awhh jaloers? jij mag ook komen (K)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
En maar blijven zeuren om discriminatie bij de kleinste zucht, maar ondertussen wel je apartheid blijven onderstrepen door speciale turken meets te organiseren. Goed bezig jongens!
Wat bagger je nou, er hebben zich al 3 Nederlandsen gemeld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
En maar blijven zeuren om discriminatie bij de kleinste zucht, maar ondertussen wel je apartheid blijven onderstrepen door speciale turken meets te organiseren. Goed bezig jongens!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
Nee, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
awhh jaloers? jij mag ook komen (K)
Nou nou nou, hoe was iequote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef Magistic het volgende:
Gelukkig maar. Heeft ze nog een overschot geproduceerd zodat je morgen ook nog te keer kan gaanquote:
Altijd he, moet ik wat mailen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heeft ze nog een overschot geproduceerd zodat je morgen ook nog te keer kan gaan
Met g-mail kun je tot 10mb verzendenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd he, moet ik wat mailen?
Nummer 4 meldt zich.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat bagger je nou, er hebben zich al 3 Nederlandsen gemeld.
genoeg?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Met g-mail kun je tot 10mb verzenden![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nummer 4 meldt zich.
Ik kan ook Turks.
Karpoes Larabak.
![]()
Thats the spiritquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nummer 4 meldt zich.
Ik kan ook Turks.
Karpoes Larabak.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |