Veel plezier in Marokkoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Emel het volgende:
[..]
dat maakt het dat ze Marokkaan zijn ja![]()
quote:
Ff jouw posthistory sturen en alles komt goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
misschien kom ik een leuke Marokkaan tegen daar![]()
Ik ben morgen weer in Rdam, kom je me zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
misschien kom ik een leuke Marokkaan tegen daar![]()
waar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer in Rdam, kom je me zien.
trusten broquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef saban het volgende:
Ik ga slapen, gefeliciteerd Eindhoven.
ik kom niet meer terug waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff jouw posthistory sturen en alles komt goed
Weer een probleem minderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kom niet meer terug waarschijnlijk![]()
hmm morgen gaat niet lukkenquote:
lekker aardigquote:
Krijg ik je kaartje dan? Voor mn broerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm morgen gaat niet lukken
zullen we binnenkort iets plannen?
lijkt me erg leuk om je te ontmoeten
verzamelplaats voor jongeren, a la cafe model met Digi Turk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
Hey even serieus.
Stel je hebt de kans om een pand te huren in een kleine winkelstraat, dus geen centrum!
Wonen weinig allochtonen, dus met een bakkal scoor je niet
Wat zou jij er openen?
Videotheek, snackbar, pizzeria, avond-winkel, kapper, drogisterij, postkantoor, supermarkt, zijn er al.
kebabzaak .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
Hey even serieus.
Stel je hebt de kans om een pand te huren in een kleine winkelstraat, dus geen centrum!
Wat zou jij er openen?
Videotheek, snackbar, pizzeria, avond-winkel, kapper, drogisterij, postkantoor, supermarkt, zijn er al.
Toch cliché, maar goed:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
Hey even serieus.
Wat zou jij er openen?
Had ik al aan gedacht, werkt alleen met thuisbezorgen.quote:
Is er al, niet in de buurt, maar wonen dus ook geen allochtonen in de buurt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
verzamelplaats voor jongeren, a la cafe model met Digi Turk?
Hoeft toch niet perse in de buurt te zijn, als het maar niet ver is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef saban het volgende:
[..]
Had ik al aan gedacht, werkt alleen met thuisbezorgen.
[..]
Is er al, niet in de buurt, maar wonen dus ook geen allochtonen in de buurt.
Nee, wel de spullen wat de postkantoor verkooptquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Jero het volgende:
postkantoor kan je echt niet zelf beginnen
tuurlijk, je mag mn visitekaart krijgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef saban het volgende:
[..]
Krijg ik je kaartje dan? Voor mn broer![]()
internetcafe belhuis volgens mij verdienen ze heel veel $$quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef saban het volgende:
[..]
Had ik al aan gedacht, werkt alleen met thuisbezorgen.
[..]
Is er al, niet in de buurt, maar wonen dus ook geen allochtonen in de buurt.
Daarmee bedoel ik, ze zullen voor de andere 2 kiezen ipv hiernaar toe te komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse in de buurt te zijn, als het maar niet ver is.
Maar die kan je verdeeld over:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, wel de spullen wat de postkantoor verkoopt![]()
Zo iets heeft alleen allochtoonse klanten en werkt alleen in Den Haag en Rotterdam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
internetcafe belhuis volgens mij verdienen ze heel veel $$
Niet als je een innovatief strategie hebt, maar ja denk idd aan een cybercafe?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik, ze zullen voor de andere 2 kiezen ipv hiernaar toe te komen.
Nee in Delft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
tuurlijk, je mag mn visitekaart krijgen
ik wil best een keer met hem praten..of woont hij in R'dam?
He zolang het geld opbrengtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef saban het volgende:
[..]
Zo iets heeft alleen allochtoonse klanten en werkt alleen in Den Haag en Rotterdam.
We gaan voor de honderd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef skippy22 het volgende:
Deel 20 alweer blijft maar doorgaan dat slowchat gedoe![]()
Ook aan gedacht, een turkse mini winkel/snackbar/resto. Met echte Turkse eten, dus niet kebab/doner/pizza.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef Jero het volgende:
Er moeten eens wat turkse winkeltjes komen die niet die niet alleen standaard kebab verkopen.
Inderdaad, de Turkse keuken is veel diverser.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef Jero het volgende:
Er moeten eens wat turkse winkeltjes komen die niet die niet alleen standaard kebab verkopen.
Dat gaat mijn zus ook doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef saban het volgende:
[..]
Ook aan gedacht, een turkse mini winkel/snackbar/resto. Met echte Turkse eten, dus niet kebab/doner/pizza.
wil hij praten met me?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Nee in Delft.
Hij geeft zelf toe dat hij te snel boos wordt, maar wanneer ik hem daarop aanspreek ziet hij dat als een geintje.
Hoe zijn die mensen daar in dat dorpquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Ja, er wonen geen allochtonen in de buurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |