Niets is zo fucked up als een literatuurstudie, gelukkig begint die pas morgen, en is dit nog allemaal intro-shit.... wat ik voor 12 uur moet posten op BBquote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef Emel het volgende:
[..]
agossie, studeren
ik voel mee mee met je
ze heet yasemin. komt uit istanbul. 26. engeltje om te zien, mooie halfblonde krullen. vrijdenkend, mooi en toch mislima van geboorte.quote:
Let dan ook opquote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef stukovich het volgende:
Gasten, what the fuck![]()
Ik kan jullie niet eens 2 uur alleen laten.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niets is zo fucked up als een literatuurstudie, gelukkig begint die pas morgen, en is dit nog allemaal intro-shit.... wat ik voor 12 uur moet posten op BB
Ik kom er vaak langs.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hey dat is in de buurt
dit jaar ben ik nog in Mevlana moskee geweest. Mooi van binnen!
Ik ook, alleen was dat HBO.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik afgestudeerd ben![]()
haha inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik kom er vaak langs.
De binnenkant is wel mooi ja, maar die buitenkant, t lijkt net één grote suikertaart.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let dan ook op
Samenvatting, Turkese meisjes zijn passievol
Turkse mannen erg mooi
Turks eten lekker
en skippy en slaapkamermug mogen een eigen topic opzoeken.
Zoiets
Waar is de meet en wie kookt er?
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangen
Hehe, Turken worden modern en gaan ook uit eten. Ehm Rotterdam wordt het waarschijnlijk toch......... iemand?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let dan ook op
Samenvatting, Turkese meisjes zijn passievol
Turkse mannen erg mooi
Turks eten lekker
en skippy en slaapkamermug mogen een eigen topic opzoeken.
Zoiets
Waar is de meet en wie kookt er?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef stukovich het volgende:
Trouwen is trouwens zoooooooo 2004.
Scheiden is helemaal in
ik ben 2 keer afgestudeerdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ook, alleen was dat HBO.
En is die vreugde alweer weg...![]()
Why not?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze heet yasemin. komt uit istanbul. 26. engeltje om te zien, mooie halfblonde krullen. vrijdenkend, mooi en toch mislima van geboorte.
zal ik komen?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben 2 keer afgestudeerd
HBO en uni
effe doorzetten jongen.
Een Turks of Grieks restaurant in R'dam.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hehe, Turken worden modern en gaan ook uit eten. Ehm Rotterdam wordt het waarschijnlijk toch......... iemand?
En wanneer zijn we nog mee bezig![]()
Tamam, sekerimquote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef yvonne het volgende:
En hij is weer open
Thanks Godt
En nu lief doen
Honger! Ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een Turks of Grieks restaurant in R'dam.
Nazar bijvoorbeeld?
http://www.nazarsite.nl/
Omur restaurant is ook goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef stukovich het volgende:
Of Trigger gaat voor ons koken (wat eigenlijk al geen optie is)
Wordt het Nazar, ladies and gentlemen, bay ve bayanlar
ik betaal voor jouquote:
Trigger kan wel koken.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef stukovich het volgende:
Of Trigger gaat voor ons koken (wat eigenlijk al geen optie is)
Wordt het Nazar, ladies and gentlemen, bay ve bayanlar
En dan geven wij gewoon geen fooiquote:
je kookt nooit voor mijquote:
24 sepquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef yvonne het volgende:
Wanneer valt de Ramadan?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef stukovich het volgende:
[..]
En dan geven wij gewoon geen fooi
![]()
quote:
Ik herhaal het nog maar: 14 uur, de eerste dagquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef yvonne het volgende:
Wanneer valt de Ramadan?
niet!!quote:
Ik doe mee met koude landenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog maar: 14 uur, de eerste dag![]()
En het erge is, dat je na een bord soep, totaal geen trek meer hebt.
Althans ik niet
Zaten, als het richting de zomer gaat, ga ik gewoon naar het noordelijkste puntje van Noorwegenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doe mee met koude landen
yvonne, op msn komen mag onderhand welquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef yvonne het volgende:
Wanneer valt de Ramadan?
4 uur dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zaten, als het richting de zomer gaat, ga ik gewoon naar het noordelijkste puntje van Noorwegen
Dus de meet zal ergens eind oktober vallen?quote:
hoeft niet einde, of willen mensen het niet tijdens ramadan?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus de meet zal ergens eind oktober vallen?
Nu al?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
yvonne, op msn komen mag onderhand wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |