doe je best bijdehandjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
nog meer posts nodig.............
Zal ik je dan maar mijn Emeladres geven?quote:
goed ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar mijn Emeladres geven?
Wow.quote:
genoteerd in mijn to do lijstjequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wow.
Heb net vandaag twee broeken met stretch gekocht voor het aanstaande Suikerfeest.
quote:
valt me op dat ik JOU vaak spankquote:
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:
quote:
OKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnmisschien heb ik een hekel aan je
![]()
En dat moet mij boeien.....?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnmisschien heb ik een hekel aan je
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OK
Ik spank met je mee.
Dat rijmt!
had niets anders verwachtquote:
quote:
ik begreep het alquote:
Wat ben ik toch blij, dat U deze Romeins/Christelijke term tot de Uwe neemt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef saban het volgende:
Barbaren
Nee. Ik heet ook geen sabanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Hey Saban, heb jij mijn msn toegevoegd aan je lijst of zo?
Er komt net een kerel online en roept dat hij Saban heet.. Was jij dat?
Okquote:
wil je niet zoveel herrie maken 's ochtends vroeg?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Goede morgen mensjes![]()
Ik zie net de surinamers ook hun topic zijn begonnen![]()
wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:38 schreef Emel het volgende:
[..]
wil je niet zoveel herrie maken 's ochtends vroeg?![]()
![]()
auw mijn hoofd, ik heb niet eens gedronken..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakker worden.
Je moet nog douchen, tanden poetsen, aankleden!!
neeeeeequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
auw mijn hoofd, ik heb niet eens gedronken..![]()
ik ga nu eerst 5 tickets reserveren voor het concert van Beyonce![]()
Ah gaaf, dus je betaald onze concert kaartjes ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
auw mijn hoofd, ik heb niet eens gedronken..![]()
ik ga nu eerst 5 tickets reserveren voor het concert van Beyonce![]()
Placebo is ook leuk!! concert is op 1 december in Ahoy?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
neeeeeegeen beyonce
Ga mee naar Placebo, veel beter
![]()
als je mee wil met 5 giechelende meisjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:52 schreef saban het volgende:
[..]
Ah gaaf, dus je betaald onze concert kaartjes ook![]()
Yup, ik ga er heenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:58 schreef Emel het volgende:
[..]
Placebo is ook leuk!! concert is op 1 december in Ahoy?
Luxe probleem hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef Emel het volgende:
te laat!! ik heb al gereserveerd! mei 2007in mijn agenda noteren anders vergeet ik het volgend jaar
nu nog plannen wanneer ik op vakantie wil in december. Het wordt een regeldag vandaag![]()
hey skippy!quote:
Sezen Aksu Wat is datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:10 schreef Emel het volgende:
wisten jullie dat Sezen Aksu naar de Doelen komt??
Turkse zangeresquote:
Hoe oudquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:59 schreef Emel het volgende:
[..]
als je mee wil met 5 giechelende meisjesen alle 5 psychologen
Vertel!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:10 schreef Emel het volgende:
wisten jullie dat Sezen Aksu naar de Doelen komt??
Zij is een van de grootste zangeressen in Turkije.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
¤ 39?Stelletje oplichters.
Of krijg je soms ¤ 39 van de organisatie als je langskomt?
Sezen Aksu =![]()
Eten bij de Moskee in Delft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:27 schreef skippy22 het volgende:
Wat gaan julie vanavond doen
De kroeg inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef saban het volgende:
[..]
Eten bij de Moskee in Delft.
En jij ?
Erg jammer dat jij er zo over denkt. Zij is namelijk geweldig. Niet alleen voor de Turken maar voor de muziekliefhebbers wereldwijd. Ik ben twee keer eerder naar haar concerten geweest waaronder vorig jaar in Amsterdam en dit jaar heb ik weer frontseats kunnen bemachtigen en kan nu al niet wachten op haar komst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
¤ 39?Stelletje oplichters.
Of krijg je soms ¤ 39 van de organisatie als je langskomt?
Sezen Aksu =![]()
quote:
Roentje! Wat ben je vroeg op???quote:Op zondag 8 oktober 2006 08:37 schreef Jero het volgende:
Goeiemorgen!
leeftijd: 26-30quote:
Fok'er zoekt vrouw?quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:39 schreef Emel het volgende:
[..]
leeftijd: 26-30
Nationaliteit: Marokkaans, Nederlands en Surinaams
en single.
![]()
contactadvertentie voor vriendinnen
Je mag ze een keer IRL ontmoeten!!! ga gewoon mee als ik met ze afspreek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:13 schreef Jero het volgende:
Foto!
ik ben de organisatorquote:
Hallo zeg, ze zijn jarigquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:29 schreef Jero het volgende:
Oh. Iets wat ze beiden leuk vinden.
Lego ofzo.
ik ben niet zo dol op kebab. Wanneer ging je nou naar Griekenland?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:47 schreef Jero het volgende:
Gisteren weer een broodje dönner kebab op! Heerlijk!
jammer zeg. Ik ga mogelijk in december op vakantie. Ik denk Marokko, Mexico of Brazilie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:56 schreef Jero het volgende:
Niet. Geen geld en tijd voor.
we worden oudquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:09 schreef Jero het volgende:
Weer wat nieuws...die moderne tijd ook.
nee hoorquote:
"Ramazan, waar ben je nou, ben je je broertje/vriend Huseyin vergeten? Je geeft geen antwoord. Hoe gaat het? Ik heb 2000 euro nodig. Ik weet niet hoe jij (financieel) zit, maar kan je me helpen? Ik heb het moeilijk voor een maand."quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:27 schreef Duc-T het volgende:
hallo gisteravond werd ik gebeld door 1 of ander vaag nummer (+90blabla) <-turks
uiteraard verkeerd verbonden, maar nu heb ik dus een heel verhaal gehad in een smsje:
Ramazan nerdesin kardasin hüseyini unutunmu ariyorum cevap vermiyorsun nevaneyak bana iki bin yuro lazim durumun nasil yadim edebilinml cok sikistim bir aylina.
ik ben wel benieuwd wat dit allemaal betekentKan iemand dit vertalen? het is niet de eerste keer dat ik een smsje uit turkije ontvang trouwens, jaartje terug kreeg ik een of ander brabbelverhaal over allah ofzo.
Jij ook niet dan? Hedenquote:
hehe damn weet jij ook al dat ik een Turkse ben?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij ook niet dan? HedenEn ik maar denken dat je Turkse was
Trouwens, ik heb jullie topic nu een tijdje gevolgd..en hoop echt dat het jullie lukt een meet te organiseren.
Vond het wel sneu dat het steeds maar niet lukte.
Mmm...hoop dat iemand die woorden wel kent.
Een Turk antwoordde in het Turks op mij (bij wijze van grap) op een Turks forum. Ik kan alleen echt geen woord Turks
Oftewel kan me ze niet meer herinneren
Ik ben dus echt geen meet type Ze proberen me ook al steeds met de crewmeet mee te krijgenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe damn weet jij ook al dat ik een Turkse ben?ik kan het echt niet verbergen he
![]()
Er komt een meet. Ik ga het organiseren. Kom je dan?
deli=gek
neyse=whatever..never mind..laat maar zitten
Een crewmeet is wel leuk, weet je tenminste met wie je dagelijks samenwerkt. De eerste keer is eng, daarna is het leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze proberen me ook al steeds met de crewmeet mee te krijgen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef IHVK het volgende:
Goedenavond, ben trouwens aangenomen bij de supermarkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |