ik ben blij voor jequote:
Ben jij nou ook een Turk of watquote:
aardig van jequote:
Ik vind het wel een mooi verhaal om irl op de meeting te vertellen, niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:19 schreef Emel het volgende:
[..]
ohja
hmm ik denk nog effe erover na
Skippy? Welnee, aartsbaggeraar, maarre, ik ben ook geen Turkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ben jij nou ook een Turk of wat![]()
Jij bent wel Turk, alleen weet je het zelf nog niet....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Skippy? Welnee, aartsbaggeraar, maarre, ik ben ook geen Turk
Ik, Atatürk.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef Justhenk het volgende:
Ik ben ook turks!
haha goed planquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi verhaal om irl op de meeting te vertellen, niet?
hoi Turkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef Justhenk het volgende:
Ik ben ook turks!
Burakius komt in ieder geval nietquote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Emel het volgende:
alleen 2 dames die naar de meet komen dus?
hoeveel mannen?
en leuke mannen?niet dat het mij boeit. Ik heb trigger al
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Emel het volgende:
alleen 2 dames die naar de meet komen dus?
hoeveel mannen?
en leuke mannen?niet dat het mij boeit. Ik heb trigger al
![]()
jammerquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Burakius komt in ieder geval niet![]()
jij bent de leukste hequote:
Triggershot is een kloon van Emel....?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog steeds emel
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:39 schreef stukovich het volgende:
[..]
Triggershot is een kloon van Emel....?
lekker dingquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik, Atatürk.
Trouwens, heeft die al een eigen topic...
Gaat wel....quote:
Trigger en Emelquote:
Okey, op naar de hamvraag: Wat ne demek ?quote:
al duurder geworden?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gaat wel....
Vandaag maar eens dadels gehaald he![]()
Jupquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Okey, op naar de hamvraag: Wat ne demek ?![]()
Pff, eerlijk gezegd let ik niet zo op de prijs. Mijn pa haalt ze altijd, maar die heeft het druk met werk. Het zijn van die mega dikke uit de VSquote:
we boycotten toch de vs?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Pff, eerlijk gezegd let ik niet zo op de prijs. Mijn pa haalt ze altijd, maar die heeft het druk met werk. Het zijn van die mega dikke uit de VS![]()
benimle evlenirmisin?quote:
Je mag hier je auto wel komen wassen hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jij bent wel Turk, alleen weet je het zelf nog niet....![]()
En nee, ik ga niet met zo'n t-shirt lopen..... wat moet mijn buurvrouw wel niet denken
Nee, als je de politiek weg denkt, is het een land van vele mogeljkheden. Zo heeft een 17-jarige moslima heel Ford door elkaar geschud, en worden daar nu Islam-dagen gehouden om het personeel met de Islam in aanraking te laten komen en zodoende vooroordelen weg te nemen...quote:
oehhhhquote:
wat vond je er van?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag hier je auto wel komen wassen hoor
dat zijn alle landen lijkt me hequote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, als je de politiek weg denkt, is het een land van vele mogeljkheden. Zo heeft een 17-jarige moslima heel Ford door elkaar geschud, en worden daar nu Islam-dagen gehouden om het personeel met de Islam in aanraking te laten komen en zodoende vooroordelen weg te nemen...
Land van kansen en wetenschappelijke vooruitgang. Mijn studieboeken staan vol met allerhande theorieën die uit de VS komen, het is alleen dat geld weer het land bestuurt...
Neeeeeeeeeeeeeee, dat is helemaal geen optie. Ik kom hoogstens kijken hoe jij mijn auto gaat wassen of zoiets.....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag hier je auto wel komen wassen hoor
Ik ben een kangeroequote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ben jij nou ook een Turk of wat![]()
Ja,quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik, Atatürk.
Trouwens, heeft die al een eigen topic...
Spammer, nu nog werkelijke versie van zijn achtergrondquote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
hier
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=5305
Ik zeg weg met de democratie. En installeer een elite-laag die het volk aanstuurt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat zijn alle landen lijkt me he
Leuk, ik zal maar eens weg gaan van WO2-forum en dit forum wat vaker bezoeken.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja,
hier
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=5305
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |