Blijven mooie foto'squote:Op donderdag 28 september 2006 06:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor megumi dan nog een keer
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=2194
Met 3 ooms die haar beschermenquote:
Als ik niet 8er mijn steun stem sta doe ik het ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 06:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, maar alle politieke partijen hebben het initiatief van de ChristenUnie gesteund om expliciet de genocide te erkennen, dus dan zou jij ook op niemand kunnen stemmen toch..?
ik doe haar nix aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:02 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met 3 ooms die haar beschermen![]()
Nope, is wel duidelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 06:04 schreef Hathor het volgende:
Moet je per se Turk zijn om in dit topic te mogen spammen ?
ochtend dusquote:Op donderdag 28 september 2006 06:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een uurtje liggen.
allemaal.
Tot vanavond of anders morgenochtend![]()
Je mag ook wereldburger zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 06:04 schreef Hathor het volgende:
Moet je per se Turk zijn om in dit topic te mogen spammen ?
Inderdaad.quote:
En een mooie ceremonie, over 4 jaar komen ze weerquote:
Niet echt, ik heb geen flikker gelezen van wat er verder in het topic staat, dus ik dacht laat ik het effe beleefd vragen voordat ik me in een of ander Galatasaray-Fenerbache wespennest steek.quote:
Ben ik.... bilingual and stuff.quote:
Ik leef in intressante tijden dan ben ik wellicht daar terwijl zij hier zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een mooie ceremonie, over 4 jaar komen ze weer
Dan mag je blijvenquote:Op donderdag 28 september 2006 06:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik.... bilingual and stuff.![]()
Wat een opluchting...quote:
Makkelijkste gerechten uit de Turkse keuken zijn toch wel de voorgerechten zoals salades en dergelijke. De soepen zijn ook best lastig......quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven!
Wat voor lekkers hebben jullie gisterenavond gegeten wat ook voor een keukennitwit die nog nooit turks gekookt heeft te maken is?
staat van alles, van bagger tot politiek, van carriere tot saladequote:Op donderdag 28 september 2006 06:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb geen flikker gelezen van wat er verder in het topic staat, dus ik dacht laat ik het effe beleefd vragen voordat ik me in een of ander Galatasaray-Fenerbache wespennest steek.![]()
gewoon nazar toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 08:53 schreef stukovich het volgende:
Deze ochtend dus.
Locatie van de meet, anyone, no one![]()
Ook na de negatieve recenties?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |