abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72477985
Voor degene die zo racistisch doen over Koerden. En zo DOM nationalistisch zijn:

"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_72478475
Ja imam burakius, er wordt ook niet beoordeeld op arabier zijn of niet of om koerd zijn of niet, maar om wat ze uitspoken.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_72485192
quote:
Op zondag 6 september 2009 03:32 schreef ClioSporT het volgende:
Ja imam burakius, er wordt ook niet beoordeeld op arabier zijn of niet of om koerd zijn of niet, maar om wat ze uitspoken.
lees toch echt racistische uitspraken...

verander het woord koerd door turk en maak van de poster een nederlander en het is duidelijk waar jullie mee bezig zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_72486974
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

lees toch echt racistische uitspraken...

verander het woord koerd door turk en maak van de poster een nederlander en het is duidelijk waar jullie mee bezig zijn
Inderdaad
en goede koerden zijn niet zeldzaam (als ik het goed heb gezien)
Ik ben een pure Turk.
pi_72487069
zarGon is terug.
  zondag 6 september 2009 @ 15:21:27 #131
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72487305
Arabieren en Koerden 1 pot nat, allebei vijanden van de Republiek Turkije
pi_72488216
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef marcusa het volgende:
Arabieren en Koerden 1 pot nat, allebei vijanden van de Republiek Turkije
Ben jij een alter ego van Zargon stiekem.
pi_72511767
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef marcusa het volgende:

[..]

Mum sondu geen idee wat het is maar het klinkt als een natte geile bende...
Krijg je thuis nix?
pi_72511811
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

alinin yolu peygamberin yolu, peygamberin yolu kuranin yolu, zolang een aleviet die dingen ontkent, die in de koran staan, kan deze persoon niet moslim zijn klaar, inkara dusuyor ozaman

het probleem van de alevitische bronnen is dat je ze niet hebt, je hebt alleen bronnen, over alevieten, dit is ook bewijs dat het een pure mix is van alles, je kan immers niet afleiden waar iets vandaan komt

daarnaast is er niets mis met dat stukje van wiki, daar kan jij aardig wat van leren nog

kerbelayi aniyoruz diyosun, wat was daar gebeurd dan? waarom is huseyin vermoord? waar streed huseyin voor? sence ali, hasan, huseyin namazlarini kiliyormuydu? oruclarini tutuyormuydu?

je kan niet zeggen namaz bana ne? oruc bana ne? en dan ook nog eens roepen, biz alinin yolundayiz, jaja maak dat de kat maar wijs

geloven is niet genoeg in islam, geloof gaat hand in hand met daden

roepen ik houd van god, is makkelijk, het laten zien is iets heel anders
Jij haalt je 'kennis' van het internet af... Ik heb mijn kennis uit het beleven zelf. Laten we het daar bij houden. Musluman olarak gormuyorsan, o sana kalmis. Ik weet dat ik goed leef.

Lees mijn tekst nog even trouwens, nergens heb ik gezegd dat de Kuran niet ons boek is. De zin Allah Muhammed ya Ali geeft al aan dat wij de weg van de profeet volgen. Maar dat ik niet bid en niet vast, is mijn keuze. In de Kuran staat immers ook vermeld: In de Islam is geen dwang. De gevolgen zijn voor mij.
pi_72511825
En leer eens te schrijven met Hz...
pi_72511837
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Letterlijk: " kaarsjes uit"

Wat er daarna gebeurt weet de volgende ochtend niemand
Je weet het wel heel goed.. Annanimi belledin orda
pi_72511883
Ik hoop dat Geertje alle zetels binnenhaalt... O zaman bakim kopekler nasil havlicaklar..
pi_72514549
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:33 schreef Yel het volgende:

[..]

Je weet het wel heel goed.. Annanimi belledin orda
Annanimi ?? Nee ik heb het niet gedaan met je moeder maar bedankt voor het aanbod

ps. Leer Turks
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  maandag 7 september 2009 @ 12:00:05 #139
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72514954
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Annanimi ?? Nee ik heb het niet gedaan met je moeder maar bedankt voor het aanbod

ps. Leer Turks
ben Anna Kournikova yi belledim.. WTF is belledim voor een pauper woord
pi_72515123
Bergvolk taal. Hol bewoners in het oosten van het land.
  maandag 7 september 2009 @ 12:21:55 #141
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72515598
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
nog zo een ander woord: şaaptım
pi_72522761
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
Gelukkig ben jij heel hoogontwikkeld.
Is erg te merken aan je posts enzo.
pi_72522782
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef Yel het volgende:
Ik hoop dat Geertje alle zetels binnenhaalt... O zaman bakim kopekler nasil havlicaklar..
Echt he. Zo hypocriet.
pi_72522882
mum söndü is trouwens grote bullshit.
quote:
The phrase mum söndü ("The candle went out") alludes to an accusation about a holy moment of some cem rituals in which twelve candles (representing the Twelve Imams) are doused with water. For centuries it has been widely spread among Sunnis to demean Alevis by accusing them of having orgies after blowing off the ritual candles.

This accusation has especially been used during the time of the Safavid-Ottoman conflict, as means to justify killing of the Qizilbash people, which were declared "infidels" by the Ottomans.
pi_72525393
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij heel hoogontwikkeld.
Is erg te merken aan je posts enzo.
Sana kemik attigimi hatirlamiyorum. HOST..!!

Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
pi_72525752
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Fok is voor mij voor de rest geen plek om te showen hoe super ontwikkeld ik wel niet ben en welke opleidingen ik volg en wat ik daarbij ga verdienen bla bla bla bla. Daar hebben we mensen zoals jou wel voor..
Gelukkig is wat jij doet veel beter Ben echt blij dat we ook mensen zoals jij hebben, van alles wat
Ik ben een pure Turk.
pi_72526100
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nah.

Ik heb niks geshowed hier. En verder weten (buiten een paar vrienden) niemand mijn account dus aan wie zou ik moeten showen.

Ik snap alleen niet waarom je zo xenofoob bezig bent, terwijl je zelf als allochtoon in een ander land woont.
Ik kan daar slecht tegen en ga dan reageren op mensen.
pi_72526165
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig is wat jij doet veel beter Ben echt blij dat we ook mensen zoals jij hebben, van alles wat
Ja ok, majah diversiteit is leuk totdat we overgaan op ordinair schelden vanwege herkomst/afkomst/geloof en weet ik veel wat.

Vind ik dan.
pi_72526240
Behalve dat hij nogal een ruige mening heeft over sommige zaken, komt zijn postgedrag de sfeer ook niet ten goede.

D'r is hier geen gesprek (meer) dat loopt, men is te vijandig en de ambiance is ronduit kut.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 18:44:48 ]
pi_72526288
Precies en het is niet altijd zo geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')