Daar gaat het al misquote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Burakius het volgende:
moet je bij ons hier eens als Turk in Oostzaan
Ik kom net van buitenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef stukovich het volgende:
Hoi, Trigger. Kom je buiten spelen
![]()
BrEeZaHquote:
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
nummer 8 alweer, gaat hard
leuk! jullie kunnen op mijn bijdrage rekenenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.
![]()
Nee, kom van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
BrEeZaH
Zeker oma'tjes beroven....
![]()
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.quote:
Ik kom echt van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.
n00b
Waar gaan we de meet organiseren. Kunnen wij goed terecht in Nazar?
DIt is een topic bedoeld om in alle rust te communiceren over zaken die Turken aan gaan, met daarbij expliciet het recht voor andere FOK!kers om OOK te reageren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Chris_Highhat het volgende:
minder dan 25 turken op 150000 users en dat noemt zich een afspiegeling van de maatschappij.
Tegen Liverpool. Missie kansloosquote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Emel het volgende:
ik hoor net dat Galata een wedstrijd heeft vanavond!!
cim bom galata!![]()
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom echt van schilderswijk
Ik dacht aan 23e/25e van Ramadan?
tssssquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tegen Liverpool. Missie kansloos![]()
Is dat een diziquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
Hayat Turkusu gaat zo beginnen!!
ja, lijkt me wel een mooi datumquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de warquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel een mooi datum
evet!quote:
ongeveer 13 oktober ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de war![]()
Weet jij de oktober-data die daarmee gepaard gaan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Emel het volgende:
cikolata: ik heb aan de Universiteit van Leiden gestudeerd. Jij in Amsterdam?
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakketquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
evet!
maar ze hebben het programma veranderd! er begint een ander dizigrrrrrr
ik ga een schotel kopen! en snel!
neej een neppequote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
UvA en ik doe nu ook Turks in Leiden! Ben je een echte psych? dus GZ?
Dat is op een vrijdag. Dus dat komt op zich wel goed uit jaquote:
is er ook een neppe psycholoog?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
UvA en ik doe nu ook Turks in Leiden! Ben je een echte psych? dus GZ?
quote:
wrijf er maar inquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakket
Mij ook wel. dus wordt vrijdag?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat is op een vrijdag. Dus dat komt op zich wel goed uit ja
coolquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakket
misschien ben jij wel de eerstequote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef Emel het volgende:
[..]dat dacht ik ook meteen. Is er ook een neppe?
krijg ik een prijs nu?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien ben jij wel de eerste
tuurlijk, iedereen kan zich toch psycholoog noemen tegenwoordigquote:
respectquote:bedoel je de postacademische opleiding tot GZ-psycholoog? Dat ga ik doeneerst genoeg werkervaring opdoen als psycholoog en een opleidingsplaats zoeken voor GZ-psycholoog.
Ja, voor 1 euro extra per maand ontvang je: ATV, show TV, TGRT EU, NTV, Samanyolu (melkwegquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef cikolata het volgende:
[..]
coolik kan alleen Turkse tv kijken in Turkije
![]()
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef cikolata het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen kan zich toch psycholoog noemen tegenwoordig
[..]
respecttoevallig ken ik iemand die ook Turks is, in Leiden psychologie studeert en hetzelfde als jij wil gaan doen
![]()
Wat mij betreft wel, even kijken naar de kalender-pietquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mij ook wel. dus wordt vrijdag?
neplingquote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Emel het volgende:
[..]
krijg ik een prijs nu?hey ssssssssssttt ik gooi effe mijn diploma's weg, ik ben nep he
![]()
is goedquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, even kijken naar de kalender-piet![]()
Misschien, omdat zij zelf zo vaak bij de psycholoog rondlopen ? Tenminsten in Nederland danquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.wat is daar zo vreemd aan?
ik hoop binnen 2 jaar de GZ-opleiding te gaan doen.
als ik nep ben, ben jij dat ook dusquote:
Nu nog even bevestiging krijgen van de bevestig-pietquote:
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik nep ben, ben jij dat ook dusik dacht dat je mijn client was
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnen
vaak bij de psycholoog? valt wel mee. Naar de Riagg gaan, naar een psycholoog is wel een taboe in onze cultuur he.Je weet wel "vuile was buitenhangen".quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Misschien, omdat zij zelf zo vaak bij de psycholoog rondlopen ? Tenminsten in Nederland dan
ik dacht dat je graag in behandeling wilde zijn bij mijquote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |