Het is gelukt ook.quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken mensen op internet te kunnen beïnvloeden met omgekeerde psychologie.
Ik jou verstotenquote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft me verstoten sinds ik van mijn geloof ben afgevallen.
[..]
[ afbeelding ]
Aman, baska sey kaymasin da.quote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lach maar, hayatim kaydi enzo
Triggershot Clanquote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik jou verstoten. Nee ik mocht je daarvoor ook al niet
![]()
Dat is niet waar.quote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik jou verstoten. Nee ik mocht je daarvoor ook al niet
![]()
Vertel?quote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kent de clips van Ismail Yk toch wel, met Namli enzo?
Oh, dat. Nu weet ik het weer.quote:
Je mag niet?quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen wie ik ben, dus ook niet de eerste letter.
Je beseft dat de periode er na ( nadat het wel duidelijk was met je salafistisch bullshit/ wat ook je ondergang is geworden) ik je zeker niet mochtquote:
Toen was ik de heer der werelden zeker, niet van het internetquote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je beseft dat de periode er na ( nadat het wel duidelijk was met je salafistisch bullshit/ wat ook je ondergang is geworden) ik je zeker niet mocht.. maar wtf
... moet ik jou uitleggen hoe ik me voel tegneover jou
? Je bent maar een gozer van het internet
..
Delft.quote:
Huh? Waarom? Een account kan je niet verwijderen, hoogstens onbruikbaar maken.quote:Triggershot hoe verwijder ik m'n account?
Op veel sites kun je je account verwijderen, waarom hier niet?quote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Delft.
[..]
Huh? Waarom? Een account kan je niet verwijderen, hoogstens onbruikbaar maken.
Een account kan je niet verwijderen, alleen maar al je info resetten en toegang naar en tot blokkeren door passmailer te gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Triggershot hoe verwijder ik m'n account?
Lees die goddome policy toch eens een keer voordat je ermee akkoord gaat.quote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op veel sites kun je je account verwijderen, waarom hier niet?
Ik heb daar niets over gelezen toen ik me had geregistreerdquote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een account kan je niet verwijderen, alleen maar al je info resetten en toegang naar en tot blokkeren door passmailer te gebruiken.
Misschien heb ik dat ook gedaan, waar bemoei jij je meequote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lees die goddome policy toch eens een keer voordat je ermee akkoord gaat.
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profilequote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb daar niets over gelezen toen ik me had geregistreerd
quote:Naam wijzigen / account verwijderen
Usernames worden in de regel niet door ons gewijzigd, en je kunt het ook niet zelf.
Ook verwijderen we geen accounts. Als je niet tevreden bent met je username en je wilt écht een andere, dan zul je een manier moeten vinden om een tweede te registreren.
Een FOK!-account is niet alleen voor het forum. Je kunt na je registratie ook reageren op de frontpage, meedoen aan prijsvragen, meespelen in de managers, reageren op weblog of managers, enzovoorts.
Accounts worden door FOK! niet doorgegeven aan andere users. Ook niet wanneer ze schijnbaar ongebruikt zijn. Het postaantal op het forum zegt immers weinig tot niets over het wel of niet in gebruik zijn van een account: sommige users posten nooit op het forum of hebben de naam vast geregistreerd om na een lange reis te gaan gebruiken.
Als je het had gedaan, had je er niet naar gevraagd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat ook gedaan, waar bemoei jij je mee
Ik heb het gelezen, maar de belangrijke informatie is niet tot me doorgedrongenquote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het had gedaan, had je er niet naar gevraagd..
Nou, dat komt nogal over als een verrassing.quote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar de belangrijke informatie is niet tot me doorgedrongen
Jaquote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, dat komt nogal over als een verrassing.
Priveredenenquote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom wil je je account verwijderen?
Nee, ze mogen m'n posts herkennen, dat maakt me echt niets uit.quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iemand uit je directe omgeving heeft je posts herkend?
Waar zie je mij ordinair schelden dan ??quote:Op maandag 7 september 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ok, majah diversiteit is leuk totdat we overgaan op ordinair schelden vanwege herkomst/afkomst/geloof en weet ik veel wat.
Vind ik dan.
maak een nieuw account hupquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit keer bilmiyoram of iets anders?
Ik zal mijn twisted mind er maar niet op loslaten.quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit keer bilmiyoram of iets anders?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zal mijn twisted mind er maar niet op loslaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |