Daar gaat het al misquote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Burakius het volgende:
moet je bij ons hier eens als Turk in Oostzaan
Ik kom net van buitenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef stukovich het volgende:
Hoi, Trigger. Kom je buiten spelen
![]()
BrEeZaHquote:
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
nummer 8 alweer, gaat hard
leuk! jullie kunnen op mijn bijdrage rekenenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.
![]()
Nee, kom van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
BrEeZaH
Zeker oma'tjes beroven....
![]()
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.quote:
Ik kom echt van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.
n00b
Waar gaan we de meet organiseren. Kunnen wij goed terecht in Nazar?
DIt is een topic bedoeld om in alle rust te communiceren over zaken die Turken aan gaan, met daarbij expliciet het recht voor andere FOK!kers om OOK te reageren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Chris_Highhat het volgende:
minder dan 25 turken op 150000 users en dat noemt zich een afspiegeling van de maatschappij.
Tegen Liverpool. Missie kansloosquote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Emel het volgende:
ik hoor net dat Galata een wedstrijd heeft vanavond!!
cim bom galata!![]()
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom echt van schilderswijk
Ik dacht aan 23e/25e van Ramadan?
tssssquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tegen Liverpool. Missie kansloos![]()
Is dat een diziquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
Hayat Turkusu gaat zo beginnen!!
ja, lijkt me wel een mooi datumquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de warquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel een mooi datum
evet!quote:
ongeveer 13 oktober ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de war![]()
Weet jij de oktober-data die daarmee gepaard gaan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Emel het volgende:
cikolata: ik heb aan de Universiteit van Leiden gestudeerd. Jij in Amsterdam?
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakketquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
evet!
maar ze hebben het programma veranderd! er begint een ander dizigrrrrrr
ik ga een schotel kopen! en snel!
neej een neppequote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
UvA en ik doe nu ook Turks in Leiden! Ben je een echte psych? dus GZ?
Dat is op een vrijdag. Dus dat komt op zich wel goed uit jaquote:
is er ook een neppe psycholoog?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
UvA en ik doe nu ook Turks in Leiden! Ben je een echte psych? dus GZ?
quote:
wrijf er maar inquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakket
Mij ook wel. dus wordt vrijdag?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat is op een vrijdag. Dus dat komt op zich wel goed uit ja
coolquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakket
misschien ben jij wel de eerstequote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef Emel het volgende:
[..]dat dacht ik ook meteen. Is er ook een neppe?
krijg ik een prijs nu?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien ben jij wel de eerste
tuurlijk, iedereen kan zich toch psycholoog noemen tegenwoordigquote:
respectquote:bedoel je de postacademische opleiding tot GZ-psycholoog? Dat ga ik doeneerst genoeg werkervaring opdoen als psycholoog en een opleidingsplaats zoeken voor GZ-psycholoog.
Ja, voor 1 euro extra per maand ontvang je: ATV, show TV, TGRT EU, NTV, Samanyolu (melkwegquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef cikolata het volgende:
[..]
coolik kan alleen Turkse tv kijken in Turkije
![]()
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef cikolata het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen kan zich toch psycholoog noemen tegenwoordig
[..]
respecttoevallig ken ik iemand die ook Turks is, in Leiden psychologie studeert en hetzelfde als jij wil gaan doen
![]()
Wat mij betreft wel, even kijken naar de kalender-pietquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mij ook wel. dus wordt vrijdag?
neplingquote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Emel het volgende:
[..]
krijg ik een prijs nu?hey ssssssssssttt ik gooi effe mijn diploma's weg, ik ben nep he
![]()
is goedquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, even kijken naar de kalender-piet![]()
Misschien, omdat zij zelf zo vaak bij de psycholoog rondlopen ? Tenminsten in Nederland danquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.wat is daar zo vreemd aan?
ik hoop binnen 2 jaar de GZ-opleiding te gaan doen.
als ik nep ben, ben jij dat ook dusquote:
Nu nog even bevestiging krijgen van de bevestig-pietquote:
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik nep ben, ben jij dat ook dusik dacht dat je mijn client was
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnen
vaak bij de psycholoog? valt wel mee. Naar de Riagg gaan, naar een psycholoog is wel een taboe in onze cultuur he.Je weet wel "vuile was buitenhangen".quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Misschien, omdat zij zelf zo vaak bij de psycholoog rondlopen ? Tenminsten in Nederland dan
ik dacht dat je graag in behandeling wilde zijn bij mijquote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnen
Oh mijn god hoe herkenbaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:55 schreef Emel het volgende:
[..]
vaak bij de psycholoog? valt wel mee. Naar de Riagg gaan, naar een psycholoog is wel een taboe in onze cultuur he.Je weet wel "vuile was buitenhangen".
*U gaat nu luisteren naar een jongetje dat een klasgenootje helemaal verrot scheld*quote:
Ja als jullie "eigen bijdrage" afschaffen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dacht dat je graag in behandeling wilde zijn bij mij![]()
jupquote:Op woensdag 27 september 2006 20:55 schreef stukovich het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, die dag wordt het dus.
13 oktober, vrijdag
hier in NL kunnen mensen ook zo bekrompen zijn. Ik heb een Turks meisje van 17 als cliente gehad. Ze vertelde me tijdens een sessie dat ze ruzie had gehad met haar ouders, o.a. over het feit dat ze in behandeling was bij mij. "je gaat alleen naar een psycholoog als je gek bent"quote:Op woensdag 27 september 2006 20:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oh mijn god hoe herkenbaar.
Ik heb een neef in Turkije, en die was aan de vrouwelijke kant en iedereen ziet hem dus per definitie al aan als homo. Maar hij is het niet, en ook al was hij het. Mensen zin af en toe zo bekrompen daar
Te triest toch. Maar ja, er komt langzamerhand wel verandering in.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:01 schreef Emel het volgende:
[..]
hier in NL kunnen mensen ook zo bekrompen zijn. Ik heb een Turks meisje van 17 als cliente gehad. Ze vertelde me tijdens een sessie dat ze ruzie had gehad met haar ouders, o.a. over het feit dat ze in behandeling was bij mij. "je gaat alleen naar een psycholoog als je gek bent"
alleen als je psychotherapie krijgt, moet je eigen bijdrage betalen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja als jullie "eigen bijdrage" afschaffen.![]()
Ja en wat denk je dat ik nodig heb!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:04 schreef Emel het volgende:
[..]
alleen als je psychotherapie krijgt, moet je eigen bijdrage betalen.bij mij hoef je niets te betalen
auwquote:Op woensdag 27 september 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Liverpool [2 - 0] Galatasaray
9' [1 - 0] P. Crouch
14' [2 - 0] L. Garcia
Stelletje dancers
we hebben meer allochtone hulpverleners nodig om te beginnenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Te triest toch. Maar ja, er komt langzamerhand wel verandering in.
Is RIAGG trouwens non-profit..
ik kan je wel kortdurende psychotherapie geven, alleen niets vertellen aan mijn baasquote:Op woensdag 27 september 2006 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en wat denk je dat ik nodig heb!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Liverpool [2 - 0] Galatasaray
9' [1 - 0] P. Crouch
14' [2 - 0] L. Garcia
Stelletje dancers
verdien jij nix aan riagg?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:07 schreef Emel het volgende:
[..]
we hebben meer allochtone hulpverleners nodig om te beginnen
yep non-profit
hij mag me welquote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan je wel kortdurende psychotherapie geven, alleen niets vertellen aan mijn baas
Nee joh ik ben niet verbaasd!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.wat is daar zo vreemd aan?
ik hoop binnen 2 jaar de GZ-opleiding te gaan doen.
haha echt welquote:
pour toi is het dus wel een profit dealquote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Emel het volgende:
[..]
haha echt welik ben de enige Turkse psycholoog op mijn afdeling. En binnen de Riagg zijn er 3 Turkse psychologen (including me). Zeer schaars dus.
Met je kut smleyquote:
Op m'n beste Turks: Turkun derdi bitmesquote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef cikolata het volgende:
[..]
Nee joh ik ben niet verbaasd!
Ik ken vrij veel Turken die psychologie doen (zoals ikzelfal ben ik half Turks
)
Vorige week hebben we voor college zelfs een artikel besproken over een psychologisch bureau in Duitsland dat zich richt op Duitse Turken.
Dat scheen zo een succes te zijn dat de psychologen het niet meer aankonden![]()
geloof ik meteenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef cikolata het volgende:
[..]
Nee joh ik ben niet verbaasd!
Ik ken vrij veel Turken die psychologie doen (zoals ikzelfal ben ik half Turks
)
Vorige week hebben we voor college zelfs een artikel besproken over een psychologisch bureau in Duitsland dat zich richt op Duitse Turken.
Dat scheen zo een succes te zijn dat de psychologen het niet meer aankonden![]()
eigenlijk welquote:Op woensdag 27 september 2006 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
pour toi is het dus wel een profit deal
ga je je charmes gebruiken?quote:
Goede voorlichting?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:01 schreef Emel het volgende:
[..]
hier in NL kunnen mensen ook zo bekrompen zijn. Ik heb een Turks meisje van 17 als cliente gehad. Ze vertelde me tijdens een sessie dat ze ruzie had gehad met haar ouders, o.a. over het feit dat ze in behandeling was bij mij. "je gaat alleen naar een psycholoog als je gek bent"
Mja, ik zal je eens aanraden bij oma'squote:Op woensdag 27 september 2006 21:16 schreef Emel het volgende:
[..]
eigenlijk wel1 voordeel: zo word ik snel bekend (of berucht)
Nog stommer: nederlandse jeugd die dat doetquote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met je kut smley![]()
Insan medeleven tonen yapar.
OH ja, ook zo stom. Mensen die in de tram/bus whatever half turks, half nederlands praten![]()
ik kreeg de kans niet om de ouders te spreken, het meisje was "genezen"quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goede voorlichting?
Dit was tevens een tvp
Hehe Ik zal eens aan mijn ma vragen hoe zij sarma maakt, maar ik weet dat zij heel veel op gevoel kookt, dus daar schiet je eigenlijk niets mee op. Maar niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goede voorlichting?
Dit was tevens een tvp
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Emel het volgende:
[..]
geloof ik meteen
ik krijg klanten via mond op mond reklameik kreeg laatst een foon van een Turkse mevrouw: "ik heb je naam van die en die en ik wil graag een afspraak maken"
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ik zal je eens aanraden bij oma's
dus toch nog 19quote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Emel het volgende:
[..]![]()
begin er niet aan! ik zit op de jeugdafdeling het/m 19 jaar
met Turkse clienten spreek ik meestal Turks jaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef cikolata het volgende:
[..]
Handig is dat! Spreek je tijdens de behandeling dan ook Turks?
Trouwens, zou het omgekeerd ook zo in istanbul werken? Dat buitenlanders een buitenlandse psycholoog willen? want dan weet ik wat ik ga doen![]()
De truc schijnt een casserole te zijn, maar ik improviseerde, smaak was wel goeg thoughquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe Ik zal eens aan mijn ma vragen hoe zij sarma maakt, maar ik weet dat zij heel veel op gevoel kookt, dus daar schiet je eigenlijk niets mee op. Maar niet geschoten is altijd mis
Inbox al gecheckt dan? Gmailquote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De truc schijnt een casserole te zijn, maar ik improviseerde, smaak was wel goeg though
Weet je wat pas erg is?
Ik ben als pul biber ( schrijf je dat zo?) verslaafde uit TR gekomen, ik kiep het werkelijk overal in.
hmm of was het tot 19?quote:
Hehehehe, jouw Turks is net zo goed als dat van mijquote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De truc schijnt een casserole te zijn, maar ik improviseerde, smaak was wel goeg though
Weet je wat pas erg is?
Ik ben als pul biber ( schrijf je dat zo?) verslaafde uit TR gekomen, ik kiep het werkelijk overal in.
sarmaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe Ik zal eens aan mijn ma vragen hoe zij sarma maakt, maar ik weet dat zij heel veel op gevoel kookt, dus daar schiet je eigenlijk niets mee op. Maar niet geschoten is altijd mis
Ok, ga morgen bellenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm of was het tot 19?hey je kunt het altijd proberen. Je weet dat Schiedam bij mijn Riagg onder valt.
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inbox al gecheckt dan? Gmail
shit morgen doe ik de intakes dus je krijgt sowieso mij aan de lijnquote:
Tja, mijn moeder vindt het lekker, maar het staat zeker niet op mijn favorieten lijstje.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:24 schreef cikolata het volgende:
[..]
sarmahet lekkerste is als ze strak opgerold zijn en met alleen rijst erin
![]()
Ff bellen dusquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Emel het volgende:
[..]
shit morgen doe ik de intakes dus je krijgt sowieso mij aan de lijn
ik zou in de ochtend proberen, vanaf 13 uur neemt een ander mijn dienst overquote:
nu ook in de OPquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef stukovich het volgende:
Beste topic-aanbidders:
Wij gaan een meet organiseren, en wel op de datum 13 oktober. Dit is een vrijdag, en nee dan hebben jullie toch niets te doen.
Inschrijven kan bij 0900-Benjaminhotgrandpa of gewoon in dit topic aangeven.
In afwachting van uw respons verblijven wij,
Hoogachtend,
Benjamin & stukov
inderdaad, patlicanquote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, mijn moeder vindt het lekker, maar het staat zeker niet op mijn favorieten lijstje.
En het enige wat erger is dan sarma is patlican![]()
![]()
![]()
probeer wel in de ochtend en middag als ik niet hoef te werkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zou in de ochtend proberen, vanaf 13 uur neemt een ander mijn dienst over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |