Alhoewel Emel natuurlijk wel een lekker wijf is/was.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
Tief op. Ga je vaderland gevoelens maar elders ventileren.
hallo Terneuzen!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
hallo Terneuzen!
Hier Bandoeng!
reken maar vanYESSS!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:44 schreef Michel het volgende:
[..]
Alhoewel Emel natuurlijk wel een lekker wijf is/was.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:41 schreef Jugaros het volgende:
en wat moeten we hier nou precies mee??
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
Turken zijn een hoax mén.
Niet echt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef Michel het volgende:
[..]
. Opa.
.
(te) Lang geleden. Alles goed?
Bolletjes slikken (oeh foute tekst) komt wel goed. Tis het bruin smeren he....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:49 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Niet echt.
Het bolletjes slikken wil niet meer zo lukken.
Jouw sig wil niet echt goed doorlinken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Ze zoenen verder wel okay trouwens.
met knoflooksaus natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef devv05 het volgende:
1 broodje doner svp
heeft Danny nou inmiddels die server vergoed?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Michel het volgende:
[..]
Bolletjes slikken (oeh foute tekst) komt wel goed. Tis het bruin smeren he....
Emel dan.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
Je salamed maar lekker elders, maar niet in mijn nek!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Salam Aleykum Sahbi's!
donder dan op als je t niet wil zien of horenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef Michel het volgende:
[..]
Je salamed maar lekker elders, maar niet in mijn nek!
Klopt. Ik wil het liever niet zien en horen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
donder dan op als je t niet wil zien of horen
137776 zegt wat tegen 1200.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
donder dan op als je t niet wil zien of horen
Laat Tom lekker denken dat hij belangrijk is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
137776 zegt wat tegen 1200.
GROTESK!
En is *fap*fap* materiaal.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Emel is en blijft mijn Odalisk!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef Michel het volgende:
[..]
Laat Tom lekker denken dat hij belangrijk is.
De rest van deze aardkloot weet beter.
Stuk. Software kan dat nog niet zogoed. Als je Wiets regelt op de meet krijg je de bijbehorende verhalenbundel van me.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Jouw sig wil niet echt goed doorlinken.
Doe er wat aan.
Nee gekkie, ze heette geen Emel. En borsthaar had ze ook niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef Michel het volgende:
Emel dan.
Dat niet iemand het idee krijgt dat Nietzman (whatinaname) turkse jongens met een klein beetje borsthaar okay vind.
NO WAYquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik stel voor dat we Michel laten afzinken in een trog.
Suggestief mééééén! Suggestief.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee gekkie, ze heette geen Emel. En borsthaar had ze ook niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Michel het volgende:
Jup.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lool ja want je bent opeens belangrijk als je user 1200 bent hoor.
En ik ben natuurlijk veeel minder belangrijk want ik heb me veel later aangemeld.
Krek!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]lool ja want je bent opeens belangrijk als je user 1200 bent hoor.
En ik ben natuurlijk veeel minder belangrijk want ik heb me veel later aangemeld.
Kut nerd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:16 schreef Michel het volgende:
[..]
Hoofdletter? Punt?
Kom op. Je kan beter dan dit.
Kijk. Je gaat me sprongen vooruit. Pas maar op straks word ik trots op je enzo. Kiddo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut nerd.
Ook maar even een bijvoegelijk naamwoord toegevoegd.
Als je nou in vervolg ook nog even mijn FoBo bekijkt, weet je ook meteen waar je aan toe bent met dingen naar me roepen etcquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:22 schreef Michel het volgende:
[..]
Kijk. Je gaat me sprongen vooruit. Pas maar op straks word ik trots op je enzo. Kiddo.
Kut is een bijvoegelijk naamwoord?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kut nerd.
Ook maar even een bijvoegelijk naamwoord toegevoegd.
Als je het in die zin gebruikt ook? Niet dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Kut is een bijvoegelijk naamwoord?
Misschien voor Turken!
Voor mij is het een Zelfstandig Naamwoord.
Ik zie niets in je FoBo (als dat tenmiste het Foto Boek moet betekenen (wordt ook al een dagje ouder)), behalve dat ik je een enorme schop onder je kont moet geven qua muziek keuze.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je nou in vervolg ook nog even mijn FoBo bekijkt, weet je ook meteen waar je aan toe bent met dingen naar me roepen etc
Mijn Turkse of Nederlandse (zonder hoofddoekje) moeder?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef nietzman het volgende:
Is alles goed met jullie moeders trouwens?
Hoho, niet zo extreem links doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef Michel het volgende:
Maar goed. Ieder zijn smaak.
En voor Nietzman: Ieder zijn snaak.quote:
Niet dat ik een Turkse moeder heb hé!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:29 schreef Michel het volgende:
[..]
Mijn Turkse of Nederlandse (zonder hoofddoekje) moeder?
Links? Dat draag ik al genoeg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoho, niet zo extreem links doen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:28 schreef Michel het volgende:
[..]
Ik zie niets in je FoBo (als dat tenmiste het Foto Boek moet betekenen (wordt ook al een dagje ouder)), behalve dat ik je een enorme schop onder je kont moet geven qua muziek keuze..
Maar goed. Ieder zijn smaak.
haha,.,dat zijn de Olsens natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:43 schreef Burakius het volgende:
hey o gif.deki sen misin of is dat die bitch die beroemd is. Lijkt beetje op dat wijf van olsen twins.
haha bence hic iyi gitmiyor. Bare onderwerp bulalim ofzo weet je
Met een Marokkaanse zou ik dat niet durven hoor!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:51 schreef nietzman het volgende:
Ah dat verklaard je naam in de TTquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Half.Mijn vader is Turks.
Leg ff uit dan. Mijn persoonlijk zegt Yozgaqt / Kayseri of Erzurum niet zo veel namelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef IHVK het volgende:
Yozgat/Kayseri eigenlijk Erzurum. (zit een hele WOI geschiedenis achter)
Dat zei ik: Emel, dat was tenminste een lekker wijf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Emel het volgende:
Ankara
De opa van mijn opa vluchtte van Erzurum (NO-Turkije) naar het westen. Door de WO I was het gebied rond Erzurum erg onrustig (Armenen, Turken, RUssen). Dus gingen ze daar weg. Op de grens van Kayseri/Yozgat (centraal-Turkije) stichtten ze een dorpje met 100 man ofzoeits.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:18 schreef Michel het volgende:
[..]
Leg ff uit dan. Mijn persoonlijk zegt Yozgaqt / Kayseri of Erzurum niet zo veel namelijk.
Vertel!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef IHVK het volgende:
Yozgat/Kayseri eigenlijk Erzurum. (zit een hele WOI geschiedenis achter)
Istanbulquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef Burakius het volgende:
Dus nerelisiniz weet jeAksarayli hier en nee ben geen Kürt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:51 schreef dvdfreak het volgende:
mijne uit Maras(lekkere ijs) en me ma uit Antep
enzquote:<<<INCITANEM<<< zegt:
SLM
ik zeg:
wie ben jij
<<<INCITANEM<<< zegt:
YES
ik zeg:
who are you and were do you have my email adress from?
<<<INCITANEM<<< zegt:
BYYBBY
ik zeg:
????
Typ een paar scheldwoorden uit vorig topic en hij verdwijnt vanzelf welquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik word gek van al die turken op m'n msn
[..]
enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |