Blijven mooie foto'squote:Op donderdag 28 september 2006 06:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor megumi dan nog een keer
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2194
Met 3 ooms die haar beschermenquote:
Als ik niet 8er mijn steun stem sta doe ik het ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 06:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, maar alle politieke partijen hebben het initiatief van de ChristenUnie gesteund om expliciet de genocide te erkennen, dus dan zou jij ook op niemand kunnen stemmen toch..?
ik doe haar nix aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met 3 ooms die haar beschermen![]()
Nope, is wel duidelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 06:04 schreef Hathor het volgende:
Moet je per se Turk zijn om in dit topic te mogen spammen ?
ochtend dusquote:Op donderdag 28 september 2006 06:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een uurtje liggen.
allemaal.
Tot vanavond of anders morgenochtend![]()
Je mag ook wereldburger zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 06:04 schreef Hathor het volgende:
Moet je per se Turk zijn om in dit topic te mogen spammen ?
Inderdaad.quote:
En een mooie ceremonie, over 4 jaar komen ze weerquote:
Niet echt, ik heb geen flikker gelezen van wat er verder in het topic staat, dus ik dacht laat ik het effe beleefd vragen voordat ik me in een of ander Galatasaray-Fenerbache wespennest steek.quote:
Ben ik.... bilingual and stuff.quote:
Ik leef in intressante tijden dan ben ik wellicht daar terwijl zij hier zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een mooie ceremonie, over 4 jaar komen ze weer
Dan mag je blijvenquote:Op donderdag 28 september 2006 06:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik.... bilingual and stuff.![]()
Wat een opluchting...quote:
Makkelijkste gerechten uit de Turkse keuken zijn toch wel de voorgerechten zoals salades en dergelijke. De soepen zijn ook best lastig......quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
Wat voor lekkers hebben jullie gisterenavond gegeten wat ook voor een keukennitwit die nog nooit turks gekookt heeft te maken is?
staat van alles, van bagger tot politiek, van carriere tot saladequote:Op donderdag 28 september 2006 06:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb geen flikker gelezen van wat er verder in het topic staat, dus ik dacht laat ik het effe beleefd vragen voordat ik me in een of ander Galatasaray-Fenerbache wespennest steek.![]()
gewoon nazar toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef stukovich het volgende:
Deze ochtend dus.
Locatie van de meet, anyone, no one![]()
Ook na de negatieve recenties?quote:
mja, foutje kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ook na de negatieve recenties?
Ik zat zelf te denken aan McKroketquote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mja, foutje kan gebeuren toch?
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan McKroket![]()
Nou, dat wordt weer een leuk weekendquote:
zonder de mac wel ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nou, dat wordt weer een leuk weekend![]()
Mac en ikquote:
Aan het afkicken dus?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mac en ik![]()
Ik ben er al 8 maanden niet meer (vrijwillig) geweest![]()
quote:
Erg toevallig dat het ook eerste 3 letters van je naam is?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet te eten man. Belachelijk dat zij dat eten durven te noemen... schandalig
Schande zeg ik u.
Dus daarom stem lijst STU (Super Turkse Unie)![]()
Pfff, stukovich is mijn naam die ik gebruik voor gaming.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erg toevallig dat het ook eerste 3 letters van je naam is?
wat is je echte naam dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pfff, stukovich is mijn naam die ik gebruik voor gaming.
Maar die naam is alweer afgeschreven, ik ben zo af en toe nog wel tevinden onder de nam stukov.....
Maar mijn echte naam kan ik niet vertellen, anders moet ik je vermoorden
Levensmoequote:
Ik refereerde meer naar mijn geheimhoudingsplicht....quote:
voor?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik refereerde meer naar mijn geheimhoudingsplicht....![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
De linzensoep is me wel gelukt hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 09:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Makkelijkste gerechten uit de Turkse keuken zijn toch wel de voorgerechten zoals salades en dergelijke. De soepen zijn ook best lastig......
Vraag anders Benjamin voor gerechten![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef stukovich het volgende:
[..]een ban en je bent doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik help yvonne al aan receptenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
De linzensoep is me wel gelukt hoor
Ja, het is waterig geworden, maar de smaak daar gaat het om. Ik kan het dus nu (nog) niet beoordelen. Neem anders wat mee naar de meetquote:Op donderdag 28 september 2006 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
De linzensoep is me wel gelukt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |