Ja, hoorde het vanmiddag al..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:51 schreef Triggershot het volgende:
Turken kapen vliegtuig als protest tegen paus
Nee, lagen achter..quote:
jou pestenquote:
De post van Nanking was tenminste nog goed gespeld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoi nanHetzelfde dacht ik bij jou post
![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De post van Nanking was tenminste nog goed gespeld.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De post van Nanking was tenminste nog goed gespeld.
Pindakaas roepen is gewoon een verkapte tvp, zo moeilijk is het toch nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoi nanHetzelfde dacht ik bij jou post
![]()
Owh dan is kangeroertjes ook een verkapte tvpquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pindakaas roepen is gewoon een verkapte tvp, zo moeilijk is het toch niet.
mja, om dienstplicht te mjden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Het was een christenturk
Elke Turkse Nederlander, die naar Turkije gaat om daar de dienstplicht te vervullen dient per definitie niet meer de nederlandse nationaliteit te hebben.quote:
Ik vind dat ze zo leuk Lange Thee kunnen schenken.quote:
Je hebt geen keus, als je op vakantie gaat, wordt je alsnog gedwongen om te gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:55 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Elke Turkse Nederlander, die naar Turkije gaat om daar de dienstplicht te vervullen dient per definitie niet meer de nederlandse nationaliteit te hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo leuk Lange Thee kunnen schenken.
Jij hebt het subforum STA zeker nog niet gezienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:04 schreef Type-R het volgende:
blijkt maar weer dat turken niet kunnen integreren want zelfs op fok hebben ze een plek nodig om van de normale nederlander apart af te kunnen posten
Bewehehe
Turkse theequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo leuk Lange Thee kunnen schenken.
oehhhhhhhhhquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Zet mij er ook maar bij
Ik word wel eens turk genoemd, ooit op een openbaar zwembad noemde iemand me turk. Maar goed, ik word zoveel genoemd. Roodhuid indiaan als ik teveel in de zon gelegen heb. Spanjaard, Itak en Tsjech.
Maar zet me maar erbij, Turkije is ook een mooi land. Dus Turk zijn sla ik niet af
What's the problemquote:
Uiteraerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
What's the problem
Turk zijn moet je verdienen zeker
Een inburgerings-cursus doenquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Zet mij er ook maar bij
Ik word wel eens turk genoemd, ooit op een openbaar zwembad noemde iemand me turk. Maar goed, ik word zoveel genoemd. Roodhuid indiaan als ik teveel in de zon gelegen heb. Spanjaard, Itak en Tsjech.
Maar zet me maar erbij, Turkije is ook een mooi land. Dus Turk zijn sla ik niet af
Ebruquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wie is dat in je avatar eigenlijk?![]()
haha nee dusquote:
hehe jij reageert snelquote:
Meh, je bent wel lieff.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe jij reageert snel
tja leven zit vol met illusies
jij ook hoorquote:
Is inderdaad een aanrader. En was heel gezellig. Moest toen ook vroeg weer op. En was in de buurt dus ook maar wezen onbijten. En je houd er altijd goede contacten aan over.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=agenda&type=4
Dit gezien?
http://www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=static&pagina=activiteiten
en dit?
De hospitality diners zijn uniek in Nederland. Islamitische gezinnen nodigen niet- moslims thuis uit om gezamenlijk een iftar-maaltijd te nuttigen en de ramadansfeer te ervaren. De diners zijn fantastische gelegenheden om in besloten kring met elkaar in gesprek te gaan en met elkaars leefwijze kennis te maken.
Wat op mij een diepe indruk maakte was in een heel ver verleden een discussie op school toen ik zes of zeven was over buitenlanders op school. Dat ging een wat foute kant uit. Dus stak me vinger op. En zij maar juf ook ik ben een buitenlander. Waarop een van me mede leerlingen naar me snauwde. Maar jij bent tenminste blank. Ik klapte helemaal dicht en het blijft me tot op de dag van vandaag bij.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Zet mij er ook maar bij
die is er niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef saban het volgende:
Deeltje 14 alweer, gaat lekker zeg.
Wat is er gebeurd met de 'Meet de Turk meet' ?
Je hebt het echt gedaan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is inderdaad een aanrader. En was heel gezellig. Moest toen ook vroeg weer op. En was in de buurt dus ook maar wezen onbijten. En je houd er altijd goede contacten aan over.
Succes, wanneer een vrouw het organiseert zullen er 100% minstens 4 heren komenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:09 schreef Emel het volgende:
[..]
die is er niet meer
misschien dat ik er een ga organiseren..wel met een klein clubje.
thanksquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef saban het volgende:
[..]
Succes, wanneer een vrouw het organiseert zullen er 100% minstens 4 heren komen
Ik denk het niet.quote:
Femalequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Nog steeds ken ik niemand hier. Van sommige weet ik niet eens van welk geslacht ze zijn.
Ik ben een man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Nog steeds ken ik niemand hier. Van sommige weet ik niet eens van welk geslacht ze zijn.
ach ik ken ze ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:09 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
googelenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je nog meer plaatjes van die ebru het liefst zonder euhNou ja
![]()
![]()
Ebru Salliquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kan der niet vinden http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ebru&btnG=Google+zoeken&meta=![]()
gevondenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:47 schreef skippy22 het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Ebru+Salli&ndsp=20&svnum=10&hl=nl&lr=&start=0&sa=N![]()
![]()
![]()
Federal Agent Jack Bauerquote:
wil je foto's dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:00 schreef skippy22 het volgende:
Nou ja genieten dat ook weer nietWaarom heb je geen fotow,s in je fotoboek emel
genoteerd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Skippy387@hotmail.com is m,n email
![]()
Truequote:
en zo hoort het! eten verbroedert!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=agenda&type=4
Dit gezien?
http://www.ramadanfestival.nl/index.php?nav=static&pagina=activiteiten
en dit?
De hospitality diners zijn uniek in Nederland. Islamitische gezinnen nodigen niet- moslims thuis uit om gezamenlijk een iftar-maaltijd te nuttigen en de ramadansfeer te ervaren. De diners zijn fantastische gelegenheden om in besloten kring met elkaar in gesprek te gaan en met elkaars leefwijze kennis te maken.
Wil je als moslimgezin een niet-moslimgezin uitnodigen om de ramadansfeer te ervaren? Geef je op via dit contactformulier. Wil je graag aanschuiven bij een moslimgezin en in een informele setting kennismaken met dit gezin en de Ramadan? Geef je op via dit contactformulier. De informatie van de contactformulieren hebben wij nodig om een goede match te maken tussen het ontvangende moslimgezin en het bezoekende niet-moslimgezin. Na ontvangst van het contactformulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Geef je snel op, want er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar! Wij vinden het erg leuk om verslag en foto’s te krijgen van de hospitality diners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |