Dude, je kent mijn turkse woordenschat niet eens kom je pratenquote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Burakius het volgende:
de woordjes die hij kent zijn Selam en nasilsin.. woepidoepie.. ik ken meer Japanse woorden dan dat hij Turkse woorden kent. BAKA!
quote:
wat is er mis mee?quote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
euhhh kan lief zijn
zolang je mij maar geen tavsan noemt
"Emel, tavsanim..."quote:
Mijn konijntjequote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Emel het volgende:
[..]
"Emel, tavsanim..."
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nee das niet echt die romatische iddquote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Emel het volgende:
[..]
"Emel, tavsanim..."
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee das niet echt die romatische idd
nee niet echt romantischquote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee das niet echt die romatische idd
ohneeeeeeeeeeeequote:
wie is jullie??quote:
IGquote:Op zondag 17 september 2006 00:38 schreef Burakius het volgende:
ikg a slapen.. hadi iyi geceler.
dus ik ook!!quote:Op zondag 17 september 2006 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mensen die het niet met me eens zijn
quote:
wow niet gezien MOET EM ZIEN MOET MOET MOET MOET MOET OMG WORLD WAR 1 I LOVE ITquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Heeft iemand deze docu gezien?
http://www.cineramabios.nl/website/film.php?selecteer_theater=2&programmaID=1530&filmID=554
Gelibolu..heb um op DVD..geweldige docuquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Heeft iemand deze docu gezien?
http://www.cineramabios.nl/website/film.php?selecteer_theater=2&programmaID=1530&filmID=554
Als ik nou es zeg dat ik je heeel aardig vind hè?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gelibolu..heb um op DVD..geweldige docu
Devrim_, vraag of je naam een kleurtje mag hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik nou es zeg dat ik je heeel aardig vind hè?
haha grappigquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was het weer eens zover. Turkse collega's van mij wisten absoluut niet dat ik Turks was, want zoals ik al eerder zei, aan mijn uiterlijk kun je het niet aflezen. Zegt een collega voor de grap:
"Heee, ne haber!?" (Heee, hoe is het!?)
- "İyim, sen nasılsın?" (Goed met jou?)
Hij was helemaal verbouwereerd dat ik met vloeiend Turks antwoordde
Nou vooruit, er staan genoeg foto's van mij op internetquote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Emel het volgende:
hey post eens een foto, lijkt me grappig om te zien dat je niet-Turks uitziet
Doe dat nou niet!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou vooruit, er staan genoeg foto's van mij op internetDe volgende foto's zijn van een evenement waar ik foto's maakte voor een nieuwssite waar ik als freelance-journalist voor werk. Gek genoeg willen veel mensen mij ook op de foto zetten, al dan niet samen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Battlefield Gallipoli, hebben?
Mag op fok geen links plaatsen ofzo, wel?quote:
hmm ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou vooruit, er staan genoeg foto's van mij op internetDe volgende foto's zijn van een evenement waar ik foto's maakte voor een nieuwssite waar ik als freelance-journalist voor werk. Gek genoeg willen veel mensen mij ook op de foto zetten, al dan niet samen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast nietquote:Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag op fok geen links plaatsen ofzo, wel?
Hoi
Idem dito bij mijn zus. Mijn zus heeft blond haar en blauwe ogen. Heel vaak denken mensen dat ik een relatie heb met een Nederlands meisje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was het weer eens zover. Turkse collega's van mij wisten absoluut niet dat ik Turks was, want zoals ik al eerder zei, aan mijn uiterlijk kun je het niet aflezen. Zegt een collega voor de grap:
"Heee, ne haber!?" (Heee, hoe is het!?)
- "İyim, sen nasılsın?" (Goed met jou?)
Hij was helemaal verbouwereerd dat ik met vloeiend Turks antwoordde
Daten?quote:
Hihiquote:Op woensdag 20 september 2006 17:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat komt dan ook omdat Turken van nature een vreedzaam volk zijn.
Is goedquote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daten?
MSN?
Vanavond ben i achter mn eigen pjoeter.
hey je bent thuisquote:Op woensdag 20 september 2006 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is goed
Praat je even als je er bent
In Rotterdam!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:15 schreef Triggershot het volgende:
Ik kan in de toekomst kijken; Stukovich gaat een meet organiseren.
goedzoquote:
Zeg, ik ben wel het brein achter deze reeks he!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou jij je eens aan je rol als opdager ipv organisator.![]()
En je input is hoog gewaardeerdquote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeg, ik ben wel het brein achter deze reeks he!![]()
Ik kreeg net een een geniaal idee.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
Beste Nederlanders, medelanders, landgenoten, etc...
De sint zat te denken, welke meet zal ik die Turken schenken
Wij, (Triggershot en ik) vinden het een (zeer) leuk idee om een meet te organiseren. Deze meet is vrij toegankelijk voor iedereen, maar ik denk dat het accent wel zal liggen op de (deels) Turkse FOK!kers, alhoewel andere natuurlijk ook harteljk welkom zijn.
Na uitvoerig beraad met Emel, zijn wij tot de conclusie gekomen dat Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht de locaties zijn waar wij een eventuele meet kunnen houden.
Laat aub weten of jullie daar belangstelling voor hebben, anders heb ik al deze tekst voor Jan met de korte achternaam getypt.
Met vriendelijke groet,
Stukovich
Namens Triggershot
Die van jou ook hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je input is hoog gewaardeerd
ssstttquote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Jett het volgende:
Trigger is toch marokkaan?
Ik woon in schiedam dus npquote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die van jou ook hoor.![]()
Maar wat vind je van mijn idee?
Gij heult met de vijand!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sssttt![]()
Opa, turks remember.
Ja:quote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Emel het volgende:
hey leuk zeg, een Turkse meet.
mag ik me inschrijven?
Zuid?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
Dus het wordt wel Rotterdam..............
Vind je dat goed?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
Dus het wordt wel Rotterdam..............
Ik maak me eigen topique dan maar.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik maak me eigen topique dan maar.![]()
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Emel het volgende:
ok, het wordt Rotterdam. Mooi.
en nu locatie
Ik zeg voor 10 euro onbeperkt spare-ribsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Emel het volgende:
ok, het wordt Rotterdam. Mooi.
en nu locatie
Ja vind je leuk he! Omdat dan niemand reageert behalve ik. Still I'm proud to be specialquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangen
ongetwijfeldquote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangen
Wij zin ook very special hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja vind je leuk he! Omdat dan niemand reageert behalve ik. Still I'm proud to be special
Te laat.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Burakius het volgende:
* Burakius schrijft zich in
Maar ik wil Amsterdam.. Rotterdam is way the ver for een iftar..
if you mean special in a negative way..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wij zin ook very special hoor![]()
Toch 14 uur vasten, dus was maakt het uit. Je kan zelfs lopend komenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Burakius het volgende:
* Burakius schrijft zich in
Maar ik wil Amsterdam.. Rotterdam is way the ver for een iftar..
Afspreken inde HOOFDSTAD vriend!quote:
Jett, mijn beeld van vredelievend mens, wat doe je!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Jett het volgende:
[..]
if you mean special in a negative way..![]()
Pff, da's wel erg veel eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Toch 14 uur vasten, dus was maakt het uit. Je kan zelfs lopend komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |