Wat is "het"?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef Ayca het volgende:
Weten jullie op welke zender het vandaag word uitgezonden??
Ben jij trouwens altijd 'dindar' geweest? Of is dat met de met de jaren gekomen zeg maar?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Burakius het volgende:
Een onderzoek naar dindarlik etc. in Turkije.
Cemele biberi, sam fistigi, bulgur en vast wel meer etenswaren, maar meer komt er nu niet in me opquote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Min-e het volgende:
Wat nemen jullie trouwens mee uit Turkije?
Ik: yufka, findik, helva (soort die alleen bij ons in de streek verkrijgbaar is, wit, marshmellowachtig spul met walnoten erin). Kortom alleen maar etenswaren.
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Min-e het volgende:
Wat nemen jullie trouwens mee uit Turkije?
Ik: yufka, findik, helva (soort die alleen bij ons in de streek verkrijgbaar is, wit, marshmellowachtig spul met walnoten erin). Kortom alleen maar etenswaren.
ze zegt dat het een soort is die alleen bij haar in de streek verkrijgbaar is, dus waarschijnlijk is het een specialequote:Op woensdag 9 september 2009 19:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Lol.. Bestaan er Turken die niet weten wat helva is ?
Is een paar jaar geleden als een hamer neergestreken . Van de ene op de andere moment. Volwassen worden noemen ze datquote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben jij trouwens altijd 'dindar' geweest? Of is dat met de met de jaren gekomen zeg maar?
als je haar uitleg moet geloven is het weinig anders dan alle andere helva in turkijequote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zegt dat het een soort is die alleen bij haar in de streek verkrijgbaar is, dus waarschijnlijk is het een speciale
Behoorlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef Julis het volgende:
No. Dit is niet waar. NOOO.
Ik heb nog hoop. Ik denk dat Bosnië nu in een wij-gaan-door-bui zitten. En dat Estland heel goed gaat counteren, dan maken zij er 1-0 van. En dan gaan ze met 11 man verdedigen. En dan gaat Bosnië ook nog van Spanje verliezen en gaat Turkije alle wedstrijden winnen en dan dan... worden we 2e. (OK, DIT IS KANSLOOS![]()
![]()
)
Hey, dat is beter dan deze reactie.quote:
quote:TurkishBomba: ik hoop dat de vliegtuig van bosnië met de spelers der in stort en dat ze het allemaal overleven maar allemaal geblesseerd raken en dat ze toch moeten voeballen, en dan 10-0 verliezen van estland.
tja wonderen kunnen gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |