Ja idd, sliep alleen wel liever uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
ah kjTja, zondags moet er ook beveiligd worden.
JA over uren pas.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:47 schreef Emel het volgende:
ik moet ook werken!
14 uurquote:
Dat heb ik door de weeks ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja idd, sliep alleen wel liever uit
Aanmeldingen kunnen tot aan maandag, dan gaat er gereserveerd worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Komt goed.
Dus. Vaste komerts zijn: Triggershot, yvonne, emel, stukovich, burakius, cikolata, moemoe, TrenTs, Litso, Nanking, IHVK, c_c.
Misschienerts: Megumi, Alicey
6 en een kwart Turk op 14 meeters. Aardig, aardig.
Lijkt me ook leuk inderdaad, Turkse mensen ontmoeten is soms best ok. Jij hebt in het ziekenhuis gewerkt waar mijn moeder heeft gezeten trouwensquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:47 schreef Emel het volgende:
hehe thanks c-cleuk dat jij ook komt, nog een Turks meisje
kennen we elkaar dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk inderdaad, Turkse mensen ontmoeten is soms best ok. Jij hebt in het ziekenhuis gewerkt waar mijn moeder heeft gezeten trouwens. En Benji moét ik echt ontmoeten.
En afspreken moet sowieso eerder. Ben nu weg trouwens, ik zie vanavond wel wat daar uit is gekomen.
Leef jij nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:13 schreef Burakius het volgende:
post vindt terug
Heb je seizoen 6 al gezien..... echt een matig seizoenquote:
Ja toen het werd uitgezonden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
Heb je seizoen 6 al gezien..... echt een matig seizoen![]()
het gaat zo snel.. ik kan het no-way bijhoudequote:
Vooral die droom van Tony, dat ging echt nergens om, hoe bedoel je afleveringvervuiling.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ja toen al werd uitgezonden.![]()
Ik vond het wel een OK seizeon .Zaten paar leuke momenten tussen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
het gaat zo snel.. ik kan het no-way bijhoude.. en de hopen huiswerk heb ik eindelijk kunnen wegwerken.. en was gister opv isite bij me oom. hele familie was er zo gezellig jeweets .. vandaag naar me tante
mohoho FOOD
Pine Barrens blijft een classic .quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Vooral die droom van Tony, dat ging echt nergens om, hoe bedoel je afleveringvervuiling.
De leukste seizoenen zijn 3 en 4 (5 mag er ook wel wezen).
Vooral Ralphie was vet en qua caracter vond ik Johnny Sack altijd wel sterk...
Ja inderdaad, die hele Ginny-affaire die was zo meesterlijk. En Tony glashard ontkennen dat hij aan die tafel zat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
De 40 pound mole removed from her ass grap blijft leuk.Vanavond(denk ik) komt de afl dat Ralphie de moeder van Paulie gaat bellenPersoonlijk vond ik Johhny (more balls)veel beter dan Tony.
Wat ik wel ego vind van Tony is dat hij meer om dat paard geeft dan om zijn ''family''quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die hele Ginny-affaire die was zo meesterlijk. En Tony glashard ontkennen dat hij aan die tafel zat.
Dat telefoontje is ook zo meesterlijk he, of die scene dat Paulie die oma gaat vermoorden![]()
Die aflevering is de beste ooitquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Pine Barrens blijft een classic .[afbeelding]
De 40 pound mole removed from her ass grap blijft leuk.Vanavond(denk ik) komt de afl dat Ralphie de moeder van Paulie gaat bellenPersoonlijk vond ik Johhny (more balls)veel beter dan Tony.
Ach, dat fucking paard man. Ik vond Carmela af en toe onuitstaanbaar, wat kon dat mens zeiken zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Wat ik wel ego vind van Tony is dat hij meer om dat paard geeft dan om zijn ''family''
Guest, wij hebben er een Soprano-slowchat van gemaaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:55 schreef dvdfreak het volgende:
Of dat Ralphie dat zwangere vrouw vermoorde.Echt eeen sicko
Een soort pre-msnquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef IHVK het volgende:
FF SPAMMEN![]()
Prive Berichten functie is geïnstalleerd.
http://messages.fok.nl (of boven op het envelopje klikken)
Moet je instellen, als je pm's wil ontvangen.
FOK! wordt echt partyflock met private messagesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |