Ik ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Emel het volgende:
Hallo!!!!!
ik heb nooit een Turkse meet gehad joh. Eigenlijk nooit een Fok!meet
Jett, heb je een amperbroekie aanquote:
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreigequote:
Vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreige
je moet toch iemand hebbenquote:
In de Ramadan gaat het volgens mij sowieso niet lukken hoor. Emel en Trig kunnen dan niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Helemaal al om turken en nep-turken te ontmoeten.. stinkent uit me bek. maar 1 mokkel waarschijnlijk en dat helemaal daar naar toe reizen. dus dat is anderhalf uur ofzo dat ik moet reize en dan nog terug! .. dan moet er minstens iemand zijn die foto's neemt ofzo . Dan heb de trip nog zin. Oja we gaan trigger ook bedreige
Nee, wel een pletterpet op!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jett, heb je een amperbroekie aan![]()
Zo sterk als de Berlijnse Muur garandeer ik je.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel
Stukovich en ik vormen 1 front.![]()
wat?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
In de Ramadan gaat het volgens mij sowieso niet lukken hoor. Emel en Trig kunnen dan niet.
ciaoquote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zo sterk als de Berlijnse Muur garandeer ik je.
Me = weg
Oad Moahn
a cum-shotquote:
Eten, drinken, roken en neukenquote:
yvonna jij mag ook komequote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
Zegguh
Openingspost? }:}
Enne, ik heb een Turkse broekTurkse kruiden en ik ben wereldburger en sterk! Dus waag het eens
Mja, wees eens creatiefquote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef yvonne het volgende:
Zegguh
Openingspost? }:}
Enne, ik heb een Turkse broekTurkse kruiden en ik ben wereldburger en sterk! Dus waag het eens
om de hoek johquote:Op woensdag 20 september 2006 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al zo van: Schiedam is toch niet zo ver weg.![]()
Donequote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef IHVK het volgende:
Intussen heb ik een OP gemaakt.
Welkom in het Turkentopic van FOK!
[afbeelding]
- Dit topic is niet alleen voor mensen met een Turkse afkomst dus doe gezellig mee.
- Blijf weg als je niks zinngers te zeggen hebt dan: SCHAAPOMG DONER KEBAP SNORVROUW!
![]()
Deel I
Deel II
Hierbij dan het vervolg met de Turken variërend van 100 tot 0,01 procent:
- IHVK
- Triggershot
- Devrim
- muhammed_ali,
- Kirmizibeyaz
- cikolata
- Emel
- adnansupernew
- ACT-F
- clumsy_clown
- Ratelslangetje
- Megalomaniac
- Mei_Stiertje
- Burakius
- Plots
- Yvonne (als wereldburger )
- En iedere vatandas die ik vergeten ben
(kan dit erin Trigger?, jouw versie van de namenlijst is ook ok trouwens )
Ik ga er nu weer vandoor. Tot ziens iedereen.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
Beste Nederlanders, medelanders, landgenoten, etc...
De sint zat te denken, welke meet zal ik die Turken schenken
Wij, (Triggershot en ik) vinden het een (zeer) leuk idee om een meet te organiseren. Deze meet is vrij toegankelijk voor iedereen, maar ik denk dat het accent wel zal liggen op de (deels) Turkse FOK!kers, alhoewel andere natuurlijk ook harteljk welkom zijn.
Na uitvoerig beraad met Emel, zijn wij tot de conclusie gekomen dat Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht de locaties zijn waar wij een eventuele meet kunnen houden.
Laat aub weten of jullie daar belangstelling voor hebben, anders heb ik al deze tekst voor Jan met de korte achternaam getypt.
Met vriendelijke groet,
Stukovich
Namens Triggershot
niet alle turken zijn moslimquote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef jpg97 het volgende:
Hmm... kan dit niet in het centrale moslim topic?
straks gaan ze nog topics openen van: Friezen op Fok!
( hmm.. slechte vergelijking eigenlijk, Friezen zijn erger dan Turken )
Zaandam??quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
a cum-shotkon het niet laten...
dus in de ramadan kunne jullie niet? jammer.. ik wou jullie best wel uitnodign bij ons gebouw in Zaandam. Onze dershane.. onze dernek.. en dan is het gefinacnierd door stichting animo + stichting Islam en Dialoog.. zou wel gezellig zijn
.. als jullie zin hebbe kan ik best wel ff vragen hoe wat wanneer enzo
Waar?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
a cum-shotkon het niet laten...
dus in de ramadan kunne jullie niet? jammer.. ik wou jullie best wel uitnodign bij ons gebouw in Zaandam. Onze dershane.. onze dernek.. en dan is het gefinacnierd door stichting animo + stichting Islam en Dialoog.. zou wel gezellig zijn
.. als jullie zin hebbe kan ik best wel ff vragen hoe wat wanneer enzo
Jullie kunnen worden opgehaald met een minibus ALS er genoeg opkomst is en ALS mijn organisatie dat wel kan regelenquote:
welk organisatie?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jullie kunnen worden opgehaald met een minibus ALS er genoeg opkomst is en ALS mijn organisatie dat wel kan regelen.. wij zijn namelijk heel erg druk. WE nodigen zoiezo al veel Christenen enzo uit weet je
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kan in m,n buidel Gaat wel langzaam maar wel lekker zacht
Waarom niet Den Haag dan.. das tenminste in het midden van Rotterdam en Adamquote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
welk organisatie?
ik vind dat we gewoon in Rotterdam moeten afspreken. Of andere genoemde steden.
ook goed hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom niet Den Haag dan.. das tenminste in het midden van Rotterdam en Adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |