Ik in elk geval weinig. Mag niet stemmen. Landelijk althans.quote:
Waarom niet landeljk?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik in elk geval weinig. Mag niet stemmen. Landelijk althans.
Wat ik zou nou zeggen zou een leugen zijn, ik keek door het eten door.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef stukovich het volgende:
[..]
Stond het artikel op de hoofdpagina>? Of in het Europese gedeelte
Dat is ze, buiten dat is het onbegrijpelijk dat men deze kwestie zelfs maar mee durft te nemen, terwijl er nog honderden historici vechtend over straat rollen omdat ze er gewoon niet uitkomen.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wordt dat gezwets rond Turkije een beetje zat nu. Mensen rechten enz terwijl hier kinderen in de gevangenis worden gezet. Kijk eerst eens naar je zelf en dan pas naar een ander. Daarnaast vindt ik Verdonk een harteloos kutwijf.
maar als je wel zou stemmen?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik in elk geval weinig. Mag niet stemmen. Landelijk althans.
Hehe, oke. Je eten was zo vies dat je afleiding nodig hadquote:Op donderdag 28 september 2006 05:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ik zou nou zeggen zou een leugen zijn, ik keek door het eten door.![]()
Nee, ik zag steeds seraps face voor mequote:Op donderdag 28 september 2006 05:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, oke. Je eten was zo vies dat je afleiding nodig had![]()
Lijkt me stug dat je :quote:Op donderdag 28 september 2006 05:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Netjes en lekker sociaal
Is er nog iets waarvan we je zouden kennen qua vertalen/recensie?
Inderdaad en elk land heeft wel een aantal zwarte pagina's in de historie. Of hier noemen we dat polietionele acties toch.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ze, buiten dat is het onbegrijpelijk dat men deze kwestie zelfs maar mee durft te nemen, terwijl er nog honderden historici vechtend over straat rollen omdat ze er gewoon niet uitkomen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 05:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik zag steeds seraps face voor me
Tot op heden geen Nederlands passpoort. En denk dat ook niet meer te gaan doen.quote:
Een Nederlandse historicus zei net op het nieuws dat volgens Turken er 150.000 zijn omgekomen door ziektes en moelijkheden rond volksverhuizingen naar Syrie, terwijl de Armeniers zeggen dat het 1, 5 miljoen is, denkt de historicus omdat er geen denderende bewijzen zijn dat het zelf ronf de 7/8 honderdduizend slachtoffers waren.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ze, buiten dat is het onbegrijpelijk dat men deze kwestie zelfs maar mee durft te nemen, terwijl er nog honderden historici vechtend over straat rollen omdat ze er gewoon niet uitkomen.
Maar om terug te komen op jouw antwoord, het wordt in ieder geval geen linkse partij. Vooral de PvdA valt mij vies tegen.quote:
Wat een kop.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leek het een beetje op dit gezicht:
[afbeelding]
Nope, maar ga het morgen opzoekenquote:Op donderdag 28 september 2006 05:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat je :
Beneath Flanders Fields gelezen hebt?
Getver, ik heb geen honger meer voor een maand.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leek het een beetje op dit gezicht:
[afbeelding]
Op zich wel handig als je een krachtig paspoort hebt als dat van Nederland.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tot op heden geen Nederlands passpoort. En denk dat ook niet meer te gaan doen.
VVD dus?quote:Op donderdag 28 september 2006 05:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Maar om terug te komen op jouw antwoord, het wordt in ieder geval geen linkse partij. Vooral de PvdA valt mij vies tegen.
Ook de partij die het minste geeft om de MKB'ers![]()
Nee, nee, daar zwijgen we over, wij hebben nooit iets gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 05:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad en elk land heeft wel een aantal zwarte pagina's in de historie. Of hier noemen we dat polietionele acties toch.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 05:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Getver, ik heb geen honger meer voor een maand.![]()
Dat mag. Geboren in Canada.quote:Op donderdag 28 september 2006 05:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
Op zich wel handig als je een krachtig paspoort hebt als dat van Nederland.
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan, if I may ask ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |