Alhoewel Emel natuurlijk wel een lekker wijf is/was.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
Tief op. Ga je vaderland gevoelens maar elders ventileren.
hallo Terneuzen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
hallo Terneuzen!
Hier Bandoeng!
reken maar vanYESSS!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef Michel het volgende:
[..]
Alhoewel Emel natuurlijk wel een lekker wijf is/was.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef Jugaros het volgende:
en wat moeten we hier nou precies mee??
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
Turken zijn een hoax mén.
Niet echt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef Michel het volgende:
[..]
. Opa.
.
(te) Lang geleden. Alles goed?
Bolletjes slikken (oeh foute tekst) komt wel goed. Tis het bruin smeren he....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Niet echt.
Het bolletjes slikken wil niet meer zo lukken.
Jouw sig wil niet echt goed doorlinken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Ze zoenen verder wel okay trouwens.
met knoflooksaus natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef devv05 het volgende:
1 broodje doner svp
heeft Danny nou inmiddels die server vergoed?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Michel het volgende:
[..]
Bolletjes slikken (oeh foute tekst) komt wel goed. Tis het bruin smeren he....
Emel dan.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
Je salamed maar lekker elders, maar niet in mijn nek!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Salam Aleykum Sahbi's!
donder dan op als je t niet wil zien of horenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef Michel het volgende:
[..]
Je salamed maar lekker elders, maar niet in mijn nek!
Klopt. Ik wil het liever niet zien en horen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
donder dan op als je t niet wil zien of horen
137776 zegt wat tegen 1200.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
donder dan op als je t niet wil zien of horen
Laat Tom lekker denken dat hij belangrijk is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
137776 zegt wat tegen 1200.
GROTESK!
En is *fap*fap* materiaal.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Emel is en blijft mijn Odalisk!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef Michel het volgende:
[..]
Laat Tom lekker denken dat hij belangrijk is.
De rest van deze aardkloot weet beter.
Stuk. Software kan dat nog niet zogoed. Als je Wiets regelt op de meet krijg je de bijbehorende verhalenbundel van me.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Jouw sig wil niet echt goed doorlinken.
Doe er wat aan.
Nee gekkie, ze heette geen Emel. En borsthaar had ze ook niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef Michel het volgende:
Emel dan.
Dat niet iemand het idee krijgt dat Nietzman (whatinaname) turkse jongens met een klein beetje borsthaar okay vind.
NO WAYquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik stel voor dat we Michel laten afzinken in een trog.
Suggestief mééééén! Suggestief.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee gekkie, ze heette geen Emel. En borsthaar had ze ook niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
Jup.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lool ja want je bent opeens belangrijk als je user 1200 bent hoor.
En ik ben natuurlijk veeel minder belangrijk want ik heb me veel later aangemeld.
Krek!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lool ja want je bent opeens belangrijk als je user 1200 bent hoor.
En ik ben natuurlijk veeel minder belangrijk want ik heb me veel later aangemeld.
Kut nerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:16 schreef Michel het volgende:
[..]
Hoofdletter? Punt?
Kom op. Je kan beter dan dit.
Kijk. Je gaat me sprongen vooruit. Pas maar op straks word ik trots op je enzo. Kiddo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut nerd.
Ook maar even een bijvoegelijk naamwoord toegevoegd.
Als je nou in vervolg ook nog even mijn FoBo bekijkt, weet je ook meteen waar je aan toe bent met dingen naar me roepen etcquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:22 schreef Michel het volgende:
[..]
Kijk. Je gaat me sprongen vooruit. Pas maar op straks word ik trots op je enzo. Kiddo.
Kut is een bijvoegelijk naamwoord?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut nerd.
Ook maar even een bijvoegelijk naamwoord toegevoegd.
Als je het in die zin gebruikt ook? Niet dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kut is een bijvoegelijk naamwoord?
Misschien voor Turken!
Voor mij is het een Zelfstandig Naamwoord.
Ik zie niets in je FoBo (als dat tenmiste het Foto Boek moet betekenen (wordt ook al een dagje ouder)), behalve dat ik je een enorme schop onder je kont moet geven qua muziek keuze.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je nou in vervolg ook nog even mijn FoBo bekijkt, weet je ook meteen waar je aan toe bent met dingen naar me roepen etc
Mijn Turkse of Nederlandse (zonder hoofddoekje) moeder?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef nietzman het volgende:
Is alles goed met jullie moeders trouwens?
Hoho, niet zo extreem links doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef Michel het volgende:
Maar goed. Ieder zijn smaak.
En voor Nietzman: Ieder zijn snaak.quote:
Niet dat ik een Turkse moeder heb hé!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef Michel het volgende:
[..]
Mijn Turkse of Nederlandse (zonder hoofddoekje) moeder?
Links? Dat draag ik al genoeg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoho, niet zo extreem links doen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef Michel het volgende:
[..]
Ik zie niets in je FoBo (als dat tenmiste het Foto Boek moet betekenen (wordt ook al een dagje ouder)), behalve dat ik je een enorme schop onder je kont moet geven qua muziek keuze..
Maar goed. Ieder zijn smaak.
haha,.,dat zijn de Olsens natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:43 schreef Burakius het volgende:
hey o gif.deki sen misin of is dat die bitch die beroemd is. Lijkt beetje op dat wijf van olsen twins.
haha bence hic iyi gitmiyor. Bare onderwerp bulalim ofzo weet je
Met een Marokkaanse zou ik dat niet durven hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Ah dat verklaard je naam in de TTquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Half.Mijn vader is Turks.
Leg ff uit dan. Mijn persoonlijk zegt Yozgaqt / Kayseri of Erzurum niet zo veel namelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef IHVK het volgende:
Yozgat/Kayseri eigenlijk Erzurum. (zit een hele WOI geschiedenis achter)
Dat zei ik: Emel, dat was tenminste een lekker wijf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Emel het volgende:
Ankara
De opa van mijn opa vluchtte van Erzurum (NO-Turkije) naar het westen. Door de WO I was het gebied rond Erzurum erg onrustig (Armenen, Turken, RUssen). Dus gingen ze daar weg. Op de grens van Kayseri/Yozgat (centraal-Turkije) stichtten ze een dorpje met 100 man ofzoeits.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:18 schreef Michel het volgende:
[..]
Leg ff uit dan. Mijn persoonlijk zegt Yozgaqt / Kayseri of Erzurum niet zo veel namelijk.
Vertel!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef IHVK het volgende:
Yozgat/Kayseri eigenlijk Erzurum. (zit een hele WOI geschiedenis achter)
Istanbulquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef Burakius het volgende:
Dus nerelisiniz weet jeAksarayli hier en nee ben geen Kürt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef dvdfreak het volgende:
mijne uit Maras(lekkere ijs) en me ma uit Antep
enzquote:<<<INCITANEM<<< zegt:
SLM
ik zeg:
wie ben jij
<<<INCITANEM<<< zegt:
YES
ik zeg:
who are you and were do you have my email adress from?
<<<INCITANEM<<< zegt:
BYYBBY
ik zeg:
????
Typ een paar scheldwoorden uit vorig topic en hij verdwijnt vanzelf welquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik word gek van al die turken op m'n msn
[..]
enz
hehe ja nu de andere 30 nogquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Typ een paar scheldwoorden uit vorig topic en hij verdwijnt vanzelf wel
Nou ok dan..ik doe het welquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:42 schreef Emel het volgende:
wie wil als eerste iets over zichzelf vertellen? Devrim?
Hoe komen ze dan aan je email adresquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:47 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
hehe ja nu de andere 30 nogElke week komt er wel 1 bij, dont ask
"Je moeder is een hoer" en dan in het Turks?!
*graaft in geheugen*
Volgens mij waren Turkse scheldwoorden iets van "haadinjaamek" "taaboenjaamek" en zo... (Nou ja, op de basisschool)
Ja dat weet ik niet en dat zou ik willen weten maar ik kan dus totaal geen Turksquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan je email adres?
Misschien leer je er wel iets vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:49 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet en dat zou ik willen weten maar ik kan dus totaal geen Turks
Ja ik weet nu dat SLM hallo isquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Misschien leer je er wel iets van![]()
leuk!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nou ok dan..ik doe het wel
Nou ik ben dus Devrim.
Mijn ouders komen uit Turkije maar ik ben hier geboren (In Vlissingen)
Ik doe nu het VWO en wil later iets in de gezondheidszorg of iets in de ICT doen.
Ik ben al 6 keer ofzo naar Turkije geweest (we gaan altijd in de zomervakantie.)
Een josti turk...die zie ik niet zo veelquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ja ik weet nu dat SLM hallo is
en turkiss Turks
haha..
Maar erg veel niet, het gaat ongeveer zo:
wie ben jjij?
-hkahkfjahfjkahfkf?!?!
ik snap er geen zak van
- fkfjlsjlsg gs gds g !!!!
oja okee..
- sdgsg ?? gsdgg ??
enz
En voor hem andersom denk ik
was?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Michel het volgende:
[..]
Dat zei ik: Emel, dat was tenminste een lekker wijf.
niet voor jouquote:
Jij een volbloed, surequote:Op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef Emel het volgende:
[..]
leuk!!
ik ben dus Emelvolbloed Turks
ouders komen uit Turkije. Ik ben zelf ook geboren in Turkije.
ik ben afgestudeerd aan de Universiteit van Leiden. Ik werk momenteel als psycholoog bij de Riagg.
dat was mijn verhaal
weet jij iets wat ik niet weet over mezelf?quote:
Ik weet niet, je moeder was het met me eensquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
weet jij iets wat ik niet weet over mezelf?![]()
alleen omdat ik groene ogen hebquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet, je moeder was het met me eens
heb jij pics?quote:
quote:
gaan we weerquote:
ik ga je negeren..quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nog steeds boos dat ik je pic online zet?
pardon?quote:
Mja, complot van mij en Emels moeder tegen Emel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Jullie zeiden dat ze geen volbloed was.
Ataturk was geen bastaardquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef nietzman het volgende:
Ach ja, big deal ook. Ataturk was ook een bastaardkind, en die is ook best goed terecht gekomen.
ik ben geen bastaardkindquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef nietzman het volgende:
Ach ja, big deal ook. Ataturk was ook een bastaardkind, en die is ook best goed terecht gekomen.
Gewoon omdat ik geen volbloed ben, daarom neem ik jou mee downquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben geen bastaardkind![]()
trigger leg het hem eens uit waarom jij mij niet volbloed Turks vindt!
tssssquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik geen volbloed ben, daarom neem ik jou mee down
Emel is even volbloed Turks als magere yoghurt vet bevatquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:55 schreef Emel het volgende:
[..]
tssss
je brengt mensen in de war.doe je graag he
effe voor de duidelijkheid: ik ben volbloed Turks
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel is even volbloed Turks als magere yoghurt vet bevat
quote:
je doet niet lief tegen mequote:
Ik heb ook groene ogen hoor, en ik ben ook volbloed. Je staat er niet alleen voorquote:
iemand die me begrijptquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook groene ogen hoor, en ik ben ook volbloed. Je staat er niet alleen voor![]()
Sterker nog, ik ben niet te onderscheiden van een Nederlander, ik ben gewoon donkerblond (vroeger lichtblond)![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef Emel het volgende:
[..]
iemand die me begrijpt![]()
donkerblond en groene ogen. Wat leuk joh
ik was vroeger ook donkerblond (tot mn zevende ofzo). Nu heb ik bruin haar(met groene ogen).
Jij snapt mijquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef Burakius het volgende:
zwart haar donkerbruine ogen. Zoals een echte Aziaat dat zou moeten hebben![]()
ik kan hem niet vertalen, ik spreek geen Tataarsquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:01 schreef Burakius het volgende:
wie kan em vertale
Barlıq keşelär dä azat häm üz abruyları häm xoquqları yağınnan tiń bulıp tualar. Alarğa aqıl häm woclaí birelgän häm ber-bersenä qarata tuğanarça monäsäbättä bulırğa tieşlär
die krijgt een kusje van mijhet is egt Tataars
edit
hier anders een site voor de Turke die geen Tataars kunne
http://tugan-tel.at.tt/ ^^
mohoh ik kan lekker meer taaltjes dan jijhiiijjj mohohohohhquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan hem niet vertalen, ik spreek geen Tataars
jahquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
mohoh ik kan lekker meer taaltjes dan jijhiiijjj mohohohohh![]()
envy me.quote:
euhhhhhhh ik volg je nietquote:
pffooeeeeeeeequote:
Om dat nou van de daken te gaan lopen schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
pffooeeeeeeee
hmm maar ja.. wie is er hier Galatasarayli! re re re ra ra ra
ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
pffooeeeeeeee
hmm maar ja.. wie is er hier Galatasarayli! re re re ra ra ra
nu je het zegt..wat betekent het eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:59 schreef stukovich het volgende:
Wat betekent cim bom bom nou eigenlijk.
Ik schreeuw het wel altijd, maar wat het is...?
arme schatquote:
Burak kom eens onmiddellijk hierquote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef Emel het volgende:
[..]
nu je het zegt..wat betekent het eigenlijk?
niets.. gewoon zoiets als olé oléquote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef Emel het volgende:
[..]
nu je het zegt..wat betekent het eigenlijk?
en jij Turksquote:Op zondag 17 september 2006 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij gaat toch arabisch leren.![]()
Als je het zinnetje cim bom bom nader bestudeert klinkt het best wel jostiquote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
niets.. gewoon zoiets als olé olé
Begin maar:quote:
Masallahhhquote:
Dat heb ik geschrevenquote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Begin maar:
Kar beyazdu beyazdu
Bana yaptýđýn nazdu da,bana yaptýđýn nazdu
Bakýţlarýndan belli vallhi bu kýz nazlu ) 2
Oy nurcanum nurcanum, kurbandýr sana canum ) 2
Ne dedumda darýldýn, gelsana gelsana gelsana küçük hanum
Ne dedumda darýldýn, gelsana gelsana gel gel gel gel
gelsana küçük hanum
Bu gün dere taţarmi,taţar beni aţarmi da taţar beni aţarmi
Ha bu rizelu uţak bir an sensuz yaţarmi ) 2
gelsana küçük hanum
Dere akayi dere, iki ucu biyere iki ucu biyere
Nurcan benida götür senun gittiđin yere ) 2
gelsana küçük hanum
ahh i zonder puntje cikmamis morisquote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Begin maar:
Kar beyazdu beyazdu
Bana yaptýđýn nazdu da,bana yaptýđýn nazdu
Bakýţlarýndan belli vallhi bu kýz nazlu ) 2
gelsana küçük hanum
Bu gün dere taţarmi,taţar beni aţarmi da taţar beni aţarmi
Ha bu rizelu uţak bir an sensuz yaţarmi ) 2
gelsana küçük hanum
Dere akayi dere, iki ucu biyere iki ucu biyere
Nurcan benida götür senun gittiđin yere ) 2
gelsana küçük hanum
maar ook Turksquote:
We hebben ook gewoon bergfiets hoorquote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
maar ook Turks.. zoveel Arabische woorden in Turks man...
net zoals je mountainbike heb in Neerlands
En geiten...quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon bergfiets hoor
Ja als we dan toch Oerhollandsch gaan pratenquote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon bergfiets hoor
nooit meegemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 00:16 schreef stukovich het volgende:
[..]
En geiten...Die lekker voor de auto gaan lopen
Je komt wel erg brabants over ?quote:Op zondag 17 september 2006 00:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja als we dan toch Oerhollandsch gaan praten![]()
Das mij met den paplepel ingegoten he
pfooeeee bizim Aksaraya gel kocumquote:
Nee een echte Zaankanter ben ikquote:Op zondag 17 september 2006 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je komt wel erg brabants over ?
que?quote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
pfooeeee bizim Aksaraya gel kocum
Gaan teveel mensen pratenquote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee een echte Zaankanter ben ikmaar ouwe waarom bent ge niet op msn
pfoee jij heb Turks bloed in je. En je kan niet eens Turks.. pfooeeeee dubbel pfoee. Normaal gesproke moet 1% Turks bloed in je aderen al dominant zijn ménquote:
Dude ik spreek meer turks dan jij arabische woorden kentquote:Op zondag 17 september 2006 00:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
pfoee jij heb Turks bloed in je. En je kan niet eens Turks.. pfooeeeee dubbel pfoee. Normaal gesproke moet 1% Turks bloed in je aderen al dominant zijn mén
quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude ik spreek meer turks dan jij arabische woorden kent
ik vondt em passendquote:
zolang je lieve Turkse woordjes kent, ben ik al tevredenquote:
Is tavsan lief?quote:Op zondag 17 september 2006 00:28 schreef Emel het volgende:
[..]
zolang je lieve Turkse woordjes kent, ben ik al tevreden
Dude, je kent mijn turkse woordenschat niet eens kom je pratenquote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Burakius het volgende:
de woordjes die hij kent zijn Selam en nasilsin.. woepidoepie.. ik ken meer Japanse woorden dan dat hij Turkse woorden kent. BAKA!
quote:
wat is er mis mee?quote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
euhhh kan lief zijn
zolang je mij maar geen tavsan noemt
"Emel, tavsanim..."quote:
Mijn konijntjequote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Emel het volgende:
[..]
"Emel, tavsanim..."
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nee das niet echt die romatische iddquote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Emel het volgende:
[..]
"Emel, tavsanim..."
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee das niet echt die romatische idd
nee niet echt romantischquote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee das niet echt die romatische idd
ohneeeeeeeeeeeequote:
wie is jullie??quote:
IGquote:Op zondag 17 september 2006 00:38 schreef Burakius het volgende:
ikg a slapen.. hadi iyi geceler.
dus ik ook!!quote:Op zondag 17 september 2006 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mensen die het niet met me eens zijn
quote:
wow niet gezien MOET EM ZIEN MOET MOET MOET MOET MOET OMG WORLD WAR 1 I LOVE ITquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Heeft iemand deze docu gezien?
http://www.cineramabios.nl/website/film.php?selecteer_theater=2&programmaID=1530&filmID=554
Gelibolu..heb um op DVD..geweldige docuquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef yvonne het volgende:
Mogguh
Heeft iemand deze docu gezien?
http://www.cineramabios.nl/website/film.php?selecteer_theater=2&programmaID=1530&filmID=554
Als ik nou es zeg dat ik je heeel aardig vind hč?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gelibolu..heb um op DVD..geweldige docu
Devrim_, vraag of je naam een kleurtje mag hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik nou es zeg dat ik je heeel aardig vind hč?
haha grappigquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was het weer eens zover. Turkse collega's van mij wisten absoluut niet dat ik Turks was, want zoals ik al eerder zei, aan mijn uiterlijk kun je het niet aflezen. Zegt een collega voor de grap:
"Heee, ne haber!?" (Heee, hoe is het!?)
- "İyim, sen nasılsın?" (Goed met jou?)
Hij was helemaal verbouwereerd dat ik met vloeiend Turks antwoordde
Nou vooruit, er staan genoeg foto's van mij op internetquote:Op woensdag 20 september 2006 10:43 schreef Emel het volgende:
hey post eens een foto, lijkt me grappig om te zien dat je niet-Turks uitziet
Doe dat nou niet!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou vooruit, er staan genoeg foto's van mij op internetDe volgende foto's zijn van een evenement waar ik foto's maakte voor een nieuwssite waar ik als freelance-journalist voor werk. Gek genoeg willen veel mensen mij ook op de foto zetten, al dan niet samen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Battlefield Gallipoli, hebben?
Mag op fok geen links plaatsen ofzo, wel?quote:
hmm ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou vooruit, er staan genoeg foto's van mij op internetDe volgende foto's zijn van een evenement waar ik foto's maakte voor een nieuwssite waar ik als freelance-journalist voor werk. Gek genoeg willen veel mensen mij ook op de foto zetten, al dan niet samen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast nietquote:Op woensdag 20 september 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag op fok geen links plaatsen ofzo, wel?
Hoi
Idem dito bij mijn zus. Mijn zus heeft blond haar en blauwe ogen. Heel vaak denken mensen dat ik een relatie heb met een Nederlands meisje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was het weer eens zover. Turkse collega's van mij wisten absoluut niet dat ik Turks was, want zoals ik al eerder zei, aan mijn uiterlijk kun je het niet aflezen. Zegt een collega voor de grap:
"Heee, ne haber!?" (Heee, hoe is het!?)
- "İyim, sen nasılsın?" (Goed met jou?)
Hij was helemaal verbouwereerd dat ik met vloeiend Turks antwoordde
Daten?quote:
Hihiquote:Op woensdag 20 september 2006 17:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat komt dan ook omdat Turken van nature een vreedzaam volk zijn.
Is goedquote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daten?
MSN?
Vanavond ben i achter mn eigen pjoeter.
hey je bent thuisquote:Op woensdag 20 september 2006 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is goed
Praat je even als je er bent
In Rotterdam!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:15 schreef Triggershot het volgende:
Ik kan in de toekomst kijken; Stukovich gaat een meet organiseren.
goedzoquote:
Zeg, ik ben wel het brein achter deze reeks he!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou jij je eens aan je rol als opdager ipv organisator.![]()
En je input is hoog gewaardeerdquote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeg, ik ben wel het brein achter deze reeks he!![]()
Ik kreeg net een een geniaal idee.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
Beste Nederlanders, medelanders, landgenoten, etc...
De sint zat te denken, welke meet zal ik die Turken schenken
Wij, (Triggershot en ik) vinden het een (zeer) leuk idee om een meet te organiseren. Deze meet is vrij toegankelijk voor iedereen, maar ik denk dat het accent wel zal liggen op de (deels) Turkse FOK!kers, alhoewel andere natuurlijk ook harteljk welkom zijn.
Na uitvoerig beraad met Emel, zijn wij tot de conclusie gekomen dat Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht de locaties zijn waar wij een eventuele meet kunnen houden.
Laat aub weten of jullie daar belangstelling voor hebben, anders heb ik al deze tekst voor Jan met de korte achternaam getypt.
Met vriendelijke groet,
Stukovich
Namens Triggershot
Die van jou ook hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je input is hoog gewaardeerd
ssstttquote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Jett het volgende:
Trigger is toch marokkaan?
Ik woon in schiedam dus npquote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die van jou ook hoor.![]()
Maar wat vind je van mijn idee?
Gij heult met de vijand!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sssttt![]()
Opa, turks remember.
Ja:quote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Emel het volgende:
hey leuk zeg, een Turkse meet.
mag ik me inschrijven?
Zuid?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
Dus het wordt wel Rotterdam..............
Vind je dat goed?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
Dus het wordt wel Rotterdam..............
Ik maak me eigen topique dan maar.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik maak me eigen topique dan maar.![]()
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Emel het volgende:
ok, het wordt Rotterdam. Mooi.
en nu locatie
Ik zeg voor 10 euro onbeperkt spare-ribsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef Emel het volgende:
ok, het wordt Rotterdam. Mooi.
en nu locatie
Ja vind je leuk he! Omdat dan niemand reageert behalve ik. Still I'm proud to be specialquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangen
ongetwijfeldquote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bel 0900- benjamin, ik kan ook ontvangen
Wij zin ook very special hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja vind je leuk he! Omdat dan niemand reageert behalve ik. Still I'm proud to be special
Te laat.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Burakius het volgende:
* Burakius schrijft zich in
Maar ik wil Amsterdam.. Rotterdam is way the ver for een iftar..
if you mean special in a negative way..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wij zin ook very special hoor![]()
Toch 14 uur vasten, dus was maakt het uit. Je kan zelfs lopend komenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Burakius het volgende:
* Burakius schrijft zich in
Maar ik wil Amsterdam.. Rotterdam is way the ver for een iftar..
Afspreken inde HOOFDSTAD vriend!quote:
Jett, mijn beeld van vredelievend mens, wat doe je!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Jett het volgende:
[..]
if you mean special in a negative way..![]()
Pff, da's wel erg veel eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Toch 14 uur vasten, dus was maakt het uit. Je kan zelfs lopend komen![]()
Nooit ben ik vredelievend geweest.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jett, mijn beeld van vredelievend mens, wat doe je!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |