Daar gaat het al misquote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Burakius het volgende:
moet je bij ons hier eens als Turk in Oostzaan
Ik kom net van buitenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef stukovich het volgende:
Hoi, Trigger. Kom je buiten spelen
![]()
BrEeZaHquote:
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef Emel het volgende:
nummer 8 alweer, gaat hard
leuk! jullie kunnen op mijn bijdrage rekenenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
De taak aan ons om deze reeks tot en met het einde van FOK! draaiende te houden.
![]()
Nee, kom van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
BrEeZaH
Zeker oma'tjes beroven....
![]()
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.quote:
Ik kom echt van schilderswijkquote:Op woensdag 27 september 2006 20:23 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gaan we een lan-party meet organiseren. Gaan we de hele nacht sniperen en campen. En headshots uitdelen, Pwnd, lollercopter.
n00b
Waar gaan we de meet organiseren. Kunnen wij goed terecht in Nazar?
DIt is een topic bedoeld om in alle rust te communiceren over zaken die Turken aan gaan, met daarbij expliciet het recht voor andere FOK!kers om OOK te reageren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef Chris_Highhat het volgende:
minder dan 25 turken op 150000 users en dat noemt zich een afspiegeling van de maatschappij.
Tegen Liverpool. Missie kansloosquote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Emel het volgende:
ik hoor net dat Galata een wedstrijd heeft vanavond!!
cim bom galata!![]()
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom echt van schilderswijk
Ik dacht aan 23e/25e van Ramadan?
tssssquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tegen Liverpool. Missie kansloos![]()
Is dat een diziquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
Hayat Turkusu gaat zo beginnen!!
ja, lijkt me wel een mooi datumquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
23ste of 25ste dag van de Ramadan>?
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de warquote:Op woensdag 27 september 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel een mooi datum
evet!quote:
ongeveer 13 oktober ofzo?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar jullie zijn een dag eerder begonnen, mijn planning. Ík ben in de war![]()
Weet jij de oktober-data die daarmee gepaard gaan?
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:22 schreef Emel het volgende:
cikolata: ik heb aan de Universiteit van Leiden gestudeerd. Jij in Amsterdam?
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakketquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
evet!
maar ze hebben het programma veranderd! er begint een ander dizigrrrrrr
ik ga een schotel kopen! en snel!
neej een neppequote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
UvA en ik doe nu ook Turks in Leiden! Ben je een echte psych? dus GZ?
Dat is op een vrijdag. Dus dat komt op zich wel goed uit jaquote:
is er ook een neppe psycholoog?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
UvA en ik doe nu ook Turks in Leiden! Ben je een echte psych? dus GZ?
quote:
wrijf er maar inquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakket
Mij ook wel. dus wordt vrijdag?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dat is op een vrijdag. Dus dat komt op zich wel goed uit ja
coolquote:Op woensdag 27 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Digitale televisie heb ik, met Turkse kanalenpakket
misschien ben jij wel de eerstequote:Op woensdag 27 september 2006 20:39 schreef Emel het volgende:
[..]dat dacht ik ook meteen. Is er ook een neppe?
krijg ik een prijs nu?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
misschien ben jij wel de eerste
tuurlijk, iedereen kan zich toch psycholoog noemen tegenwoordigquote:
respectquote:bedoel je de postacademische opleiding tot GZ-psycholoog? Dat ga ik doeneerst genoeg werkervaring opdoen als psycholoog en een opleidingsplaats zoeken voor GZ-psycholoog.
Ja, voor 1 euro extra per maand ontvang je: ATV, show TV, TGRT EU, NTV, Samanyolu (melkwegquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef cikolata het volgende:
[..]
coolik kan alleen Turkse tv kijken in Turkije
![]()
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:47 schreef cikolata het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen kan zich toch psycholoog noemen tegenwoordig
[..]
respecttoevallig ken ik iemand die ook Turks is, in Leiden psychologie studeert en hetzelfde als jij wil gaan doen
![]()
Wat mij betreft wel, even kijken naar de kalender-pietquote:Op woensdag 27 september 2006 20:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mij ook wel. dus wordt vrijdag?
neplingquote:Op woensdag 27 september 2006 20:45 schreef Emel het volgende:
[..]
krijg ik een prijs nu?hey ssssssssssttt ik gooi effe mijn diploma's weg, ik ben nep he
![]()
is goedquote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, even kijken naar de kalender-piet![]()
Misschien, omdat zij zelf zo vaak bij de psycholoog rondlopen ? Tenminsten in Nederland danquote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.wat is daar zo vreemd aan?
ik hoop binnen 2 jaar de GZ-opleiding te gaan doen.
als ik nep ben, ben jij dat ook dusquote:
Nu nog even bevestiging krijgen van de bevestig-pietquote:
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik nep ben, ben jij dat ook dusik dacht dat je mijn client was
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnen
vaak bij de psycholoog? valt wel mee. Naar de Riagg gaan, naar een psycholoog is wel een taboe in onze cultuur he.Je weet wel "vuile was buitenhangen".quote:Op woensdag 27 september 2006 20:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Misschien, omdat zij zelf zo vaak bij de psycholoog rondlopen ? Tenminsten in Nederland dan
ik dacht dat je graag in behandeling wilde zijn bij mijquote:Op woensdag 27 september 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ramadan he, liefdadigheid enzo, heb je ook je eerste client binnen
Oh mijn god hoe herkenbaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:55 schreef Emel het volgende:
[..]
vaak bij de psycholoog? valt wel mee. Naar de Riagg gaan, naar een psycholoog is wel een taboe in onze cultuur he.Je weet wel "vuile was buitenhangen".
*U gaat nu luisteren naar een jongetje dat een klasgenootje helemaal verrot scheld*quote:
Ja als jullie "eigen bijdrage" afschaffen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dacht dat je graag in behandeling wilde zijn bij mij![]()
jupquote:Op woensdag 27 september 2006 20:55 schreef stukovich het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, die dag wordt het dus.
13 oktober, vrijdag
hier in NL kunnen mensen ook zo bekrompen zijn. Ik heb een Turks meisje van 17 als cliente gehad. Ze vertelde me tijdens een sessie dat ze ruzie had gehad met haar ouders, o.a. over het feit dat ze in behandeling was bij mij. "je gaat alleen naar een psycholoog als je gek bent"quote:Op woensdag 27 september 2006 20:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oh mijn god hoe herkenbaar.
Ik heb een neef in Turkije, en die was aan de vrouwelijke kant en iedereen ziet hem dus per definitie al aan als homo. Maar hij is het niet, en ook al was hij het. Mensen zin af en toe zo bekrompen daar
Te triest toch. Maar ja, er komt langzamerhand wel verandering in.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:01 schreef Emel het volgende:
[..]
hier in NL kunnen mensen ook zo bekrompen zijn. Ik heb een Turks meisje van 17 als cliente gehad. Ze vertelde me tijdens een sessie dat ze ruzie had gehad met haar ouders, o.a. over het feit dat ze in behandeling was bij mij. "je gaat alleen naar een psycholoog als je gek bent"
alleen als je psychotherapie krijgt, moet je eigen bijdrage betalen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja als jullie "eigen bijdrage" afschaffen.![]()
Ja en wat denk je dat ik nodig heb!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:04 schreef Emel het volgende:
[..]
alleen als je psychotherapie krijgt, moet je eigen bijdrage betalen.bij mij hoef je niets te betalen
auwquote:Op woensdag 27 september 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Liverpool [2 - 0] Galatasaray
9' [1 - 0] P. Crouch
14' [2 - 0] L. Garcia
Stelletje dancers
we hebben meer allochtone hulpverleners nodig om te beginnenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Te triest toch. Maar ja, er komt langzamerhand wel verandering in.
Is RIAGG trouwens non-profit..
ik kan je wel kortdurende psychotherapie geven, alleen niets vertellen aan mijn baasquote:Op woensdag 27 september 2006 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en wat denk je dat ik nodig heb!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:05 schreef stukovich het volgende:
Liverpool [2 - 0] Galatasaray
9' [1 - 0] P. Crouch
14' [2 - 0] L. Garcia
Stelletje dancers
verdien jij nix aan riagg?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:07 schreef Emel het volgende:
[..]
we hebben meer allochtone hulpverleners nodig om te beginnen
yep non-profit
hij mag me welquote:Op woensdag 27 september 2006 21:08 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan je wel kortdurende psychotherapie geven, alleen niets vertellen aan mijn baas
Nee joh ik ben niet verbaasd!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
LOL je doet wel erg verbaasd erover dat er een Turkse psychologe is.wat is daar zo vreemd aan?
ik hoop binnen 2 jaar de GZ-opleiding te gaan doen.
haha echt welquote:
pour toi is het dus wel een profit dealquote:Op woensdag 27 september 2006 21:11 schreef Emel het volgende:
[..]
haha echt welik ben de enige Turkse psycholoog op mijn afdeling. En binnen de Riagg zijn er 3 Turkse psychologen (including me). Zeer schaars dus.
Met je kut smleyquote:
Op m'n beste Turks: Turkun derdi bitmesquote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef cikolata het volgende:
[..]
Nee joh ik ben niet verbaasd!
Ik ken vrij veel Turken die psychologie doen (zoals ikzelfal ben ik half Turks
)
Vorige week hebben we voor college zelfs een artikel besproken over een psychologisch bureau in Duitsland dat zich richt op Duitse Turken.
Dat scheen zo een succes te zijn dat de psychologen het niet meer aankonden![]()
geloof ik meteenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:10 schreef cikolata het volgende:
[..]
Nee joh ik ben niet verbaasd!
Ik ken vrij veel Turken die psychologie doen (zoals ikzelfal ben ik half Turks
)
Vorige week hebben we voor college zelfs een artikel besproken over een psychologisch bureau in Duitsland dat zich richt op Duitse Turken.
Dat scheen zo een succes te zijn dat de psychologen het niet meer aankonden![]()
eigenlijk welquote:Op woensdag 27 september 2006 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
pour toi is het dus wel een profit deal
ga je je charmes gebruiken?quote:
Goede voorlichting?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:01 schreef Emel het volgende:
[..]
hier in NL kunnen mensen ook zo bekrompen zijn. Ik heb een Turks meisje van 17 als cliente gehad. Ze vertelde me tijdens een sessie dat ze ruzie had gehad met haar ouders, o.a. over het feit dat ze in behandeling was bij mij. "je gaat alleen naar een psycholoog als je gek bent"
Mja, ik zal je eens aanraden bij oma'squote:Op woensdag 27 september 2006 21:16 schreef Emel het volgende:
[..]
eigenlijk wel1 voordeel: zo word ik snel bekend (of berucht)
Nog stommer: nederlandse jeugd die dat doetquote:Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met je kut smley![]()
Insan medeleven tonen yapar.
OH ja, ook zo stom. Mensen die in de tram/bus whatever half turks, half nederlands praten![]()
ik kreeg de kans niet om de ouders te spreken, het meisje was "genezen"quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goede voorlichting?
Dit was tevens een tvp
Hehe Ik zal eens aan mijn ma vragen hoe zij sarma maakt, maar ik weet dat zij heel veel op gevoel kookt, dus daar schiet je eigenlijk niets mee op. Maar niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goede voorlichting?
Dit was tevens een tvp
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:15 schreef Emel het volgende:
[..]
geloof ik meteen
ik krijg klanten via mond op mond reklameik kreeg laatst een foon van een Turkse mevrouw: "ik heb je naam van die en die en ik wil graag een afspraak maken"
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ik zal je eens aanraden bij oma's
dus toch nog 19quote:Op woensdag 27 september 2006 21:21 schreef Emel het volgende:
[..]![]()
begin er niet aan! ik zit op de jeugdafdeling het/m 19 jaar
met Turkse clienten spreek ik meestal Turks jaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef cikolata het volgende:
[..]
Handig is dat! Spreek je tijdens de behandeling dan ook Turks?
Trouwens, zou het omgekeerd ook zo in istanbul werken? Dat buitenlanders een buitenlandse psycholoog willen? want dan weet ik wat ik ga doen![]()
De truc schijnt een casserole te zijn, maar ik improviseerde, smaak was wel goeg thoughquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe Ik zal eens aan mijn ma vragen hoe zij sarma maakt, maar ik weet dat zij heel veel op gevoel kookt, dus daar schiet je eigenlijk niets mee op. Maar niet geschoten is altijd mis
Inbox al gecheckt dan? Gmailquote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De truc schijnt een casserole te zijn, maar ik improviseerde, smaak was wel goeg though
Weet je wat pas erg is?
Ik ben als pul biber ( schrijf je dat zo?) verslaafde uit TR gekomen, ik kiep het werkelijk overal in.
hmm of was het tot 19?quote:
Hehehehe, jouw Turks is net zo goed als dat van mijquote:Op woensdag 27 september 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
De truc schijnt een casserole te zijn, maar ik improviseerde, smaak was wel goeg though
Weet je wat pas erg is?
Ik ben als pul biber ( schrijf je dat zo?) verslaafde uit TR gekomen, ik kiep het werkelijk overal in.
sarmaquote:Op woensdag 27 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe Ik zal eens aan mijn ma vragen hoe zij sarma maakt, maar ik weet dat zij heel veel op gevoel kookt, dus daar schiet je eigenlijk niets mee op. Maar niet geschoten is altijd mis
Ok, ga morgen bellenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm of was het tot 19?hey je kunt het altijd proberen. Je weet dat Schiedam bij mijn Riagg onder valt.
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inbox al gecheckt dan? Gmail
shit morgen doe ik de intakes dus je krijgt sowieso mij aan de lijnquote:
Tja, mijn moeder vindt het lekker, maar het staat zeker niet op mijn favorieten lijstje.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:24 schreef cikolata het volgende:
[..]
sarmahet lekkerste is als ze strak opgerold zijn en met alleen rijst erin
![]()
Ff bellen dusquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Emel het volgende:
[..]
shit morgen doe ik de intakes dus je krijgt sowieso mij aan de lijn
ik zou in de ochtend proberen, vanaf 13 uur neemt een ander mijn dienst overquote:
nu ook in de OPquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef stukovich het volgende:
Beste topic-aanbidders:
Wij gaan een meet organiseren, en wel op de datum 13 oktober. Dit is een vrijdag, en nee dan hebben jullie toch niets te doen.
Inschrijven kan bij 0900-Benjaminhotgrandpa of gewoon in dit topic aangeven.
In afwachting van uw respons verblijven wij,
Hoogachtend,
Benjamin & stukov
inderdaad, patlicanquote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, mijn moeder vindt het lekker, maar het staat zeker niet op mijn favorieten lijstje.
En het enige wat erger is dan sarma is patlican![]()
![]()
![]()
probeer wel in de ochtend en middag als ik niet hoef te werkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zou in de ochtend proberen, vanaf 13 uur neemt een ander mijn dienst over
Pfffft :pquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor eventuele fanmail kun je me bereiken op triggershot @ heetmail . command
middag krijg je mij niet aan de lijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
probeer wel in de ochtend en middag als ik niet hoef te werken
Typefoutquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffft :p
Spelfout! Voldoende moet het zijn
hehe als ik tijd heb bel ik welquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Emel het volgende:
[..]
middag krijg je mij niet aan de lijn.maar dat boeit niet. Je wil je aanmelden, maakt niet uit bij wie
Neequote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Typefout
Maar ik bedoelde eigenlijk of je het recept had ontvangen?
ik merk het wel dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehe als ik tijd heb bel ik wel
of je flasht me, en er komt een of ander miranda aan de telquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik merk het wel dan.Ik doe 1 keer per 2 weken de intakes, dus morgen weer.
hebbes!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check nog x
ook naar Chello verzonden
Ik zeg toch als je iets wil vraag het aan Benjamin.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
hebbes!
te gek, ik vond het alleen in het engels!
je krijgt eerst de secretaresse aan de lijnquote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of je flasht me, en er komt een of ander miranda aan de tel
dan doe ik me wel voor als je neefquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Emel het volgende:
[..]
je krijgt eerst de secretaresse aan de lijn![]()
of mn broerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan doe ik me wel voor als je neef
ongetwijfeldquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet ik nadere gegevens van je hebben
dag er na heb je vrij.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef Emel het volgende:
13 oktober gaat niet lukken voor mij. Ik heb dan een hele drukke week!
woensdag zit ik in Apeldoornquote:
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Burakius het volgende:
ik snap de planning allang niet meer..
benjamin.. mail me ofzo.. voor tijd plaats datum en shit.. ik kom moederziel alleen in Rotterdamhet is zo ver
ik twijfel nog
tijd moet nog bepaald wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Burakius het volgende:
ik snap de planning allang niet meer..
benjamin.. mail me ofzo.. voor tijd plaats datum en shit.. ik kom moederziel alleen in Rotterdamhet is zo ver
ik twijfel nog
Cancel leidenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Emel het volgende:
[..]
woensdag zit ik in Apeldoorn
zaterdag verjaardagsfeestje in Bergambacht
en die vrijdag mogelijk naar Leiden.
alsnog veranderen dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef Emel het volgende:
maar goed, jullie moeten niet voor mij gaan veranderen.
mja, in principe moet iedereen kunnen dus of jij of wij verzetten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef Emel het volgende:
nee joh, ik ga kijken of ik Leiden kan verzetten. Pff ik overleef die week niet. Zondag moet ik ook nog gaan werken.
ff met stuk overleggen dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef Emel het volgende:
woensdag of zaterdag afspreken is het prettigst voor mij.
okquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef Emel het volgende:
ik kijk of ik Leiden kan verzetten. Je hoort het morgen.
primaquote:
was het lekker?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef saban het volgende:
Geen zin om alles te lezen, jullie gaan zo snel, maar ik ben dus terug van nazar =)
Nee.quote:
hmm af te raden dus?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Nee.
Eerst serveren ze de verkeerde tafel, bestelling van tafel 38 komt naar ons (31).
Daarna vertellen ze dat de yoghurt op is voor bij de iskender.
En mijn adana was te heet en zonder smaak.
Hoor altijd positieve verhalen erover, maar wat ik dit keer meegemaakt heb is niet echt positief.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Nee.
Eerst serveren ze de verkeerde tafel, bestelling van tafel 38 komt naar ons (31).
Daarna vertellen ze dat de yoghurt op is voor bij de iskender.
En mijn adana was te heet en zonder smaak.
en we waren nog wel aan het plannen om met zn allen te gaanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef saban het volgende:
[..]
Hoor altijd positieve verhalen erover, maar wat ik dit keer meegemaakt heb is niet echt positief.
Op vrijdag kan ik zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne kan gewoon over het algemeen?
Yeah baby, dan is het goedquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag kan ik zeker
Alle vrijdagen dus
ander dag dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
het gaat niet lukken sorry (effe nagecheckt).
als Gij maar komtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag kan ik zeker
Alle vrijdagen dus
als merendeel wel kan, moeten jullie niet gaan veranderenquote:
Is het niet handiger als jij een datum roept?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
het gaat niet lukken sorry (effe nagecheckt).
een optiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het niet handiger als jij een datum roept?
tssssssssssquote:Op woensdag 27 september 2006 22:44 schreef saban het volgende:
Emel wilt gewoon niet, zegt het ook steeds af
tijd genoegquote:Op woensdag 27 september 2006 22:54 schreef Emel het volgende:
ik heb een week om me mentaal voor te bereiden![]()
durf je het aan?quote:
dan play je alle chicks daarquote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef Burakius het volgende:
mooi.. ik ga me l33t merkkleding aandoen en 10 ton gel in me haar.. en ook 50 ton parfum
je w33t$ 1337 H@X20r$quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan play je alle chicks daar
hoe heet je in het echt dan, Serap?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:21 schreef stukovich het volgende:
Ik weet dat ik een sexual beast ben, maar noem mij niet de hele tijd stuk Trigger, straks leest mijn vader mee en ziet hij dat ik een stuk wordt genoemd door een jongen.![]()
*Eerwraak en zo![]()
Ik zal ook wel laten wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:22 schreef stukovich het volgende:
Ik zie dat 7 oktober nog niet geblokkeerd is in mijn agenda.
Wordt het dan eindeljk 7 oktober...
Dudequote:Op donderdag 28 september 2006 05:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe heet je in het echt dan, Serap?
Goeiemorgen btw
Je knikt al ja, dus een weg terug is er niet meer...quote:Op donderdag 28 september 2006 05:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal ook wel laten weten
Goed hequote:Op donderdag 28 september 2006 05:24 schreef yvonne het volgende:
Wat zijn julie vroeg op!!
Logisch toch. Eet smakelijk mensen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:24 schreef yvonne het volgende:
lieve schat, ben jij uberhaupt wel gaan slapen?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:24 schreef yvonne het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 28 september 2006 05:25 schreef Megumi het volgende:
Lo
[..]
Logisch toch. Eet smakelijk mensen.![]()
Wat is uitslapen???quote:Op donderdag 28 september 2006 05:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Goed he![]()
En uitslapen zit er ook niet in, dus dan maar FOK!ken
Insha Allahquote:Op donderdag 28 september 2006 05:24 schreef stukovich het volgende:
[..]
Je knikt al ja, dus een weg terug is er niet meer...![]()
Ja hoor, keurig om 00.00 uur in bedjequote:Op donderdag 28 september 2006 05:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lieve schat, ben jij uberhaupt wel gaan slapen?
Opgestaan voor de Ramadan?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, keurig om 00.00 uur in bedje
Kansloos op bed liggen en over niets nadenken met als doel nog kanslozer uit bed te stappenquote:
Was net armeense kwestie, weet niet of je mee keek?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:27 schreef stukovich het volgende:
3-2
Kijken hoe Balkenende zijn leiderschapsstijl gaat gebruiken om Bos af te tuigen
Serapquote:Op donderdag 28 september 2006 05:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ochtendhumor met de Ramadan, je weet
Typisch Turksquote:Op donderdag 28 september 2006 05:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Seraphoe kom je erbij.
Ik ga ff tanden poetsen
Is dat al behandeld in de Tweede Kamer?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was net armeense kwestie, weet niet of je mee keek?
Ik ben solidair hèquote:Op donderdag 28 september 2006 05:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opgestaan voor de Ramadan?
was net op het nieuws over dat turkse leden zijn geschrapt van lijsten, als is het wel een herhaling ik zag het voor het eerst op TVquote:Op donderdag 28 september 2006 05:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Is dat al behandeld in de Tweede Kamer?
Onmogeljke situatie voor die Kamerleden. Echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was net op het nieuws over dat turkse leden zijn geschrapt van lijsten, als is het wel een herhaling ik zag het voor het eerst op TV
Ik ben bang dat vandaag restjes op het programma staanquote:Op donderdag 28 september 2006 05:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je rook gewoon stukovichs moeder koken en je kreeg trek?![]()
Turkse krant "hurriyet" vroeg in een krantenkop af of er in NL wel sprake is van democratie en vrijheid van meningsuiting onder mom van "een allochtone minderheid met een afwijkende mening" wordt onder druk gezetquote:Op donderdag 28 september 2006 05:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Onmogeljke situatie voor die Kamerleden. Echt te triest voor woorden![]()
Nog 8 minuten, de hoogste tijd de laatste ronde, nog 10 seconden, nu nog maar een paarrrrr![]()
Lekker sociaalquote:Op donderdag 28 september 2006 05:33 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ben bang dat vandaag restjes op het programma staan![]()
ooooooh, lekker eten, mogen ze me voor wakker makenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of je rook gewoon stukovichs moeder koken en je kreeg trek?![]()
Strakke discipline dus, moet ik ook hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooh, lekker eten, mogen ze me voor wakker maken
Maar nee, ik ben meestal zo vroeg op, lekker rustig dan nog en kan ik vast wat werken
Ik wordt dat gezwets rond Turkije een beetje zat nu. Mensen rechten enz terwijl hier kinderen in de gevangenis worden gezet. Kijk eerst eens naar je zelf en dan pas naar een ander. Daarnaast vindt ik Verdonk een harteloos kutwijf.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse krant "hurriyet" vroeg in een krantenkop af of er in NL wel sprake is van democratie en vrijheid van meningsuiting onder mom van "een allochtone minderheid met een afwijkende mening" wordt onder druk gezet
Klopt wel ja, maar helaas ziet mijn eigen fouten meestal altijd over het hoofd.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wordt dat gezwets rond Turkije een beetje zat nu. Mensen rechten enz terwijl hier kinderen in de gevangenis worden gezet. Kijk eerst eens naar je zelf en dan pas naar een ander. Daarnaast vindt ik Verdonk een harteloos kutwijf.
Dit kabinet het sociale gezicht achterwege gelatenquote:
wat stem jij?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dit kabinet het sociale gezicht achterwege gelaten![]()
Vertalen, recenseren, ik deed eerst de verpleging bij demente ouderen, maar dat werd gewoon te zwaar aangezien "men" in nederland de mensen zo lang mogelijk thuis laat, en dan als ze eindelijk opgenomen worden, zijn ze te zwaar als het ware voor de verpleging, oh, en het personeelsgebrek.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Strakke discipline dus, moet ik ook hebben
Watvoor werk doe je dan als ik vragen mag?
Stond het artikel op de hoofdpagina>? Of in het Europese gedeeltequote:Op donderdag 28 september 2006 05:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse krant "hurriyet" vroeg in een krantenkop af of er in NL wel sprake is van democratie en vrijheid van meningsuiting onder mom van "een allochtone minderheid met een afwijkende mening" wordt onder druk gezet
Netjes en lekker sociaalquote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertalen, recenseren, ik deed eerst de verpleging bij demente ouderen, maar dat werd gewoon te zwaar aangezien "men" in nederland de mensen zo lang mogelijk thuis laat, en dan als ze eindelijk opgenomen worden, zijn ze te zwaar als het ware voor de verpleging, oh, en het personeelsgebrek.
Ik in elk geval weinig. Mag niet stemmen. Landelijk althans.quote:
Waarom niet landeljk?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik in elk geval weinig. Mag niet stemmen. Landelijk althans.
Wat ik zou nou zeggen zou een leugen zijn, ik keek door het eten door.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Stond het artikel op de hoofdpagina>? Of in het Europese gedeelte
Dat is ze, buiten dat is het onbegrijpelijk dat men deze kwestie zelfs maar mee durft te nemen, terwijl er nog honderden historici vechtend over straat rollen omdat ze er gewoon niet uitkomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wordt dat gezwets rond Turkije een beetje zat nu. Mensen rechten enz terwijl hier kinderen in de gevangenis worden gezet. Kijk eerst eens naar je zelf en dan pas naar een ander. Daarnaast vindt ik Verdonk een harteloos kutwijf.
maar als je wel zou stemmen?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik in elk geval weinig. Mag niet stemmen. Landelijk althans.
Hehe, oke. Je eten was zo vies dat je afleiding nodig hadquote:Op donderdag 28 september 2006 05:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ik zou nou zeggen zou een leugen zijn, ik keek door het eten door.![]()
Nee, ik zag steeds seraps face voor mequote:Op donderdag 28 september 2006 05:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, oke. Je eten was zo vies dat je afleiding nodig had![]()
Lijkt me stug dat je :quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Netjes en lekker sociaal
Is er nog iets waarvan we je zouden kennen qua vertalen/recensie?
Inderdaad en elk land heeft wel een aantal zwarte pagina's in de historie. Of hier noemen we dat polietionele acties toch.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ze, buiten dat is het onbegrijpelijk dat men deze kwestie zelfs maar mee durft te nemen, terwijl er nog honderden historici vechtend over straat rollen omdat ze er gewoon niet uitkomen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 05:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik zag steeds seraps face voor me
Tot op heden geen Nederlands passpoort. En denk dat ook niet meer te gaan doen.quote:
Een Nederlandse historicus zei net op het nieuws dat volgens Turken er 150.000 zijn omgekomen door ziektes en moelijkheden rond volksverhuizingen naar Syrie, terwijl de Armeniers zeggen dat het 1, 5 miljoen is, denkt de historicus omdat er geen denderende bewijzen zijn dat het zelf ronf de 7/8 honderdduizend slachtoffers waren.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ze, buiten dat is het onbegrijpelijk dat men deze kwestie zelfs maar mee durft te nemen, terwijl er nog honderden historici vechtend over straat rollen omdat ze er gewoon niet uitkomen.
Maar om terug te komen op jouw antwoord, het wordt in ieder geval geen linkse partij. Vooral de PvdA valt mij vies tegen.quote:
Wat een kop.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leek het een beetje op dit gezicht:
[afbeelding]
Nope, maar ga het morgen opzoekenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je :
Beneath Flanders Fields gelezen hebt?
Getver, ik heb geen honger meer voor een maand.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leek het een beetje op dit gezicht:
[afbeelding]
Op zich wel handig als je een krachtig paspoort hebt als dat van Nederland.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tot op heden geen Nederlands passpoort. En denk dat ook niet meer te gaan doen.
VVD dus?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar om terug te komen op jouw antwoord, het wordt in ieder geval geen linkse partij. Vooral de PvdA valt mij vies tegen.
Ook de partij die het minste geeft om de MKB'ers![]()
Nee, nee, daar zwijgen we over, wij hebben nooit iets gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad en elk land heeft wel een aantal zwarte pagina's in de historie. Of hier noemen we dat polietionele acties toch.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 05:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Getver, ik heb geen honger meer voor een maand.![]()
Dat mag. Geboren in Canada.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Op zich wel handig als je een krachtig paspoort hebt als dat van Nederland.
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan, if I may ask ?
Is het echt zo dat Canada zo veel beter is als de VS qua alles eigenlijk.quote:
Ik weet het nog niet, CDA is een optie, maar eerlijk gezegd zit er niet echt een partij tussen die mij echt aanspreekt. Blanco stem zit er dik in, of anders SGP.quote:
Net zo een beeld als dat iedereen in Turkije gek op Ataturk zou zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 05:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Is het echt zo dat Canada zo veel beter is als de VS qua alles eigenlijk.
Ik zag een keer een documentaire over Canada en de mensen hadden veel minder last van criminaliteit, lieten hun huisdeur gewoon open staan.
Of was dat meer een vertekend beeld?
We hebben het al moeilijk met de ramadan en dan kom je ons ook nog ophitsen met Turkijequote:Op donderdag 28 september 2006 05:51 schreef yvonne het volgende:
http://www.istanbulguide.net/anglais/index.htm
Ik wil erheen
Hé die docu heb ik ook gezien, je kon zo overal naar binnen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zag een keer een documentaire over Canada en de mensen hadden veel minder last van criminaliteit, lieten hun huisdeur gewoon open staan.
Dude, CDA ondanks wat ze met die Turken hebben gedaan?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, CDA is een optie, maar eerlijk gezegd zit er niet echt een partij tussen die mij echt aanspreekt. Blanco stem zit er dik in, of anders SGP.
Ik wil er gewoon heenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben het al moeilijk met de ramadan en dan kom je ons ook nog ophitsen met Turkije
Mag je de gids uithangenquote:
Dat gaat natuurlijk in de grote steden niet op. Maar men is er idd wat hulpvaardiger en socialer dan in de VS. Ook zijn de rechten van minderheden vast gelegd in de grondwet. Waardoor de oorspronkelijke bewoners van Canada het beter doen dan in de VS.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dan nemen we stuk mee als gidsquote:Op donderdag 28 september 2006 05:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
buiten vertellen wat, wat is, heb ik zelf een gids nodig
Inderdaad, zoals die gast (Syriër) volgens mij. De Canadese regering had meegeholpen aan zijn uitlevering aan de VS die hebben hem vervolgens in Syrië gemarteld, maar die gast was onschuldig.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk in de grote steden niet op. Maar men is er idd wat hulpvaardiger en socialer dan in de VS. Ook zijn de rechten van minderheden vast gelegd in de grondwet. Waardoor de oorspronkelijke bewoners van Canada het beter doen dan in de VS.
And you can dance, into the nightquote:
Ok ok, je zus mag meequote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
And you can dance, into the night![]()
Ik ga als het goed is deze kerstvakantie daar naartoe met mijn zus.
Als het goed is.......
Voor megumi dan nog een keerquote:Op donderdag 28 september 2006 05:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk in de grote steden niet op. Maar men is er idd wat hulpvaardiger en socialer dan in de VS. Ook zijn de rechten van minderheden vast gelegd in de grondwet. Waardoor de oorspronkelijke bewoners van Canada het beter doen dan in de VS.
Je gaat pitten? Truste dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef Triggershot het volgende:
Maarre Benjamin is slapende, Yvonne werk ze en Megumi ook met wat je gaat doen
Ja, maar alle politieke partijen hebben het initiatief van de ChristenUnie gesteund om expliciet de genocide te erkennen, dus dan zou jij ook op niemand kunnen stemmen toch..?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, CDA ondanks wat ze met die Turken hebben gedaan?![]()
![]()
Trusten, slaap lekkerquote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga ook nog een uurtje liggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef Triggershot het volgende:
Blijven mooie foto'squote:Op donderdag 28 september 2006 06:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor megumi dan nog een keer
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2194
Met 3 ooms die haar beschermenquote:
Als ik niet 8er mijn steun stem sta doe ik het ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 06:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, maar alle politieke partijen hebben het initiatief van de ChristenUnie gesteund om expliciet de genocide te erkennen, dus dan zou jij ook op niemand kunnen stemmen toch..?
ik doe haar nix aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met 3 ooms die haar beschermen![]()
Nope, is wel duidelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 06:04 schreef Hathor het volgende:
Moet je per se Turk zijn om in dit topic te mogen spammen ?
ochtend dusquote:Op donderdag 28 september 2006 06:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een uurtje liggen.
allemaal.
Tot vanavond of anders morgenochtend![]()
Je mag ook wereldburger zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 06:04 schreef Hathor het volgende:
Moet je per se Turk zijn om in dit topic te mogen spammen ?
Inderdaad.quote:
En een mooie ceremonie, over 4 jaar komen ze weerquote:
Niet echt, ik heb geen flikker gelezen van wat er verder in het topic staat, dus ik dacht laat ik het effe beleefd vragen voordat ik me in een of ander Galatasaray-Fenerbache wespennest steek.quote:
Ben ik.... bilingual and stuff.quote:
Ik leef in intressante tijden dan ben ik wellicht daar terwijl zij hier zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een mooie ceremonie, over 4 jaar komen ze weer
Dan mag je blijvenquote:Op donderdag 28 september 2006 06:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik.... bilingual and stuff.![]()
Wat een opluchting...quote:
Makkelijkste gerechten uit de Turkse keuken zijn toch wel de voorgerechten zoals salades en dergelijke. De soepen zijn ook best lastig......quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
Wat voor lekkers hebben jullie gisterenavond gegeten wat ook voor een keukennitwit die nog nooit turks gekookt heeft te maken is?
staat van alles, van bagger tot politiek, van carriere tot saladequote:Op donderdag 28 september 2006 06:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb geen flikker gelezen van wat er verder in het topic staat, dus ik dacht laat ik het effe beleefd vragen voordat ik me in een of ander Galatasaray-Fenerbache wespennest steek.![]()
gewoon nazar toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef stukovich het volgende:
Deze ochtend dus.
Locatie van de meet, anyone, no one![]()
Ook na de negatieve recenties?quote:
mja, foutje kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ook na de negatieve recenties?
Ik zat zelf te denken aan McKroketquote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mja, foutje kan gebeuren toch?
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan McKroket![]()
Nou, dat wordt weer een leuk weekendquote:
zonder de mac wel ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nou, dat wordt weer een leuk weekend![]()
Mac en ikquote:
Aan het afkicken dus?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mac en ik![]()
Ik ben er al 8 maanden niet meer (vrijwillig) geweest![]()
quote:
Erg toevallig dat het ook eerste 3 letters van je naam is?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet te eten man. Belachelijk dat zij dat eten durven te noemen... schandalig
Schande zeg ik u.
Dus daarom stem lijst STU (Super Turkse Unie)![]()
Pfff, stukovich is mijn naam die ik gebruik voor gaming.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erg toevallig dat het ook eerste 3 letters van je naam is?
wat is je echte naam dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfff, stukovich is mijn naam die ik gebruik voor gaming.
Maar die naam is alweer afgeschreven, ik ben zo af en toe nog wel tevinden onder de nam stukov.....
Maar mijn echte naam kan ik niet vertellen, anders moet ik je vermoorden
Levensmoequote:
Ik refereerde meer naar mijn geheimhoudingsplicht....quote:
voor?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik refereerde meer naar mijn geheimhoudingsplicht....![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
De linzensoep is me wel gelukt hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Makkelijkste gerechten uit de Turkse keuken zijn toch wel de voorgerechten zoals salades en dergelijke. De soepen zijn ook best lastig......
Vraag anders Benjamin voor gerechten![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef stukovich het volgende:
[..]een ban en je bent doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik help yvonne al aan receptenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
De linzensoep is me wel gelukt hoor
Ja, het is waterig geworden, maar de smaak daar gaat het om. Ik kan het dus nu (nog) niet beoordelen. Neem anders wat mee naar de meetquote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
De linzensoep is me wel gelukt hoor
Die kloppen maar voor een kwartquote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik help yvonne al aan recepten![]()
hé, dan kook ik toch al voor een kwart Turksquote:Op donderdag 28 september 2006 11:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die kloppen maar voor een kwart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |