Ja, hoorde het vanmiddag al..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:51 schreef Triggershot het volgende:
Turken kapen vliegtuig als protest tegen paus
Nee, lagen achter..quote:
jou pestenquote:
De post van Nanking was tenminste nog goed gespeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoi nanHetzelfde dacht ik bij jou post
![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De post van Nanking was tenminste nog goed gespeld.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De post van Nanking was tenminste nog goed gespeld.
Pindakaas roepen is gewoon een verkapte tvp, zo moeilijk is het toch nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoi nanHetzelfde dacht ik bij jou post
![]()
Owh dan is kangeroertjes ook een verkapte tvpquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pindakaas roepen is gewoon een verkapte tvp, zo moeilijk is het toch niet.
mja, om dienstplicht te mjden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Het was een christenturk
Elke Turkse Nederlander, die naar Turkije gaat om daar de dienstplicht te vervullen dient per definitie niet meer de nederlandse nationaliteit te hebben.quote:
Ik vind dat ze zo leuk Lange Thee kunnen schenken.quote:
Je hebt geen keus, als je op vakantie gaat, wordt je alsnog gedwongen om te gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:55 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Elke Turkse Nederlander, die naar Turkije gaat om daar de dienstplicht te vervullen dient per definitie niet meer de nederlandse nationaliteit te hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo leuk Lange Thee kunnen schenken.
Jij hebt het subforum STA zeker nog niet gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:04 schreef Type-R het volgende:
blijkt maar weer dat turken niet kunnen integreren want zelfs op fok hebben ze een plek nodig om van de normale nederlander apart af te kunnen posten
Bewehehe
Turkse theequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo leuk Lange Thee kunnen schenken.
oehhhhhhhhhquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Zet mij er ook maar bij
Ik word wel eens turk genoemd, ooit op een openbaar zwembad noemde iemand me turk. Maar goed, ik word zoveel genoemd. Roodhuid indiaan als ik teveel in de zon gelegen heb. Spanjaard, Itak en Tsjech.
Maar zet me maar erbij, Turkije is ook een mooi land. Dus Turk zijn sla ik niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |