lees toch echt racistische uitspraken...quote:Op zondag 6 september 2009 03:32 schreef ClioSporT het volgende:
Ja imam burakius, er wordt ook niet beoordeeld op arabier zijn of niet of om koerd zijn of niet, maar om wat ze uitspoken.
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
lees toch echt racistische uitspraken...
verander het woord koerd door turk en maak van de poster een nederlander en het is duidelijk waar jullie mee bezig zijn
Ben jij een alter ego van Zargon stiekem.quote:Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef marcusa het volgende:
Arabieren en Koerden 1 pot nat, allebei vijanden van de Republiek Turkije
Krijg je thuis nix?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef marcusa het volgende:
[..]
Mum sondu geen idee wat het ismaar het klinkt als een natte geile bende...
Jij haalt je 'kennis' van het internet af... Ik heb mijn kennis uit het beleven zelf. Laten we het daar bij houden. Musluman olarak gormuyorsan, o sana kalmis. Ik weet dat ik goed leef.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
alinin yolu peygamberin yolu, peygamberin yolu kuranin yolu, zolang een aleviet die dingen ontkent, die in de koran staan, kan deze persoon niet moslim zijn klaar, inkara dusuyor ozaman
het probleem van de alevitische bronnen is dat je ze niet hebt, je hebt alleen bronnen, over alevieten, dit is ook bewijs dat het een pure mix is van alles, je kan immers niet afleiden waar iets vandaan komt
daarnaast is er niets mis met dat stukje van wiki, daar kan jij aardig wat van leren nog
kerbelayi aniyoruz diyosun, wat was daar gebeurd dan? waarom is huseyin vermoord? waar streed huseyin voor? sence ali, hasan, huseyin namazlarini kiliyormuydu? oruclarini tutuyormuydu?
je kan niet zeggen namaz bana ne? oruc bana ne? en dan ook nog eens roepen, biz alinin yolundayiz, jaja maak dat de kat maar wijs![]()
geloven is niet genoeg in islam, geloof gaat hand in hand met daden
roepen ik houd van god, is makkelijk, het laten zien is iets heel anders
Je weet het wel heel goed.. Annanimi belledin ordaquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Letterlijk: " kaarsjes uit"
Wat er daarna gebeurt weet de volgende ochtend niemand
Annanimi ??quote:Op maandag 7 september 2009 09:33 schreef Yel het volgende:
[..]
Je weet het wel heel goed.. Annanimi belledin orda
ben Anna Kournikova yi belledim..quote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Annanimi ??Nee ik heb het niet gedaan met je moeder
maar bedankt voor het aanbod
ps. Leer Turks
nog zo een ander woord: şaaptımquote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
Bergvolk taal. Hol bewoners in het oosten van het land.
Gelukkig ben jij heel hoogontwikkeld.quote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
Bergvolk taal. Hol bewoners in het oosten van het land.
Echt he. Zo hypocriet.quote:Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef Yel het volgende:
Ik hoop dat Geertje alle zetels binnenhaalt... O zaman bakim kopekler nasil havlicaklar..
quote:The phrase mum söndü ("The candle went out") alludes to an accusation about a holy moment of some cem rituals in which twelve candles (representing the Twelve Imams) are doused with water. For centuries it has been widely spread among Sunnis to demean Alevis by accusing them of having orgies after blowing off the ritual candles.
This accusation has especially been used during the time of the Safavid-Ottoman conflict, as means to justify killing of the Qizilbash people, which were declared "infidels" by the Ottomans.
Sana kemik attigimi hatirlamiyorum.quote:Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij heel hoogontwikkeld.
Is erg te merken aan je posts enzo.
Gelukkig is wat jij doet veel beterquote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sana kemik attigimi hatirlamiyorum.HOST..!!
Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
Nah.quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sana kemik attigimi hatirlamiyorum.HOST..!!
Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
Ja ok, majah diversiteit is leuk totdat we overgaan op ordinair schelden vanwege herkomst/afkomst/geloof en weet ik veel wat.quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig is wat jij doet veel beterBen echt blij dat we ook mensen zoals jij hebben, van alles wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |