgende:
.....weer thuis
waar was je dan?
pi_72568407
*kijk mij hoog kwalitatief posten*
pi_72568858
quote:

[..]

Zoals JIJ... Leer Nederlands.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:28:28 #270
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72569158
oe a dev adam 12 dev adam oe a dev adam hey hey hey hey...
pi_72571762
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
*kijk mij hoog kwalitatief posten*
gossie, pikkie voelt zich gelijk aangesproken, en terecht..
  woensdag 9 september 2009 @ 01:13:11 #272
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72571779
ben yatiyorum.. ik ga weer natdromen over geile hoeren en over milli takim..
pi_72571792
Dromen over hoeren, apart.
pi_72577529
Tegen de 30 doden inmiddels door de regen

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/12441217.asp?gid=229

Het heeft vanochtend in Ikitelli (ergens in istanbul) in een half uur tijd meer geregend dan normaal het geval is over een heel jaar.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:51:46 #275
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72577633
Is dat niet de plek waar het Ataturk Stadium zit van de CL finale..
  woensdag 9 september 2009 @ 15:00:10 #276
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72583174
Wat een timing van mijn vriendin om afgelopen maandag terug te gaan naar Istanbul
N/A
pi_72586534
pi_72590108
Weten jullie op welke zender het vandaag word uitgezonden??
pi_72590324
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef Ayca het volgende:
Weten jullie op welke zender het vandaag word uitgezonden??
Wat is "het"?
pi_72590428
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:32 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wat is "het"?
Bosnie Herz. - Turkije natuurlijk
pi_72590522
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef Ayca het volgende:

[..]

Oh. Zal maar niet vragen of dat voetbal is.
pi_72590590
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Burakius het volgende:

Een onderzoek naar dindarlik etc. in Turkije.

Ben jij trouwens altijd 'dindar' geweest? Of is dat met de met de jaren gekomen zeg maar?
pi_72591281
Wat nemen jullie trouwens mee uit Turkije?

Ik: yufka, findik, helva (soort die alleen bij ons in de streek verkrijgbaar is, wit, marshmellowachtig spul met walnoten erin). Kortom alleen maar etenswaren.
pi_72591907
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Min-e het volgende:

Ik: yufka, findik, helva (soort die alleen bij ons in de streek verkrijgbaar is, wit, marshmellowachtig spul met walnoten erin). Kortom alleen maar etenswaren.
Cemele biberi, sam fistigi, bulgur en vast wel meer etenswaren, maar meer komt er nu niet in me op
Ik ben een pure Turk.
pi_72591998
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef Ayca het volgende:

[..]

fox
Ik ben een pure Turk.
pi_72592635
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Min-e het volgende:

Lol.. Bestaan er Turken die niet weten wat helva is ?
pi_72592818
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:39 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Lol.. Bestaan er Turken die niet weten wat helva is ?
ze zegt dat het een soort is die alleen bij haar in de streek verkrijgbaar is, dus waarschijnlijk is het een speciale
Ik ben een pure Turk.
pi_72593160
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ben jij trouwens altijd 'dindar' geweest? Of is dat met de met de jaren gekomen zeg maar?
Is een paar jaar geleden als een hamer neergestreken . Van de ene op de andere moment. Volwassen worden noemen ze dat
pi_72595269
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ze zegt dat het een soort is die alleen bij haar in de streek verkrijgbaar is, dus waarschijnlijk is het een speciale
als je haar uitleg moet geloven is het weinig anders dan alle andere helva in turkije
  woensdag 9 september 2009 @ 20:55:13 #290
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72595647
bij ons doet fox het niet, iemand op internet iets?
mundus vult decipi
pi_72598000
fatos locos
pi_72598205
zucht
pi_72598740
No. Dit is niet waar. NOOO.

Ik heb nog hoop. Ik denk dat Bosnië nu in een wij-gaan-door-bui zitten. En dat Estland heel goed gaat counteren, dan maken zij er 1-0 van. En dan gaan ze met 11 man verdedigen. En dan gaat Bosnië ook nog van Spanje verliezen en gaat Turkije alle wedstrijden winnen en dan dan... worden we 2e. (OK, DIT IS KANSLOOS )
pi_72598949
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef Julis het volgende:
No. Dit is niet waar. NOOO.

Ik heb nog hoop. Ik denk dat Bosnië nu in een wij-gaan-door-bui zitten. En dat Estland heel goed gaat counteren, dan maken zij er 1-0 van. En dan gaan ze met 11 man verdedigen. En dan gaat Bosnië ook nog van Spanje verliezen en gaat Turkije alle wedstrijden winnen en dan dan... worden we 2e. (OK, DIT IS KANSLOOS )
Behoorlijk
pi_72599023
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:24 schreef xminator het volgende:

[..]

Behoorlijk
Hey, dat is beter dan deze reactie.
quote:
TurkishBomba: ik hoop dat de vliegtuig van bosnië met de spelers der in stort en dat ze het allemaal overleven maar allemaal geblesseerd raken en dat ze toch moeten voeballen, en dan 10-0 verliezen van estland.
tja wonderen kunnen gebeuren
pi_72600069
achja weer niet op het WK

-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 september 2009 @ 23:04:16 #297
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72600573

woensdag 9 september 2009 @ 23:10:00 #298
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72600806
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef marcusa het volgende:

[ afbeelding ]
hahahaha

weer niet naar het wk
mundus vult decipi
  donderdag 10 september 2009 @ 00:19:02 #299
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_72603024
Heb de wedstrijd niet gezien maar met alle respect hoor maar het Turkse elftal had toch gewoon over de Bosniers heen moeten walsen of niet soms?
N/A
  donderdag 10 september 2009 @ 00:42:12 #300
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72603571
Turken kunnen beter naar Jeruzalem voor de Klaagmuur staan, ipv te voetballen zitten ze alleen maar te klagen en te klagen en te klagen..
pi_72608210
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig toch nog iemand die mijn posts leest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')