Uhm... Nee?quote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef Burakius het volgende:
heb ik zoals jullie al hebben opgemerkt zijn avatar gekopieerd en daaronder trigger clan gezet.
Dan bent u vanaf nu als neutraal te beschouwen tegen over de Trigger clan. Echter zal een betichting ons 'triggeren' u als vijandig te zien.quote:Op maandag 16 april 2007 13:04 schreef Megumi het volgende:
Ik ga alleen voor een clan als het mijn clan is. Niks tenkoste wat Triggershot aangaat.
nu welquote:
Die moslimfundamentalist die mod is.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef GateWayX het volgende:
Wie ?
Als een moslim de Islam correct volgt een moslimfundementalist is volgens jou. Dan ja.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die moslimfundamentalist die mod is.
Dat is hij dus.quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als een moslim de Islam correct volgt een moslimfundementalist is volgens jou. Dan ja.
Nee, jij wel lekker kleine meisjes geneukt met je profeet samen?quote:Hofstad hoe was je dagje met Wilders. Heb je em weer lekker gepepen?
Ga ff in een ander topic zieken gozer.quote:Op maandag 16 april 2007 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is hij dus.
[..]
Nee, jij wel lekker kleine meisjes geneukt met je profeet samen?
Dat valt naar mijn mening best mee. Trouwens jij bent een anti-moslim fundamentalist.quote:Op maandag 16 april 2007 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die moslimfundamentalist die mod is.
Ik meld me aan als lid!quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet er ook een tegen-clan komen. die ik bij deze opricht!
Moet je je eigen topcique er over maken. Hier in ieder geval de mensen aanmelden die meedoen met mij.quote:Op maandag 16 april 2007 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
dan moet er ook een tegen-clan komen. die ik bij deze opricht!
Niveau + fok. Serieus zijn op fok. Serieus zijn op fok = niet 0quote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit laat je niveau wel weer heel duidelijk zien.Triest figuur.
![]()
Das alte bokte Benjaminquote:
Daar heeft hij al moeite mee.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef Platina het volgende:
Waarom spel je requirements fout? Of spel het goed in je OP of praat gewoon Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |