jawel, maakt niet uit toch ?quote:
samen dansenquote:
mag je niet dansen tijdens Ramadan?quote:
zijn we al getrouwd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:56 schreef Emel het volgende:
[..]
mag je niet dansen tijdens Ramadan?![]()
we zijn verloofd.quote:
Zeg, ik wil met mijn verloofde dansen!!quote:
Eerst trouwen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Zeg, ik wil met mijn verloofde dansen!!![]()
wat ben je conservatiefquote:
omdat je met me danst?quote:
en dan noem je mij conservatiefquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:09 schreef Emel het volgende:
[..]
omdat je met me danst?![]()
hij maakt gehakt van je
![]()
![]()
mijn ouders zijn niet conservatief. Jij bent wel conservatiefquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en dan noem je mij conservatief
jouw vader maakt mij gehakt en nogmaals ben ik conservatief, logicaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:15 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn ouders zijn niet conservatief. Jij bent wel conservatief![]()
niet eens dansen met je verloofde
![]()
dat zei ik om jou te pestenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jouw vader maakt mij gehakt en nogmaals ben ik conservatief, logica
ik maak eerder gehakt van jouquote:
ik heb geen leger voor nodig!! ik kan het zelf welquote:
Met welk leger?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:25 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb geen leger voor nodig!! ik kan het zelf wel
Emel-leger!quote:
Bulent moet wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:29 schreef stukovich het volgende:
Uitgaan![]()
Wij kunnen de volgende ochtend naar Dudok Den Haag gaan, voor een fris politiek debat en daarna door naar huis om Buitenhof te kijken.![]()
Deel 12![]()
Bulent, hoe is het
ik reserveer wel maandagquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:30 schreef stukovich het volgende:
Moet er nog gereserveerd worden, zo ja, is het dan niet verstandig om dat vroeg in de week te doen en de meeting-aanmeldingen Maandag te sluiten ?
![]()
quote:
Bazar heb ik wel eerder al eens positieve verhalen over gehoord, maar hej, het moet helal zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom eten we eigenlijk niet bij de Bazar? Het is er niet duurder, maar ziet er wel stukken beter uit dan de Nazar. Ik heb één keer in de Nazar gegeten en het is niet zo heel gezellig, het restaurant zelf ziet er niet donders goed, het eten is wel lekker maar niet écht speciaal. De Bazar is echt gezellig en érg goed eten.
http://www.bazarrotterdam.nl/opener.asp?language=NL
Staat zelfs speciaal op de kaart dat al het vlees helal is inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:43 schreef saban het volgende:
[..]
Bazar heb ik wel eerder al eens positieve verhalen over gehoord, maar hej, het moet helal zijn.
/edit
Oh krijg nou wat, zij zijn ook Turks
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou je rekening met [dat ene]?.
het gaat democratisch hequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Trigger, ik vind dat je de meet moet verplaatsen naar de Bazar.
En ik ga net zo lang zeuren tot ik m'n zin krijg.
.
Ok, doe ik vanavondquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:52 schreef moemoe het volgende:
Meld mij maar aan voor de meet, ik ben er zaterdag bij, lijkt me leuk.
Jaja, ok, maar ik ben ervaringsdeskundige. Serieus, het eten van de Nazar valt echt tegen voor de prijs die je betaalt, en het restaurant is alles behalve gezellig of mooi. En de Bazar is het tegenovergestelde.quote:
Ok, ff kijken wat stukovich en rest van vind en dan oordelen we gezamelijk goed?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ok, maar ik ben ervaringsdeskundige. Serieus, het eten van de Nazar valt echt tegen voor de prijs die je betaalt, en het restaurant is alles behalve gezellig of mooi. En de Bazar is het tegenovergestelde.
Ik heb geduld, dat weet jequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, ff kijken wat stukovich en rest van vind en dan oordelen we gezamelijk goed?
hehe is goed, ben ff voorbereiden voor gasten, smakelijk alvastquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geduld, dat weet je.
eten 7.1
service 6.8
decor 7.9
Whatever dude, mij maakt het niets uit. Als c_c zegt dat het beter is dan zal het vast ook zo zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, ff kijken wat stukovich en rest van vind en dan oordelen we gezamelijk goed?
Wij kunnen natuurlijk ook daar de kaart doornemen.quote:You are also welcome at the Bazar Hotel with a larger
group. Groups consisting of 10 or fewer people can eat à
la carte. If you have a group of more than 10 people we
ask you to choose from the following possibilities:
Diner
Het diner kan bestaan uit een voor-, hoofd- en nagerecht.
In alle gerechten zijn zoveel mogelijk facetten van onze
wereld keuken vertegenwoordigd. Met betrekking tot het
diner zijn er meerdere combinaties mogelijk, voor een
overzicht van de verschillende menu's kunt u altijd
contact met ons opnemen. 3-gangen diner vanaf 22,50 ¤ per
persoon Uiteraard bestaat ook de mogelijkheid een
vegetarisch menu samen te stellen. Daarnaast kunnen we in
overleg bepaalde gerechten aanpassen aan een speciaal
dieet. Wilt u reserveren en/of uitgebreide informatie
ontvangen over de verschillende mogelijkheden omtrent de
groepsmenu's, dan kunt u telefonisch contact met ons
opnemen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou. Kijk. De porties die je krijgt daar zijn best groot. Dus het zou bést kunnen dat een 3-gangen menu teveel van het goede zou zijn. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken. De kaart is erg lekker, en erg veelzijdig. Ik opper dus om gewoon de kaart daar te bekijken. Dan kan iedereen ook kiezen wat hij zelf wil, zonder aan menu's vast te zitten.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:23 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Zijn die Turken daar te vertrouwen![]()
Zie mij 's een hele zooi Turkse volgelingen krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Jij bent de kenner, dus ik volg jou blind.
Ik denk idd dat ter plekken de kaart bekijken een verstandiger idee is......
Oh noez, de nieuwe profeet!!1quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie mij 's een hele zooi Turkse volgelingen krijgen.
Maakt imho toch niet uit?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef IHVK het volgende:
Hou oud moet je zijn om te mogen komen?
als 16 jarige krijg je vast ook etenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet echt waarschijnlijk.
Ik wilde eigenlijk weten of ik de enige 16-jarige ben.![]()
We zullen je wel bemoederenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet echt waarschijnlijk.
Ik wilde eigenlijk weten of ik de enige 16-jarige ben.![]()
Ok, I'm in.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:34 schreef Emel het volgende:
[..]
als 16 jarige krijg je vast ook eten
ben al drie keer tante gewordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef yvonne het volgende:
gefeliciteerd emel, leuk!
effe je fotoboek gechecktquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:37 schreef Alicey het volgende:
tvp. Ik word zo nu en dan voor Turkse aangezien.
Teyze of Hala?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
ben al drie keer tante gewordennu vierde keer
maar dankjewel! erg leuk
Halaquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Hala
ik heb 2 broers, geen zussen
oudste broer heeft 2 kids
jongste 1, er komt een 2de dus
Een heel klein beetje ja.. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik (kennelijk) onverstaanbaar praatquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef Emel het volgende:
[..]
effe je fotoboek gechecktmisschien een beetje
4 kidsquote:
hahaha misschien is dat het danquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een heel klein beetje ja.. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik (kennelijk) onverstaanbaar praat
Nee, maar da's echt grappig.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:44 schreef Emel het volgende:
[..]
4 kidserg leuk!!
nog een kleinkind erbij
absoluut jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, maar da's echt grappig.![]()
Mijn tante heeft dus nu 4 kleinkinderen. (dus ik ben ook een beetje oom)
En het is altijd weer een leuk gezicht, vier van die kleine kindjes.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
absoluut jamaar een baby in huis is weer erg leuk! neefjes zijn nu 11 en 5 jaar..en een nichtje van 6 jaar. Ik ben gek op baby's
![]()
dankjequote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een heel klein beetje ja.. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik (kennelijk) onverstaanbaar praat
Als iedereen nu zijn of haar voorkeur aangeeft, gaat het wat makkelijker volgens mij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:58 schreef Triggershot het volgende:
wat wordt het nou, nazar of bazar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |