Het is gelukt ook.quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken mensen op internet te kunnen beïnvloeden met omgekeerde psychologie.
Ik jou verstotenquote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft me verstoten sinds ik van mijn geloof ben afgevallen.
[..]
[ afbeelding ]
Aman, baska sey kaymasin da.quote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lach maar, hayatim kaydi enzo
Triggershot Clanquote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik jou verstoten. Nee ik mocht je daarvoor ook al niet
![]()
Dat is niet waar.quote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik jou verstoten. Nee ik mocht je daarvoor ook al niet
![]()
Vertel?quote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kent de clips van Ismail Yk toch wel, met Namli enzo?
Oh, dat. Nu weet ik het weer.quote:
Je mag niet?quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen wie ik ben, dus ook niet de eerste letter.
Je beseft dat de periode er na ( nadat het wel duidelijk was met je salafistisch bullshit/ wat ook je ondergang is geworden) ik je zeker niet mochtquote:
Toen was ik de heer der werelden zeker, niet van het internetquote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je beseft dat de periode er na ( nadat het wel duidelijk was met je salafistisch bullshit/ wat ook je ondergang is geworden) ik je zeker niet mocht.. maar wtf
... moet ik jou uitleggen hoe ik me voel tegneover jou
? Je bent maar een gozer van het internet
..
Delft.quote:
Huh? Waarom? Een account kan je niet verwijderen, hoogstens onbruikbaar maken.quote:Triggershot hoe verwijder ik m'n account?
Op veel sites kun je je account verwijderen, waarom hier niet?quote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Delft.
[..]
Huh? Waarom? Een account kan je niet verwijderen, hoogstens onbruikbaar maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |