Een steeds ergere variant? Wat wordt het volgende? Biliyoram? Ik weet dat je geen account kunt verwijderen, maar kan ik m'n gebruikersnaam niet wijzigen?quote:
Nee, moet je een nieuwe account aanmaken.quote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen account kunt verwijderen, maar kan ik m'n gebruikersnaam niet wijzigen?
Mijne ook!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:27 schreef ClioSporT het volgende:
Hey vet, iemand had mijn wachtwoord gewijzigd hier
Aramiza kara kedi sokmaya calisiyorlarquote:
Ja, want je produceert toch van die kwalitatief hoogstaande posts dat iemand je profiel heeft gehackt omdat hij/zij anders geen discussies van je kan winnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:27 schreef ClioSporT het volgende:
Hey vet, iemand had mijn wachtwoord gewijzigd hier
Iemand weer onder de gordel bezig om mij zogenaamd te " naaien " omdat het ze anders toch niet lukt![]()
Ja sorry dat het mij, in tegenstelling tot een aantal "kijk mij hoogstaand kwalitatief posten" users, geen ene fuck kan schelen of ik hier dom overkom of slim of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, want je produceert toch van die kwalitatief hoogstaande posts dat iemand je profiel heeft gehackt omdat hij/zij anders geen discussies van je kan winnen.
zo he, 3 wedstrijden in 3 dagen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Julis het volgende:
Turkije - Bulgarije 94-66 (Eurobasket in Polen). Turkije doet het tot nu toe goed in poule D. 2 van de 2 gewonnen (H) Nazar deymesin (3 x kloppen hehe).
Hopelijk gaan we morgen tegen Bosnië ook winnen!kom op Türkiye!
Zoals JIJ... Leer Nederlands.quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sana kemik attigimi hatirlamiyorum.HOST..!!
Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
gossie, pikkie voelt zich gelijk aangesproken, en terecht..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |