doe je best bijdehandjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
nog meer posts nodig.............
Zal ik je dan maar mijn Emeladres geven?quote:
goed ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar mijn Emeladres geven?
Wow.quote:
genoteerd in mijn to do lijstjequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wow.
Heb net vandaag twee broeken met stretch gekocht voor het aanstaande Suikerfeest.
quote:
valt me op dat ik JOU vaak spankquote:
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:
quote:
OKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnmisschien heb ik een hekel aan je
![]()
En dat moet mij boeien.....?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnmisschien heb ik een hekel aan je
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OK
Ik spank met je mee.
Dat rijmt!
had niets anders verwachtquote:
quote:
ik begreep het alquote:
Wat ben ik toch blij, dat U deze Romeins/Christelijke term tot de Uwe neemt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef saban het volgende:
Barbaren
Nee. Ik heet ook geen sabanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hey Saban, heb jij mijn msn toegevoegd aan je lijst of zo?
Er komt net een kerel online en roept dat hij Saban heet.. Was jij dat?
Okquote:
wil je niet zoveel herrie maken 's ochtends vroeg?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Goede morgen mensjes![]()
Ik zie net de surinamers ook hun topic zijn begonnen![]()
wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:38 schreef Emel het volgende:
[..]
wil je niet zoveel herrie maken 's ochtends vroeg?![]()
![]()
auw mijn hoofd, ik heb niet eens gedronken..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden.
Je moet nog douchen, tanden poetsen, aankleden!!
neeeeeequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
auw mijn hoofd, ik heb niet eens gedronken..![]()
ik ga nu eerst 5 tickets reserveren voor het concert van Beyonce![]()
Ah gaaf, dus je betaald onze concert kaartjes ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
auw mijn hoofd, ik heb niet eens gedronken..![]()
ik ga nu eerst 5 tickets reserveren voor het concert van Beyonce![]()
Placebo is ook leuk!! concert is op 1 december in Ahoy?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
neeeeeegeen beyonce
Ga mee naar Placebo, veel beter
![]()
als je mee wil met 5 giechelende meisjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ah gaaf, dus je betaald onze concert kaartjes ook![]()
Yup, ik ga er heenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:58 schreef Emel het volgende:
[..]
Placebo is ook leuk!! concert is op 1 december in Ahoy?
Luxe probleem hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef Emel het volgende:
te laat!! ik heb al gereserveerd! mei 2007in mijn agenda noteren anders vergeet ik het volgend jaar
nu nog plannen wanneer ik op vakantie wil in december. Het wordt een regeldag vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |