Is het echt zo dat Canada zo veel beter is als de VS qua alles eigenlijk.quote:
Ik weet het nog niet, CDA is een optie, maar eerlijk gezegd zit er niet echt een partij tussen die mij echt aanspreekt. Blanco stem zit er dik in, of anders SGP.quote:
Net zo een beeld als dat iedereen in Turkije gek op Ataturk zou zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 05:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Is het echt zo dat Canada zo veel beter is als de VS qua alles eigenlijk.
Ik zag een keer een documentaire over Canada en de mensen hadden veel minder last van criminaliteit, lieten hun huisdeur gewoon open staan.
Of was dat meer een vertekend beeld?
We hebben het al moeilijk met de ramadan en dan kom je ons ook nog ophitsen met Turkijequote:Op donderdag 28 september 2006 05:51 schreef yvonne het volgende:
http://www.istanbulguide.net/anglais/index.htm
Ik wil erheen
Hé die docu heb ik ook gezien, je kon zo overal naar binnen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zag een keer een documentaire over Canada en de mensen hadden veel minder last van criminaliteit, lieten hun huisdeur gewoon open staan.
Dude, CDA ondanks wat ze met die Turken hebben gedaan?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, CDA is een optie, maar eerlijk gezegd zit er niet echt een partij tussen die mij echt aanspreekt. Blanco stem zit er dik in, of anders SGP.
Ik wil er gewoon heenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben het al moeilijk met de ramadan en dan kom je ons ook nog ophitsen met Turkije
Mag je de gids uithangenquote:
Dat gaat natuurlijk in de grote steden niet op. Maar men is er idd wat hulpvaardiger en socialer dan in de VS. Ook zijn de rechten van minderheden vast gelegd in de grondwet. Waardoor de oorspronkelijke bewoners van Canada het beter doen dan in de VS.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dan nemen we stuk mee als gidsquote:Op donderdag 28 september 2006 05:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
buiten vertellen wat, wat is, heb ik zelf een gids nodig
Inderdaad, zoals die gast (Syriër) volgens mij. De Canadese regering had meegeholpen aan zijn uitlevering aan de VS die hebben hem vervolgens in Syrië gemarteld, maar die gast was onschuldig.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk in de grote steden niet op. Maar men is er idd wat hulpvaardiger en socialer dan in de VS. Ook zijn de rechten van minderheden vast gelegd in de grondwet. Waardoor de oorspronkelijke bewoners van Canada het beter doen dan in de VS.
And you can dance, into the nightquote:
Ok ok, je zus mag meequote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
And you can dance, into the night![]()
Ik ga als het goed is deze kerstvakantie daar naartoe met mijn zus.
Als het goed is.......
Voor megumi dan nog een keerquote:Op donderdag 28 september 2006 05:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk in de grote steden niet op. Maar men is er idd wat hulpvaardiger en socialer dan in de VS. Ook zijn de rechten van minderheden vast gelegd in de grondwet. Waardoor de oorspronkelijke bewoners van Canada het beter doen dan in de VS.
Je gaat pitten? Truste dan.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef Triggershot het volgende:
Maarre Benjamin is slapende, Yvonne werk ze en Megumi ook met wat je gaat doen
Ja, maar alle politieke partijen hebben het initiatief van de ChristenUnie gesteund om expliciet de genocide te erkennen, dus dan zou jij ook op niemand kunnen stemmen toch..?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, CDA ondanks wat ze met die Turken hebben gedaan?![]()
![]()
Trusten, slaap lekkerquote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga ook nog een uurtje liggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:59 schreef Triggershot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |