Mum sondu geen idee wat het isquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
[..]
![]()
ps. Je vind mum sondu wel opwindend..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:12 schreef Yel het volgende:
[..]
Wil je mij nou zeggen dat jouw stroming geen invloeden heeft van andere godsdiensten/culturen?
Waar staat het alevietisme voor? Vertel mij dat dan eens.. Misschien heb je dan gelijk je antwoord.
Het Alevietisme is islamitisch.. Anders zou jullie profeet niet onze profeet zijn. Hz Alinin yolundan gitmeseydik, Allah, Muhammed ya Ali demezdik. Hz. Ali yi Allahin arslani olarak gormezdik. 12 imam orucunu neden tutuyoruz sence? Kerbela da seyit olanlari anmak icin. Waarom begraven wij onze doden op de Islamitsche wijze? Er zitten invloeden van andere godsdiensten/stromingen in ja. Maar kom op zeg... Net of de Turkse moslims de pure Islam aanhangen. Die zit vol met culturele begrippen.
Maar oke, als jij het als niet islamitsch beschouwt, dat is jouw goed recht.
Ga weg met het zinnetje: Aliyi camide oldurduler.. ondan gitmiyoruz. Dat is het antwoord van onwetenden.
Het is trouwens Hz. Ali.. Je hebt toch geen knikker gespeeld met hem![]()
Je zou je eens moeten richten op andere bronnen dan Wiki...
Hiero http://www.gencturkhaber.(...)siri-doz.html,017714quote:
Ik moet het wel leren, ik wil m'n diploma halen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:39 schreef marcusa het volgende:
wie gaat er nou Frans leren.. tenzij je in Afrika gaat werken en Duitswaar kan je dat spreken behalve in Duitsland zelf en in Alanya.
overleden aan OD..quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hiero http://www.gencturkhaber.(...)siri-doz.html,017714
Het was gisteren op haber turk het eerste item
Op een facebook erover staat wel een mindere foto
[ afbeelding ]
Geen idee wat de text zegt maar die foto is dus bij ons (bij mijn vriendin thuis in Eskisehir, waar ze studeerd) genomen door mijn vriendin...
Letterlijk: " kaarsjes uit"quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:53 schreef marcusa het volgende:
[..]
Mum sondu geen idee wat het ismaar het klinkt als een natte geile bende...
ik weet het wel..quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Letterlijk: " kaarsjes uit"
Wat er daarna gebeurt weet de volgende ochtend niemand
echt? nou nou.. poehoe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Letterlijk: " kaarsjes uit"
Wat er daarna gebeurt weet de volgende ochtend niemand
bel alvast het gesticht dan maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef marcusa het volgende:
als we (A Milli Takim) niet naar het WK in Zuid Afrika gaan word ik gekkkk
triest, maarja OD en dat wordt dan toch je eigen verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hiero http://www.gencturkhaber.(...)siri-doz.html,017714
Het was gisteren op haber turk het eerste item
Op een facebook erover staat wel een mindere foto
[ afbeelding ]
Geen idee wat de text zegt maar die foto is dus bij ons (bij mijn vriendin thuis in Eskisehir, waar ze studeerd) genomen door mijn vriendin...
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:33 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik weet het wel..![]()
fuckingvette orgie a la Eyes Wide Shut..
Sen nediyon lannnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:15 schreef marcusa het volgende:
[..]
Sen nediyon lannn
[ afbeelding ]baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Tja. Toch is t best logisch.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:25 schreef ClioSporT het volgende:
Koerdisch kind zegt het volgende.
"Pe ke ke kimdir ? benim ablamdır , benim dayımdır , benim amcamdır ,benim abimdir...
kürtlerinde kendisine önder olarak kabul ettiği kişi sayın abdullah öcalandır"
Sende Orospu Cocugunun ta kendisisin.
Zo gek is dat niet. Vergeet niet dat het een volk zonder land is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:25 schreef ClioSporT het volgende:
"Pe ke ke kimdir ? benim ablamdır , benim dayımdır , benim amcamdır ,benim abimdir...
Eğitim Şart..quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:25 schreef ClioSporT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |