hehe ja nu de andere 30 nogquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Typ een paar scheldwoorden uit vorig topic en hij verdwijnt vanzelf wel
Nou ok dan..ik doe het welquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:42 schreef Emel het volgende:
wie wil als eerste iets over zichzelf vertellen? Devrim?
Hoe komen ze dan aan je email adresquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:47 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
hehe ja nu de andere 30 nogElke week komt er wel 1 bij, dont ask
"Je moeder is een hoer" en dan in het Turks?!
*graaft in geheugen*
Volgens mij waren Turkse scheldwoorden iets van "haadinjaamek" "taaboenjaamek" en zo... (Nou ja, op de basisschool)
Ja dat weet ik niet en dat zou ik willen weten maar ik kan dus totaal geen Turksquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan je email adres?
Misschien leer je er wel iets vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:49 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet en dat zou ik willen weten maar ik kan dus totaal geen Turks
Ja ik weet nu dat SLM hallo isquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Misschien leer je er wel iets van![]()
leuk!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nou ok dan..ik doe het wel
Nou ik ben dus Devrim.
Mijn ouders komen uit Turkije maar ik ben hier geboren (In Vlissingen)
Ik doe nu het VWO en wil later iets in de gezondheidszorg of iets in de ICT doen.
Ik ben al 6 keer ofzo naar Turkije geweest (we gaan altijd in de zomervakantie.)
Een josti turk...die zie ik niet zo veelquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ja ik weet nu dat SLM hallo is
en turkiss Turks
haha..
Maar erg veel niet, het gaat ongeveer zo:
wie ben jjij?
-hkahkfjahfjkahfkf?!?!
ik snap er geen zak van
- fkfjlsjlsg gs gds g !!!!
oja okee..
- sdgsg ?? gsdgg ??
enz
En voor hem andersom denk ik
was?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Michel het volgende:
[..]
Dat zei ik: Emel, dat was tenminste een lekker wijf.
niet voor jouquote:
Jij een volbloed, surequote:Op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef Emel het volgende:
[..]
leuk!!
ik ben dus Emelvolbloed Turks
ouders komen uit Turkije. Ik ben zelf ook geboren in Turkije.
ik ben afgestudeerd aan de Universiteit van Leiden. Ik werk momenteel als psycholoog bij de Riagg.
dat was mijn verhaal
weet jij iets wat ik niet weet over mezelf?quote:
Ik weet niet, je moeder was het met me eensquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:00 schreef Emel het volgende:
[..]
weet jij iets wat ik niet weet over mezelf?![]()
alleen omdat ik groene ogen hebquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet, je moeder was het met me eens
heb jij pics?quote:
quote:
gaan we weerquote:
ik ga je negeren..quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nog steeds boos dat ik je pic online zet?
pardon?quote:
Mja, complot van mij en Emels moeder tegen Emel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:31 schreef nietzman het volgende:
Jullie zeiden dat ze geen volbloed was.
Ataturk was geen bastaardquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef nietzman het volgende:
Ach ja, big deal ook. Ataturk was ook een bastaardkind, en die is ook best goed terecht gekomen.
ik ben geen bastaardkindquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef nietzman het volgende:
Ach ja, big deal ook. Ataturk was ook een bastaardkind, en die is ook best goed terecht gekomen.
Gewoon omdat ik geen volbloed ben, daarom neem ik jou mee downquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben geen bastaardkind![]()
trigger leg het hem eens uit waarom jij mij niet volbloed Turks vindt!
tssssquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik geen volbloed ben, daarom neem ik jou mee down
Emel is even volbloed Turks als magere yoghurt vet bevatquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:55 schreef Emel het volgende:
[..]
tssss
je brengt mensen in de war.doe je graag he
effe voor de duidelijkheid: ik ben volbloed Turks
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel is even volbloed Turks als magere yoghurt vet bevat
quote:
je doet niet lief tegen mequote:
Ik heb ook groene ogen hoor, en ik ben ook volbloed. Je staat er niet alleen voorquote:
iemand die me begrijptquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook groene ogen hoor, en ik ben ook volbloed. Je staat er niet alleen voor![]()
Sterker nog, ik ben niet te onderscheiden van een Nederlander, ik ben gewoon donkerblond (vroeger lichtblond)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |