Guzelquote:Op maandag 7 september 2009 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Çok şükür iyiyim, hamd olsun.
Jij ook al een lurker geworden?
Hadi bakalım, öyle olsun. Ayrı bir hava katmış, böyle başka bir güzelsin.quote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het was een typfout. Degistiremiyorem
Hoe komt dat?quote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Guzel
Idd, mijn eerste post in maanden hiero
Hopelijk ook weer de laatste voor een paar maanden.quote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Guzel
Idd, mijn eerste post in maanden hiero
Of je houdt gewoon even je bek dicht.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hopelijk ook weer de laatste voor een paar maanden.
Nee, geen 'of'.quote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon even je bek dicht.
Ben je al ontmaagd?quote:Op maandag 7 september 2009 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hadi bakalım, öyle olsun. Ayrı bir hava katmış, böyle başka bir güzelsin.
Ben je al ontgroend?
Bek dicht op internetquote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon even je bek dicht.
Gebrek aan jouw aanwezigheid. Maar nu zal ik meer posten al is het om die Dragonball z boy hier boven me te ergeren.quote:
Ja, zo ben ik ingesteldquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
OMFG. Jij verstaat echt alles verkeerd..
Vraag de volgende keer of de schroefjes iets losser kunnen.quote:
Zo is het wel goedquote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met zG moet je even afstemmen op de juiste frequenties
Nee, het is al goed zoquote:Op maandag 7 september 2009 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag de volgende keer of de schroefjes iets losser kunnen.
Mooi zo. Is mijn omgekeerde psychologie ook gelukt. Jammer dat (sommige ) mensen het niet snappenquote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebrek aan jouw aanwezigheid. Maar nu zal ik meer posten al is het om die Dragonball z boy hier boven me te ergeren.
Het botert nog steeds niet tussen jullie, hm?quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebrek aan jouw aanwezigheid. Maar nu zal ik meer posten al is het om die Dragonball z boy hier boven me te ergeren.
Wat is dat met 'omgekeerde psychologie' ook telkens? Ook net zoiets is 'hap hap hap'.quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mooi zo. Is mijn omgekeerde psychologie ook gelukt. Jammer dat (sommige ) mensen het niet snappen
Denken mensen op internet te kunnen beïnvloeden met omgekeerde psychologie.quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mooi zo. Is mijn omgekeerde psychologie ook gelukt. Jammer dat (sommige ) mensen het niet snappen
p.s.
huishulpje
Hij heeft me verstoten sinds ik van mijn geloof ben afgevallen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het botert nog steeds niet tussen jullie, hm?.
quote:(En Dragonball Z-boy?.
Whehehehe.quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij heeft me verstoten sinds ik van mijn geloof ben afgevallen.
[..]
Ah, ik heb even mijn instellingen gewijzigd. Ik zag zijn andere icon.quote:
Lach maar, hayatim kaydi enzoquote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehe..
.
[..]
Ah, ik heb even mijn instellingen gewijzigd. Ik zag zijn andere icon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |