ik moet over nadenkenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoeft niet einde, of willen mensen het niet tijdens ramadan?
In die periode is het dag en nacht licht. De zon gaat niet onderquote:
dan zelf wat verzinnen hequote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef stukovich het volgende:
[..]
In die periode is het dag en nacht licht. De zon gaat niet onder![]()
Waarom wil je zo graag een ban hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
na zonsondergang eet ik graag een borek met yasemin.
Idem ditoquote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef verliefdekloon het volgende:
klopt het dat turkse meisjes hem liever in de kont hebben om hun maagdelijkheid te bewaren?
Ga eens gewoon weg?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef verliefdekloon het volgende:
klopt het dat turkse meisjes hem liever in de kont hebben om hun maagdelijkheid te bewaren?
fijn open een topic er over en hou het ontopic hier.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
is gewoon een normale vraag hoor.
ik ken een paar sorojo's en die beweren allemaal dat turkse moslima's heel gewillig zijn als het gaan om anale sex.
vind ik eigenlijk wel een interressant idee.
so??quote:Op woensdag 20 september 2006 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
na zonsondergang eet ik graag een borek met yasemin.
Geldt ook voor jou, we hadden een afspraak, move onquote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef slaapkamermug het volgende:
Dat Turkse meisje waar ik het net over had deed het wel anaal. Maar ook van voor, dus die stelling klopt bij mijn ervaring iig niet![]()
Kip, aardappelen, rijst, soep,quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef stukovich het volgende:
Trouwens, Trigger. Als jij kan koken, wat zijn dan jouw specialiteiten
je bedoeld dat ik onrechtmatig in dit topic post omdat ik geen turk ben?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een ban hebben![]()
Ik wil echt gewoon serieus chatten hier. Maar jij hebt je vinger zeker al op de banknop dus ik ben weg!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, we hadden een afspraak, move on
Ik kan alleen ei en makarnaquote:Op woensdag 20 september 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kip, aardappelen, rijst, soep,
en nog spaghetti.
Op zn Turks, Egytisch, Syrisch
Ik kan ook de auto wassen, alleen vinden chicks dat minder aantrekkelijk dan kunnen kokenquote:
en je snapt nie waarom?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik kan ook de auto wassen, alleen vinden chicks dat minder aantrekkelijk dan kunnen koken![]()
Tuurlijk, daarom krijg ik nu ook kookles van allerhande damesquote:
en wat kan je dan al maken?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom krijg ik nu ook kookles van allerhande dames![]()
Ik begin natuurlijk met het belangrijkste, rijst!!! Dat ben ik nu aan het leren. En neeeeeeee geen lassie-rijstbuiltjes. Echte rijst dat op warm water gezet moet worden en vervolgens een basis van kip....quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en wat kan je dan al maken?
Dan heb je niet het juiste shirt aanquote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik kan ook de auto wassen, alleen vinden chicks dat minder aantrekkelijk dan kunnen koken![]()
leert je ma je nix?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:10 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik begin natuurlijk met het belangrijkste, rijst!!! Dat ben ik nu aan het leren. En neeeeeeee geen lassie-rijstbuiltjes. Echte rijst dat op warm water gezet moet worden en vervolgens een basis van kip....
Me = definitief away
Op met de
[afbeelding]
naar Nazar![]()
Zij is één van die dames....quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zij is één van die dames....
En Yvonne, welk shirt moet ik dan aandoen![]()
Toch niet zo'n life and cooking shirt he.
Selamlar,weg
Good morning.quote:
Het is vrij simpel, men neme een auto, veel water en een wit t-shirt.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zij is één van die dames....
En Yvonne, welk shirt moet ik dan aandoen![]()
Toch niet zo'n life and cooking shirt he.
Selamlar,weg
klinkt goedquote:Op donderdag 21 september 2006 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, men neme een auto, veel water en een wit t-shirt.
Van het shirt scheure men de mouwtjes af, of rolle ze op, men kliedert veel met water op en over het shirt, et voila, een chicks-magnet is geboren.
Ja die.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef misantropia het volgende:
turken ? oh je bedoeld die mislukte mensen
heyquote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef IHVK het volgende:
Hoi iedereen trouwens.
ik ben zo misluktquote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef misantropia het volgende:
bedoeld=bedoeltquote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef misantropia het volgende:
jawelquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:03 schreef Emel het volgende:
[..]
bedoeld=bedoelt
wie is hier mislukt?
Nu je erover begint.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Emel het volgende:
[..]
jawelik rel wel zoals vroeger op fok
oh dankjewel, ik ben liefquote:Op donderdag 21 september 2006 19:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Weer zo iemand die aandacht nodig heeft.
Je ben heel liev hoor, we houden allemaal van je!![]()
ohjaquote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu je erover begint.![]()
Ga je het nou vertellen, wat je nou precies had gedaan die 1 april?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |