Ik bedoelde ook niet dat ik het echt beter vond hequote:Op maandag 7 september 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ok, majah diversiteit is leuk totdat we overgaan op ordinair schelden vanwege herkomst/afkomst/geloof en weet ik veel wat.
Vind ik dan.
Kız, hepsi senin mi?quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat ik het echt beter vond he
Met de hulp van Ekşi Sözlük:quote:
quote:kızlarda ergenlik döneminde büyüyen götler ve memeler sorunsalına bu durumdan ''kızımız büyüyor.'' mantığıyla, kanımca gereksiz keyif alan, bir takım akraba kişilerinin (teyzeler, yengeler, halalar...) ergen kişiye klasik yaklaşım cümlesidir. bir anda ''yavrum hepsi senin mi!'' cümlesiyle poponuzda ya da memelerinizde bir hanım eli hissedersiniz, ki kalite kontroldür bir yandan bu eylem kendini bilmez akraba kişisi için. orası burası engellenemeyen bir şekilde büyüyen ve ellenen kız içinse korkunç bir deneyimden ibarettir. o dönemde bu akraba modeline nefret duymaya başlansa ve hatta ''bi siktirin gidin!'' tavrı sergilense de, yarın öbürgün yolda yürürken, hiç tanışmadığı, tanışmak da istemeyeceği bir yabancıdan duyduğunda bu cümleyi elbette mumla arayacaktır teyzesini halasını...
Ik ben wel stilquote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met de hulp van Ekşi Sözlük:
[..].
Kwam meer over als: wees stilquote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Psshh, ik probeerde alleen maar een conversatie te starten.
Hmpf, wel jammer. Zij was onze lijm, hele slowchat is een beetje uit elkander gevallen. Of de aanwezigheid van te veel testestoron richt ook schade aan.quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef IHVK het volgende:
Emel en Min-e![]()
Emel heb ik paar maanden geleden gesproken, Min-e geen idee.
Je weet dat ik geen vrouw ben he, ik ben een meisjequote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
En zo heb ik vrouwen het liefst,.
Hallo meisje.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen vrouw ben he, ik ben een meisje
Het was een typfout. Degistiremiyoremquote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef zarGon het volgende:
Alleen die 'Bilmiyorem' is wel zo jammer, pop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |