quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, op die manier. Al weet ik niet wat die man met licht-Russisch accent bedoelde met 'van de vrachtwagen gevallen'.
wel bewustquote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef Trabzonspor het volgende:
Je bent mij vergeten :p
Voeg je ff toequote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef Trabzonspor het volgende:
Je bent mij vergeten :p
64 > 34quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Emel het volgende:
[..]
wel bewust
Trabzonspor???![]()
nee Galata!![]()
8 euro per maandquote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
!
Niet veel duiten gekost hoop ik?
Zoeken naar fouten in een OPquote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Afgezien van een komma een foutloze OP
Ik breek je benen hequote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
En een paar eh, diensten in natura.
Ik moet vuige Russische recepten koken met een bontmuts op en DA PETROV DA roepen.
Hmm, mja als je maar achteraf voor geen verrassingen komt te staan mij bestquote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Overall geloof ik. Komt uit op 40 euro extra ofzo.
wat??quote:
ama neden?quote:
je gluurde in mn foboquote:
neden gitmeyim soylequote:
waarom?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik wil ook in de OP
peki, bir dusuneyim.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
Is goed.. vraag maar iets in het Turks dan antwoord ik in het nederlands.
Nep turk heeft turks gesprokenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef Emel het volgende:
[..]
peki, bir dusuneyim.
hmm soyle bakalim senin bu forumda ne isin var?![]()
quote:
Geen tijd gehad, ga alles zaterdag doen, hoop ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef Emel het volgende:
saban: ben helaas nog niet toegekomen aan opzoeken van cd's joh, sorry. Ben je zelf beetje begonnen?
Did cross my mind.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Emel het volgende:
Trigger: ben morgenavond laat thuis, dus bel geen politie ok??
ook zo druk. Ik probeer zaterdag naar te kijken.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef saban het volgende:
[..]
Geen tijd gehad, ga alles zaterdag doen, hoop ik.
ik ben gewoon in R'dam hoor...nu weet je mn locatiequote:
stalken geblazenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben gewoon in R'dam hoor...nu weet je mn locatie
werk je morgen in de stad? we komen kijkenquote:
nee, werk zaterdag pas weerquote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
werk je morgen in de stad? we komen kijken![]()
oh jammerquote:
kan je op de meet doenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef Emel het volgende:
[..]
oh jammer
ik wilde gedag komen zeggen
als ik kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |