Pfffft :pquote:Op woensdag 27 september 2006 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor eventuele fanmail kun je me bereiken op triggershot @ heetmail . command
middag krijg je mij niet aan de lijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
probeer wel in de ochtend en middag als ik niet hoef te werken
Typefoutquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffft :p
Spelfout! Voldoende moet het zijn
hehe als ik tijd heb bel ik welquote:Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Emel het volgende:
[..]
middag krijg je mij niet aan de lijn.maar dat boeit niet. Je wil je aanmelden, maakt niet uit bij wie
Neequote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Typefout
Maar ik bedoelde eigenlijk of je het recept had ontvangen?
ik merk het wel dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehe als ik tijd heb bel ik wel
of je flasht me, en er komt een of ander miranda aan de telquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik merk het wel dan.Ik doe 1 keer per 2 weken de intakes, dus morgen weer.
hebbes!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check nog x
ook naar Chello verzonden
Ik zeg toch als je iets wil vraag het aan Benjamin.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
hebbes!
te gek, ik vond het alleen in het engels!
je krijgt eerst de secretaresse aan de lijnquote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of je flasht me, en er komt een of ander miranda aan de tel
dan doe ik me wel voor als je neefquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Emel het volgende:
[..]
je krijgt eerst de secretaresse aan de lijn![]()
of mn broerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan doe ik me wel voor als je neef
ongetwijfeldquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moet ik nadere gegevens van je hebben
dag er na heb je vrij.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef Emel het volgende:
13 oktober gaat niet lukken voor mij. Ik heb dan een hele drukke week!
woensdag zit ik in Apeldoornquote:
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Burakius het volgende:
ik snap de planning allang niet meer..
benjamin.. mail me ofzo.. voor tijd plaats datum en shit.. ik kom moederziel alleen in Rotterdamhet is zo ver
ik twijfel nog
tijd moet nog bepaald wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Burakius het volgende:
ik snap de planning allang niet meer..
benjamin.. mail me ofzo.. voor tijd plaats datum en shit.. ik kom moederziel alleen in Rotterdamhet is zo ver
ik twijfel nog
Cancel leidenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef Emel het volgende:
[..]
woensdag zit ik in Apeldoorn
zaterdag verjaardagsfeestje in Bergambacht
en die vrijdag mogelijk naar Leiden.
alsnog veranderen dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef Emel het volgende:
maar goed, jullie moeten niet voor mij gaan veranderen.
mja, in principe moet iedereen kunnen dus of jij of wij verzetten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef Emel het volgende:
nee joh, ik ga kijken of ik Leiden kan verzetten. Pff ik overleef die week niet. Zondag moet ik ook nog gaan werken.
ff met stuk overleggen dan.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef Emel het volgende:
woensdag of zaterdag afspreken is het prettigst voor mij.
okquote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef Emel het volgende:
ik kijk of ik Leiden kan verzetten. Je hoort het morgen.
primaquote:
was het lekker?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef saban het volgende:
Geen zin om alles te lezen, jullie gaan zo snel, maar ik ben dus terug van nazar =)
Nee.quote:
hmm af te raden dus?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Nee.
Eerst serveren ze de verkeerde tafel, bestelling van tafel 38 komt naar ons (31).
Daarna vertellen ze dat de yoghurt op is voor bij de iskender.
En mijn adana was te heet en zonder smaak.
Hoor altijd positieve verhalen erover, maar wat ik dit keer meegemaakt heb is niet echt positief.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef saban het volgende:
[..]
Nee.
Eerst serveren ze de verkeerde tafel, bestelling van tafel 38 komt naar ons (31).
Daarna vertellen ze dat de yoghurt op is voor bij de iskender.
En mijn adana was te heet en zonder smaak.
en we waren nog wel aan het plannen om met zn allen te gaanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef saban het volgende:
[..]
Hoor altijd positieve verhalen erover, maar wat ik dit keer meegemaakt heb is niet echt positief.
Op vrijdag kan ik zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne kan gewoon over het algemeen?
Yeah baby, dan is het goedquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag kan ik zeker
Alle vrijdagen dus
ander dag dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
het gaat niet lukken sorry (effe nagecheckt).
als Gij maar komtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op vrijdag kan ik zeker
Alle vrijdagen dus
als merendeel wel kan, moeten jullie niet gaan veranderenquote:
Is het niet handiger als jij een datum roept?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
het gaat niet lukken sorry (effe nagecheckt).
een optiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het niet handiger als jij een datum roept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |