Hoe bedoel je? Ik maakte een compliment.quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja. Toch is t best logisch.
En voel je je nu beter na het schelden?>
Dat was toch die jongen met veel haar, allemaal een richting op gekamt. Hoe hij reageerde op die jongen van 10quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:25 schreef ClioSporT het volgende:
Koerdisch kind zegt het volgende.
"Pe ke ke kimdir ? benim ablamdır , benim dayımdır , benim amcamdır ,benim abimdir...
kürtlerinde kendisine önder olarak kabul ettiği kişi sayın abdullah öcalandır"
Sende Orospu Cocugunun ta kendisisin.
HAHAHAHA, ik begrijp het! Je noemde hem een hoerenzoon. HAHA.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik maakte een compliment.
Dat is toch wel een compliment te noemen.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, ik begrijp het! Je noemde hem een hoerenzoon. HAHA.
Jij was 15 toch? Inmiddels al 16, dan. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, that is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch wel een compliment te noemen.....
Volgens mij was hij in de 20quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij was 15 toch? Inmiddels al 16, dan. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, that is.
Je probeert even de aandacht naar je toe te trekken ofzo ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, ik begrijp het! Je noemde hem een hoerenzoon. HAHA.
shit happensquote:Op zaterdag 5 september 2009 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet. Vergeet niet dat het een volk zonder land is.
Nee man, ik was 11.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij was 15 toch? Inmiddels al 16, dan. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat, that is.
Niet spotten met mijn geheugen.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef G.Fawkes het volgende:
We gaan toch niet het topic om zeep helpen door te msnen ipv te posten he
Hoe oud zijn de mensen in dit topic eigenlijk allemaal?
quote:
Duurde niet langer dan 30 seconden in totaal, ik had meteen het goede topic te pakken. Je bent in ieder geval minderjarig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:24 schreef xminator het volgende:
Zo heb jij even 20 topic's lopen bekijken om mijn leugen te vinden
Ja dat krijg je na decennia lang nationalistische brainwash.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef marcusa het volgende:
gezellig hierzo.. is dit wat men bedoelt met Birlik ve Beraberlik
Dat ken zo zijn. Of niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duurde niet langer dan 30 seconden in totaal, ik had meteen het goede topic te pakken. Je bent in ieder geval minderjarig.
Je hoeft niet geïndoctrineerd te zijn om erachter te komen dat koerdenquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat krijg je na decennia lang nationalistische brainwash.
Je zin mist enige nuance. D'r is niets mis met Koerden, maar met de PKK en de Koerden die de PKK supporten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hoeft niet geïndoctrineerd te zijn om erachter te komen dat koerdenzijn.
Hoe ben jij er dan achtergekomen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hoeft niet geïndoctrineerd te zijn om erachter te komen dat koerdenzijn.
Door het observeren van koerden in het wild.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe ben jij er dan achtergekomen?
Ik ken een goede koerdquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Door het observeren van koerden in het wild.
heb je de Big Five ook gespot..quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Door het observeren van koerden in het wild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |