Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Emel het volgende:
Hallo!!!!!
ik heb nooit een Turkse meet gehad joh. Eigenlijk nooit een Fok!meet
Jett, heb je een amperbroekie aanquote:
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreigequote:
Vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreige
je moet toch iemand hebbenquote:
In de Ramadan gaat het volgens mij sowieso niet lukken hoor. Emel en Trig kunnen dan niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreige
Nee, wel een pletterpet op!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jett, heb je een amperbroekie aan![]()
Zo sterk als de Berlijnse Muur garandeer ik je.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel
Stukovich en ik vormen 1 front.![]()
wat?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
In de Ramadan gaat het volgens mij sowieso niet lukken hoor. Emel en Trig kunnen dan niet.
ciaoquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zo sterk als de Berlijnse Muur garandeer ik je.
Me = weg
Oad Moahn
a cum-shotquote:
Eten, drinken, roken en neukenquote:
yvonna jij mag ook komequote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
Zegguh
Openingspost? }:}
Enne, ik heb een Turkse broekTurkse kruiden en ik ben wereldburger en sterk! Dus waag het eens
Mja, wees eens creatiefquote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
Zegguh
Openingspost? }:}
Enne, ik heb een Turkse broekTurkse kruiden en ik ben wereldburger en sterk! Dus waag het eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |