jawel, maakt niet uit toch ?quote:
samen dansenquote:
mag je niet dansen tijdens Ramadan?quote:
zijn we al getrouwd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:56 schreef Emel het volgende:
[..]
mag je niet dansen tijdens Ramadan?![]()
we zijn verloofd.quote:
Zeg, ik wil met mijn verloofde dansen!!quote:
Eerst trouwen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Zeg, ik wil met mijn verloofde dansen!!![]()
wat ben je conservatiefquote:
omdat je met me danst?quote:
en dan noem je mij conservatiefquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:09 schreef Emel het volgende:
[..]
omdat je met me danst?![]()
hij maakt gehakt van je
![]()
![]()
mijn ouders zijn niet conservatief. Jij bent wel conservatiefquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en dan noem je mij conservatief
jouw vader maakt mij gehakt en nogmaals ben ik conservatief, logicaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:15 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn ouders zijn niet conservatief. Jij bent wel conservatief![]()
niet eens dansen met je verloofde
![]()
dat zei ik om jou te pestenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jouw vader maakt mij gehakt en nogmaals ben ik conservatief, logica
ik maak eerder gehakt van jouquote:
ik heb geen leger voor nodig!! ik kan het zelf welquote:
Met welk leger?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:25 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb geen leger voor nodig!! ik kan het zelf wel
Emel-leger!quote:
Bulent moet wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:29 schreef stukovich het volgende:
Uitgaan![]()
Wij kunnen de volgende ochtend naar Dudok Den Haag gaan, voor een fris politiek debat en daarna door naar huis om Buitenhof te kijken.![]()
Deel 12![]()
Bulent, hoe is het
ik reserveer wel maandagquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:30 schreef stukovich het volgende:
Moet er nog gereserveerd worden, zo ja, is het dan niet verstandig om dat vroeg in de week te doen en de meeting-aanmeldingen Maandag te sluiten ?
![]()
quote:
Bazar heb ik wel eerder al eens positieve verhalen over gehoord, maar hej, het moet helal zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom eten we eigenlijk niet bij de Bazar? Het is er niet duurder, maar ziet er wel stukken beter uit dan de Nazar. Ik heb één keer in de Nazar gegeten en het is niet zo heel gezellig, het restaurant zelf ziet er niet donders goed, het eten is wel lekker maar niet écht speciaal. De Bazar is echt gezellig en érg goed eten.
http://www.bazarrotterdam.nl/opener.asp?language=NL
Staat zelfs speciaal op de kaart dat al het vlees helal is inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:43 schreef saban het volgende:
[..]
Bazar heb ik wel eerder al eens positieve verhalen over gehoord, maar hej, het moet helal zijn.
/edit
Oh krijg nou wat, zij zijn ook Turks
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou je rekening met [dat ene]?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |