Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Emel het volgende:
Hallo!!!!!
ik heb nooit een Turkse meet gehad joh. Eigenlijk nooit een Fok!meet
Jett, heb je een amperbroekie aanquote:
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreigequote:
Vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreige
je moet toch iemand hebbenquote:
In de Ramadan gaat het volgens mij sowieso niet lukken hoor. Emel en Trig kunnen dan niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreige
Nee, wel een pletterpet op!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jett, heb je een amperbroekie aan![]()
Zo sterk als de Berlijnse Muur garandeer ik je.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel
Stukovich en ik vormen 1 front.![]()
wat?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
In de Ramadan gaat het volgens mij sowieso niet lukken hoor. Emel en Trig kunnen dan niet.
ciaoquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zo sterk als de Berlijnse Muur garandeer ik je.
Me = weg
Oad Moahn
a cum-shotquote:
Eten, drinken, roken en neukenquote:
yvonna jij mag ook komequote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
Zegguh
Openingspost? }:}
Enne, ik heb een Turkse broekTurkse kruiden en ik ben wereldburger en sterk! Dus waag het eens
Mja, wees eens creatiefquote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
Zegguh
Openingspost? }:}
Enne, ik heb een Turkse broekTurkse kruiden en ik ben wereldburger en sterk! Dus waag het eens
om de hoek johquote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al zo van: Schiedam is toch niet zo ver weg.![]()
Donequote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef IHVK het volgende:
Intussen heb ik een OP gemaakt.
Welkom in het Turkentopic van FOK!
[afbeelding]
- Dit topic is niet alleen voor mensen met een Turkse afkomst dus doe gezellig mee.
- Blijf weg als je niks zinngers te zeggen hebt dan: SCHAAPOMG DONER KEBAP SNORVROUW!
![]()
Deel I
Deel II
Hierbij dan het vervolg met de Turken variërend van 100 tot 0,01 procent:
- IHVK
- Triggershot
- Devrim
- muhammed_ali,
- Kirmizibeyaz
- cikolata
- Emel
- adnansupernew
- ACT-F
- clumsy_clown
- Ratelslangetje
- Megalomaniac
- Mei_Stiertje
- Burakius
- Plots
- Yvonne (als wereldburger )
- En iedere vatandas die ik vergeten ben
(kan dit erin Trigger?, jouw versie van de namenlijst is ook ok trouwens )
Ik ga er nu weer vandoor. Tot ziens iedereen.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
Beste Nederlanders, medelanders, landgenoten, etc...
De sint zat te denken, welke meet zal ik die Turken schenken
Wij, (Triggershot en ik) vinden het een (zeer) leuk idee om een meet te organiseren. Deze meet is vrij toegankelijk voor iedereen, maar ik denk dat het accent wel zal liggen op de (deels) Turkse FOK!kers, alhoewel andere natuurlijk ook harteljk welkom zijn.
Na uitvoerig beraad met Emel, zijn wij tot de conclusie gekomen dat Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht de locaties zijn waar wij een eventuele meet kunnen houden.
Laat aub weten of jullie daar belangstelling voor hebben, anders heb ik al deze tekst voor Jan met de korte achternaam getypt.
Met vriendelijke groet,
Stukovich
Namens Triggershot
niet alle turken zijn moslimquote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef jpg97 het volgende:
Hmm... kan dit niet in het centrale moslim topic?
straks gaan ze nog topics openen van: Friezen op Fok!
( hmm.. slechte vergelijking eigenlijk, Friezen zijn erger dan Turken )
Zaandam??quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
a cum-shotkon het niet laten...
dus in de ramadan kunne jullie niet? jammer.. ik wou jullie best wel uitnodign bij ons gebouw in Zaandam. Onze dershane.. onze dernek.. en dan is het gefinacnierd door stichting animo + stichting Islam en Dialoog.. zou wel gezellig zijn
.. als jullie zin hebbe kan ik best wel ff vragen hoe wat wanneer enzo
Waar?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
a cum-shotkon het niet laten...
dus in de ramadan kunne jullie niet? jammer.. ik wou jullie best wel uitnodign bij ons gebouw in Zaandam. Onze dershane.. onze dernek.. en dan is het gefinacnierd door stichting animo + stichting Islam en Dialoog.. zou wel gezellig zijn
.. als jullie zin hebbe kan ik best wel ff vragen hoe wat wanneer enzo
Jullie kunnen worden opgehaald met een minibus ALS er genoeg opkomst is en ALS mijn organisatie dat wel kan regelenquote:
welk organisatie?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jullie kunnen worden opgehaald met een minibus ALS er genoeg opkomst is en ALS mijn organisatie dat wel kan regelen.. wij zijn namelijk heel erg druk. WE nodigen zoiezo al veel Christenen enzo uit weet je
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan in m,n buidel Gaat wel langzaam maar wel lekker zacht
Waarom niet Den Haag dan.. das tenminste in het midden van Rotterdam en Adamquote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
welk organisatie?
ik vind dat we gewoon in Rotterdam moeten afspreken. Of andere genoemde steden.
ook goed hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom niet Den Haag dan.. das tenminste in het midden van Rotterdam en Adam
oke en nu?? iemand moet tijd datum regelen.. waar gaan we eten enzo.. en natuurlijk de hamvraag.. gaan we verdonk ff opzoeke in Den haagquote:
het is stil zo. Waar is iedereen??quote:Op woensdag 20 september 2006 21:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
oke en nu?? iemand moet tijd datum regelen.. waar gaan we eten enzo.. en natuurlijk de hamvraag.. gaan we verdonk ff opzoeke in Den haag![]()
was jij niet mijn date?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
Ok emel meet dus met Burak, 2e namen gaan er af?
ik loop lieverquote:
ik heb niets geregeld!quote:
in je dromenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef Burakius het volgende:
mijn charmes deden hun werk onverw8 weer eens![]()
Ik geef je die Ottomaanse klap en daarna die Timoer Lenk vuistlsag op je hersenpan. Velen idiote racisten hebben hier al van mogen genieten en ik deel er graag meer uit aan jou en je soortgenoten.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huh?
sla je me dan als ik net een tukishdelight heb gegeten? of baklava?
Racist? Hij? Nee joh.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik geef je die Ottomaanse klap en daarna die Timoer Lenk vuistlsag op je hersenpan. Velen idiote racisten hebben hier al van mogen genieten en ik deel er graag meer uit aan jou en je soortgenoten.
Türk öyle birsey söyletmez
ik ben racistisch als ik sex heb met turkse meisjes?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik geef je die Ottomaanse klap en daarna die Timoer Lenk vuistlsag op je hersenpan. Velen idiote racisten hebben hier al van mogen genieten en ik deel er graag meer uit aan jou en je soortgenoten.
rustig nou maar Burakquote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ulan pfooee lan.. ben bu cocugu bi görsem.. laat ik niet erger gaan schelden...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben racistisch als ik sex heb met turkse meisjes?
Hij heeft toch niks gedaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ulan pfooee lan.. ben bu cocugu bi görsem.. laat ik niet erger gaan schelden...
zoals het is.. flikker op uit deze topic a.u.b
olum.. lees dan.. Türk kizlari velan vilan.. kan toch nietquote:
Idd. Goedzo jongen.quote:
Ik had em flink op z'n bek geslagen, dit kan echt niet. Turken laten niet met zich spotten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
olum.. lees dan.. Türk kizlari velan vilan.. kan toch niet
JIj moet wel weg.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had em flink op z'n bek geslagen, dit kan echt niet. Turken laten niet met zich spotten.
Ik heb hier maar een smiley voorquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks gedaan?![]()
Stel jij hebt ooit geslachtgemeenschap gehad met een Hollands meisje, dan ben je toch geen racist?
Nou ja, tot zover mijn mening.
Nee zoiets kan niet dat hij het over Turkse kutjes likken enzo gaat hebben.. beetje moeilijk . Want in jouw cultuur mag alles..quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had em flink op z'n bek geslagen, dit kan echt niet. Turken laten niet met zich spotten.
Burak elke turk is een moslim?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee zoiets kan niet dat hij het over Turkse kutjes likken enzo gaat hebben.. beetje moeilijk . Want in jouw cultuur mag alles..
Inderdaad. Verderfelijke cultuur.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee zoiets kan niet dat hij het over Turkse kutjes likken enzo gaat hebben.. beetje moeilijk . Want in jouw cultuur mag alles..
ga weg joh.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
dude als ze mij lekker vinden en ik hen, waar maak je je dan druk om? ik vind ze mediterraan passievol, prima toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ulan pfooee lan.. ben bu cocugu bi görsem.. laat ik niet erger gaan schelden...
zoals het is.. flikker op uit deze topic a.u.b
Al was ik Atheïst vondt ik het ook nog niet kunnen.. dus daar gaat je opmerkingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Burak elke turk is een moslim?
Wil je ajb weggaan je doet niks nuttigs.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Inderdaad. Verderfelijke cultuur.
Je moet wel trots op je Turk zijn, zijn.![]()
Ik ook. En tot mijn verbazing, ze was helemaal kaal daar beneden.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ooit een heel lekker turks kutje gelikt
Ik wil Burakius alleen maar een hart onder de riem steken.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wil je ajb weggaan je doet niks nuttigs.![]()
sure, als atheist boeit het je?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Al was ik Atheïst vondt ik het ook nog niet kunnen.. dus daar gaat je opmerking![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ik ook en tot mijn verbazing, ze was helemaal kaal daar beneden.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik wil Burakius alleen maar een hart onder de riem steken.![]()
[..]
Ik ook. En tot mijn verbazing, ze was helemaal kaal daar beneden.![]()
[..]
Ik ook. En tot mijn verbazing, ze was helemaal kaal daar beneden.![]()
de meet gaat nog wel door he?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Burakius het volgende:
lama.. ik ga lemmings spelen
ja mijn opmerking kwam vanuit mijn Turkse hart. niet mijn moslim hart? dat weet ik wel beter dan jij aangezien ik zelf de opmerking maakte.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sure, als atheist boeit het je?
Idd. Zoalshetis, moet gewoon oprotten. Beetje Turkse vrouwen dissen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Emel het volgende:
Jongens, kappen!
laten we het gezellig houden.
Precies, Allahsamme man, het is een topic van een ander, dus als jullie het willen verpesten tief maar op, of open een ander topic.quote:
bedankt voor de infoquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude als ze mij lekker vinden en ik hen, waar maak je je dan druk om? ik vind ze mediterraan passievol, prima toch?
overigens neuk ik alleen moderne turkse meisjes die samen met hun hele familie kotsen op de radicaal islamitische turken.
heb ik onlief gedaan dan? geez ik vroeg alleen of je met goed gevoel voor turk(s)en en hun gerechten ook hier mocht posten.quote:
Pff, het slaat wel nergens op hoor. Conservatieve Turken hebben ook seks, alleen ze praten er minder vaak over.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja mijn opmerking kwam vanuit mijn Turkse hart. niet mijn moslim hart? dat weet ik wel beter dan jij aangezien ik zelf de opmerking maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |