Ja, ik heb je wel door, stiekum een tvp plaatsen.quote:Op zondag 24 september 2006 12:34 schreef M-I-L-F het volgende:
nee.
Ik vind dat jij een goede sig hebtquote:Op zondag 24 september 2006 12:34 schreef M-I-L-F het volgende:
nee.
Nee, dit is deel 6 alweer.quote:Op zondag 24 september 2006 12:39 schreef Nolius het volgende:
Is FOK! 6 net zoiets als SBS 6?
Is goed, ik lees het topic wel doorquote:Op zondag 24 september 2006 12:39 schreef Emel het volgende:
Ok dames en heren.
Om de meet concreet te plannen, wil ik van ieder weten of ze wel niet komen. Dus laten jullie dat vandaag even weten.
Trigger, maak jij een lijstje van de mensen die willen komen?
quote:Op zondag 24 september 2006 12:40 schreef stukovich het volgende:
Zolang ik niet naar Zaandam hoef te gaan ben ik van de partij
quote:Op zondag 24 september 2006 12:43 schreef Emel het volgende:
Voorlopige lijst
Wie komen er?
-IHVK
-stukovich
-Emel
-Benjamin
Volgens mij gaat dit meer om een definitieve lijst + datumquote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef IHVK het volgende:
Pff, we hadden toch al afgesproken dat het Nazar zou worden.![]()
Laten we nu aub niet weer een discussie over de plaats houden.![]()
Ja baasquote:Op zondag 24 september 2006 12:48 schreef Emel het volgende:
Het wordt Rotterdam
Geen discussies meer daarover.
quote:Op zondag 24 september 2006 12:43 schreef Emel het volgende:
Voorlopige lijst
Stad: Rotterdam
Datum en tijd: nog onbekend
Kleding: roze
Wie komen er?
-IHVK
-stukovich
-Benjamin
-Emel
-saban
-NoT-YouR-MaN (indien weekend)
Ja iddquote:Op zondag 24 september 2006 12:54 schreef saban het volgende:
Trigger en mij vergeet je weer in je OP ?
Niet lief.
ik ben 44quote:Op zondag 24 september 2006 12:56 schreef saban het volgende:
Een meeting onder de FOK! Turken lijkt me wel leuk, maar zoals ik in de vorige deel ookal aan gaf, rond welke leeftijd zitten jullie.
Geen zin in 65+'ers :p
21, jong genoeg ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:56 schreef saban het volgende:
Een meeting onder de FOK! Turken lijkt me wel leuk, maar zoals ik in de vorige deel ookal aan gaf, rond welke leeftijd zitten jullie.
hebben we al een datum dan?quote:Op zondag 24 september 2006 13:09 schreef Emel het volgende:
wie neemt het restaurantdeel (reserveren enzo) op zich? stuko of trigger?
dat ga ik nog regelen als na vandaag duidelijk is wie er willen komen.quote:
Als niemand anders wil doen, sure.quote:Op zondag 24 september 2006 13:13 schreef Emel het volgende:
[..]
dat ga ik nog regelen als na vandaag duidelijk is wie er willen komen.
jij wil het restaurantdeel op je nemen?
geregeld danquote:Op zondag 24 september 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als niemand anders wil doen, sure.
zou handig zijnquote:Op zondag 24 september 2006 13:17 schreef Emel het volgende:
[..]
geregeld danjij bent de verantwoordelijke daarover
je hebt zeker mn nummer nodig om te overleggen enzo he?
is goedquote:
Trakterenquote:Op zondag 24 september 2006 13:21 schreef Emel het volgende:
[..]
is goed
nu nog een taak voor stuko verzinnen.
Die ja, rotterdam, lekker eten, van Triggershot mag ik geen biertje bij mn etenquote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef IHVK het volgende:
Pff, we hadden toch al afgesproken dat het Nazar zou worden.![]()
Laten we nu aub niet weer een discussie over de plaats houden.![]()
geen alcohol??quote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ja, rotterdam, lekker eten, van Triggershot mag ik geen biertje bij mn eten
En Nolius komt radio opnames maken
Pas jij een beetje op je woorden?quote:Op zondag 24 september 2006 12:56 schreef saban het volgende:
Tsk, tsk, moet je Trigger over alcohol horen, je durft nooit meer te drinken!!!quote:Op zondag 24 september 2006 13:47 schreef Emel het volgende:
[..]
geen alcohol??
ik was van plan lekker wijn bij te drinken
wie is Nolius?
En niet aankomend weekend!quote:Op zondag 24 september 2006 13:24 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Uhm ik heb wel interesse maar dat gaat zeker niet lukken op een doordeweekse dag! Dus gelieve dit in het weekend te plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |