Oh jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef Mirjam het volgende:
als je 'm op sticky/open zet, kunnen users er ook in reageren
Hier ook: Het nuttige linkjes topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Litso staat nog bij de mailadressen ipv ElisaB
Al een tijdje niet meerquote:
Ook aangepastquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier ook: Het nuttige linkjes topic
[..]
Kijk eens wat je ervan vindt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef Harajuku. het volgende:
Nieuwe Carnibest vs brok discussie
Ik wil hier graag brok vs Carnibest, en niet straks weer Carnibest fundi's die met elkaar gezellig over Carnibest gaan kwekken zoals de andere topics
Misschien van de TT Carnibest vs brok maken of zo?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het prachtig.
Ing zou reageren op oh oh en wilde dan direct een linkje naar het nieuwe deel doen....jankerd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
Elieeeeeeees Ing heeft een nieuwe SC geopend en ik ook en het was mijn beurt
Jij bent ook best liefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Vuile voordringerddat is unacceptable topic-open decorum!
Och, popje tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
Elieeeeeeees Ing heeft een nieuwe SC geopend en ik ook en het was mijn beurt
Ik heb dit weekend inderdaad niet heel veel gelezen in F&F en ik heb ze inderdaad ook niet eerder gezien. En als er dringende dingen zijn dan is een post in F&F FB inderdaad geen gek idee hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Maar senes, zíen jullie die topicreports niet of zo?
Heeft niet echt met ongeduld te maken, maar het valt me wel vaker op dat mods gezellig overal meeposten, maar dat er geen 'rondje' meer wordt gedaan door elk topic in je forum, zodat je dingen mist en soms dagen open blijven staan.
Het werkt dus beter om in FB je vraag te stellen
Nu je het zegt: ik zie de TR's inderdaad niet meer. Ik lijk ze niet uit te kunnen zetten, dus nadat ik een poosje heel regelmatig steeds dezelfde TR ging lezen, kijk ik er sinds een tijdje gewoon straal overheenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Maar senes, zíen jullie die topicreports niet of zo?
Heeft niet echt met ongeduld te maken, maar het valt me wel vaker op dat mods gezellig overal meeposten, maar dat er geen 'rondje' meer wordt gedaan door elk topic in je forum, zodat je dingen mist en soms dagen open blijven staan.
Dank voor de merge. Nu nog een kickje naar Floraquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:07 schreef Bloes het volgende:
Tnxx, hier posten werkt dus beter, dat zie ik nu al
Voor de merge stonden ze in flora; zelf gecontroleerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Dank voor de merge. Nu nog een kickje naar Flora![]()
quote:Ook is het belangrijk om te weten dat er in F&F alleen dieren aangeboden mogen worden die gratis naar een nieuw baasje mogen, als je dus graag een vergoeding wil voor je huisdier dan zien we liever dat je je oproepje ergens anders dan op FOK! plaatst.
Ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Geld vragen voor kittens belachelijk?
Is er iemand van jullie om het een en ander even op te helderen?
Ik meld me ook maar even: ik wist het niet. Senesta heeft me een aantal dagen geleden bijgepraatquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Geld vragen voor kittens belachelijk?
Is er iemand van jullie om het een en ander even op te helderen?
Ik heb een aantal posts weggehaald of geedit, bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet of het hier gemeld moet, maar de 12e post:
Ik moet helaas mijn viervoetige vriend missen....
Niet zo'n aardige reactie naar mijn mening...
tnx!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een aantal posts weggehaald of geedit, bedankt voor het melden
Eind september zei Iteejer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
De asielactie is afgelopen, wanneer gaat dat groene kleurtje weg?
Die is moeilijk... Ik laat de beslissing even over aan de collega's!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoi, vraagje voordat ik er een topic over open.
Ik kreeg in mn hyves een oproep over dierenmishandeling. Er zit een you-tube-filmpje bij, de oproep is gericht om de daders(s) te identificeren.
Het betreft treiterpraktijken en mishandeling van een hondje.
Mag ik dit plaatsen?
Vreselijk niet vind het al vanaf dag 1 een lelijke kleur groen that's allquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eind september zei Iteejer.
Als je het echt vreselijk vindt moet je hem er maar even over PM-en
Wat liev dat je het dan toch al zo lang uithoudtquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Vreselijk niet vind het al vanaf dag 1 een lelijke kleur groen that's all
* geduldig met zn dikke teen speelt *quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is moeilijk... Ik laat de beslissing even over aan de collega's!
Oeps sorryquote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
* geduldig met zn dikke teen speelt *
Oke, begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeps sorry![]()
Na overleg met de FA's lijkt het ons toch geen goed idee, dit soort dingen op FOK! levert uiteindelijk toch vaak een soort van heksenjacht op en dat is eigenlijk iets dat we liever niet hebben.
Moi; zie PMquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Paul het volgende:
Waarom en wie slot dit
[ only mannen] Kennen jullie namen van bloemen/planten?
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:59 schreef Andyy het volgende:
Ze gaat nu dus hard achteruit, eet niet, tong is helemaal blauw en trilt helemaal/kan niet goed staan
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij had thuis de DA gebeld en is toen naar school gegaan.
Ik wil niet flauw doen of zo, maar als mijn hond dit had had ik allang bij een DA gezeten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
TS schrijft dat de hond gister en eergister 'een beetje vaag ademde, en verder niets raars had'. Dat doet mijn ouwetje ook wel eens en dan ren ik ook niet meteen naar de dierenarts hoor.
Vandáág echter had TS sneller actie moeten ondernemen en zich niet door de dierenarts moeten laten afschepen. Dan had hij gewoon een andere dierenarts moeten bellen. Een blauwe tong en trillen en niet meer normaal kunnen staan is geen gevalletje 'kom maar over een paar uur, nu even geen tijd'.
Maar nu massaal de TS gaan lopen affikken heeft weinig zin, right?
Zo te horen is hij eerder weg gegaan van school voor de hond en is hij afhankelijk van zijn vader voor het vervoer (een grote hond onder je arm op de fiets werkt ook niet bv).
Ben benieuwd naar hoe het met de hond gaat.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie geen massaal affikken hoor. Ik zeg dat ik nooit naar school was gegaan als mijn hond er zo bij had gelegen. En die hond was toen schijnbaar ook nog alleen, kom nou toch.
Toen mijn ouders weg waren en ik geen vervoer beschikbaar had heb ik zelfs fokkers gebelden anders was ik met de dierenambulance gegaan indien nodig. Of was een DA wel hierheen gekomen voor extra cash.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even makkelijk van school wegblijven.
Misschien viel het vanmorgen nog enorm mee toen TS naar school ging?
[..]
Maar TS was op school, misschien is hij door zijn moeder gebeld dat de hond het nu slechter maakt?
Hij is speciaal vroeger uit school gegaan, het is toch niet alleen zijn verantwoordelijkheid?
Ik bedoel er verder niets lelijks mee en heb ook helemaal geen trek in gehakketak wie er nou gelijk heeft en misschien overdreef ik ook wat met mijn 'affikken', maar ik zie dit topic niet graag weer richting 'TS wat ben je een kutbaas' afglijden
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ja well, ik kan nu wel weer gaan reageren maar dan kun je het straks wel echt onder affikken gaan schuiven. En dat was er mi écht nog niet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:35 schreef Stali het volgende:
Altijd weer diezelfde discussies over dat men voor alles meteen naar de dierenarts moet en het loopt altijd weer op hetzelfde uit nl. dat een TS sowieso eigenlijk altijd dieronwaardig is.
Hoe gaat het nu met die hond?
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.
Soms is het best leuk om in sommige topics mee te posten maar ik kijk wel link uit dat ik hier ooit om advies zal vragen of een probleem zal aankaarten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
Serieus hèIk heb gezegd dat als mijn hond 2 dagen slecht ademde, wat steeds verslechterde + een blauwe tong + niet meer kunnen opstaan ik bij een DA had gezeten.
Dat is ffs alles wat er gezegd is. En ineens is het affikken zelfs, daardoor komen er reacties en schijn je al meteen met aaaaaaaaalles naar de DA te moeten anders ben je niet hondwaardig.
Alsjeblieft zeg
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat jij je aangesproken voelt kan ik niks aan doen. Ik heb het over F&F in het algemeen.
En ja, dit topic ging zoals gewoonlijk ook alweer die kant op.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
Hara, ik had het niet eens zozeer over jou hoor.
Gewoon over het algemeen, dat TS misschien het idee kreeg dat hij zich hier alleen maar moest gaan zitten verantwoorden. En nu houden we er over op, ik in elk geval wel. Heb al gezegd dat ik misschien wat overdreef met 'massaal affikken' en niet zo aangesproken voelen
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja, de affikpost kwam na mijn posts hè. En daarna Stali's opmerking. Als die affikpost niet geplaatst was had ík iig verder niets meer gezegd hier.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat het ik dus ook he.
Laatst zat Ollie almaar aan zijn poot te knagen. Nou bleek dat veel Jack's dit doen.
Dan hebben ze wat irritatie en blijven dan knagen en dan krijg je een cirkel. Dat is echt ellendig.
Ik zat er echt mee maar heb geen topic geopend omdat ik van a tot z wel weet hoe die was afgelopen.
De meeste mensen die een bv. een topic openen als deze hebben echt wel het beste met hun huisdier voor hoor. Maar niet iedereen doet het op zijn Harajuku's en dat moet je andere mensen ook niet willen opleggen. (No offence, ik vind je een schat verder.) Maar dit is niet de eerste keer he?
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was jij niet een van de eersten die daarmee begon?
Ik las het topic net door en vond een van jouw reacties persoonlijk als eerste wat overdreven
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Popjes, open er een apart topic open verder anders. Dan kan Swets zich er ook even in mengen!
Laten we hier vooral duimen voor de hond van TS!
/bemoei
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I beg your frigging pardon?Ik ga er eigenlijk ook maar niet op reageren.
Kan een mod de laatste pagina niet wegflikkeren of zo
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wil je de post even quoten waar ik TS afzeik?
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou die waar ie nog maar wat moet wachten en meteen maar een gat moet gaan graven!
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat je F&F aardig domineert en geneigd bent mensen in heel veel topics jouw manier op te leggen.
Tja, wat kritiek is niet gewenst uiteraard..
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat een da een uiterst briljant idee is, ik zeg dat ik al bij de DA had gezeten maar ik ben ineens degene die mensen hondonwaardig vind als ze niet met t beest bij DA zitten als ie een brokje minder eet. Nooohh
En nee, ik bedoel dus niet dat jij dat over mij zei
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die was aan iemand gericht die het maar belachelijk vond om met een hond die blauw aanliep, niet at en niet kon lopen überhaupt naar de dierenarts te gaan en niet aan TS.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan best tegen kritiek, maar mij vertellen dat ik TS afzeik ed terwijl ik één normale post erover gemaakt heb, ja, dat dacht ik dus niet hè.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Je doet het structureel he?
Ik doel niet eens op dit topic. Maar het is irritant.
En dan nog eentje in twee delen:quote:Op woensdag 23 september 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, kom maar met voorbeelden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ongeveer net zo lullig als dit soort reacties: (zie hieronder)
Ik ben het ook niet eens met dat afzinken maar ik snap zijn insteek heel goed. Het is precies dezelfde reden waarom ik geen topics open over grote of kleine problemen met mijn huisdieren.
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar hij had thuis de DA gebeld en is toen naar school gegaan.
Ik wil niet flauw doen of zo, maar als mijn hond dit had had ik allang bij een DA gezeten.
Ik ben het ook niet eens met dat afzinken maar ik snap zijn insteek heel goed. Het is precies dezelfde reden waarom ik geen topics open over grote of kleine problemen met mijn huisdieren.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef ElisaB het volgende:
Hi allen,
Ik heb me er met opzet even niet mee bemoeid. Persoonlijk vind ik namelijk dat je op een forum best wat discussie mag hebben; uiteindelijk komt de kerk wel weer in het midden (zo ook nu).
Of het gebekvecht leuk is voor TS? Nee, ik vind van niet. Maar ik viond de hele discussie dan ook redelijk overtrokken. Ik zag dat zelfs mijn reactie al aanleiding was om te vinden dat er afgefikt word (MM), dan vraag ik me werkelijk af wat we met elkaar aan het doen zijn.
Ik laat dit hier even staan, ga zo dit topic opschonen en verplaats mijn post naar ons FB.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef MinderMutsig het volgende:
@ElisaB: het gaat dan ook niet alleen om dit topic maar om de hele sfeer in F&F. Daar is volgens mij iedereen die er commentaar op heeft het wel over eens. Overigens heb ik de term afgefikt niet in de mond genomen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef oh-oh het volgende:Volgens mij ging het topic pas echt de verkeerde kant op toen die post over dat affikken kwam
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uhuh. Daarvoor waren jullie het er allemaal gezellig over eens dat TS een slechte baas was. Flauw hè als mensen die dat overtrokken vinden daar dan commentaar op leveren.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:59 schreef Andyy het volgende:
Ze gaat nu dus hard achteruit, eet niet, tong is helemaal blauw en trilt helemaal/kan niet goed staan
Volgens MinderMutsig behoorlijk lullig.quote:
Ja tuurlijkquote:
Ik dacht dat het een reactie op de OP was en ja ik vond hem lullig. Snap ook niet goed wat daar aan uit te leggen valt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Goed, dan zal ik nog een keer...
Na deze post:
[..]
Postte ik:
[..]
Volgens MinderMutsig behoorlijk lullig.
Ik zie het niet, dus zou het graag toegelicht hebben.
Als dat je standpunt is valt er weinig te discussiëren. Het is in ieder geval een duidelijk signaal aan de mensen die zich minder welkom voelen in F&F door dergelijke reacties. Afzeiken van een TS onder het mom 'ik geef mijn mening over hoe mijn superieure ik het gedaan zou hebben' is dus blijkbaar prima. Nou dat is dan duidelijk.quote:En verder: ik vind het allemaal een hoop gezeik om he-le-maal niks. Ja, sommige mensen gaan eerder naar de DA, geven meer uit aan de DA, vinden hun dieren belangrijker dan anderen. En sommige mensen doen dat niet. Lekker belangrijk! Who f*cking cares?
Het wordt pas echt triest als er dáárover gebekvecht gaat worden in topics die ergens anders over gaan. En dat vind ik ervan.
Kortom: zeg gerust een keer wat je zelf gedaan zou hebben (beide kampen), maar ga er alsjeblieft niet zo kinderachtig over zitten jeuzelen
Da's mijn persoonlijk mening.
Die van mij als mod is: zolang het fatsoenlijk blijft en niet teveel offtopic of topicverklotend is, vind ik dat de discussie gevoerd mag worden.
Nu jullie
TS vroég in de OP of ie naar de DA moest. Dus mijn 'dat je dat nog moet vragen' is bedoeld als een zeer nadruukkelijke 'ja'. Dat vind ik toch écht heel iets anders dan 'slotje'quote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik dacht dat het een reactie op de OP was en ja ik vond hem lullig. Snap ook niet goed wat daar aan uit te leggen valt.
Wat moet TS met zo'n opmerking behalve concluderen dat je hem een slechte baas vindt?
Het is ongeveer net zo zinnig als de opmerking 'UFTS, slotje!' in DIG.
Misschien moet je iets beter lezen, want ik zeg iets héél anders.quote:Als dat je standpunt is valt er weinig te discussiëren. Het is in ieder geval een duidelijk signaal aan de mensen die zich minder welkom voelen in F&F door dergelijke reacties. Afzeiken van een TS onder het mom 'ik geef mijn mening over hoe mijn superieure ik het gedaan zou hebben' is dus blijkbaar prima. Nou dat is dan duidelijk.
Toch nog even over dit stukje van Eliesquote:En verder: ik vind het allemaal een hoop gezeik om he-le-maal niks. Ja, sommige mensen gaan eerder naar de DA, geven meer uit aan de DA, vinden hun dieren belangrijker dan anderen. En sommige mensen doen dat niet. Lekker belangrijk! Who f*cking cares?
Het wordt pas echt triest als er dáárover gebekvecht gaat worden in topics die ergens anders over gaan. En dat vind ik ervan.
Kortom: zeg gerust een keer wat je zelf gedaan zou hebben (beide kampen), maar ga er alsjeblieft niet zo kinderachtig over zitten jeuzelen
Da's mijn persoonlijk mening.
Die van mij als mod is: zolang het fatsoenlijk blijft en niet teveel offtopic of topicverklotend is, vind ik dat de discussie gevoerd mag worden.
Nu jullie
Jij maakt er nu 'advies vanuit een superieure ik' van. Dat haal ik niet uit de reactie van ElisaB.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een reactie op de OP was en ja ik vond hem lullig. Snap ook niet goed wat daar aan uit te leggen valt.
Wat moet TS met zo'n opmerking behalve concluderen dat je hem een slechte baas vindt?
Het is ongeveer net zo zinnig als de opmerking 'UFTS, slotje!' in DIG.
[..]
Als dat je standpunt is valt er weinig te discussiëren. Het is in ieder geval een duidelijk signaal aan de mensen die zich minder welkom voelen in F&F door dergelijke reacties. Afzeiken van een TS onder het mom 'ik geef mijn mening over hoe mijn superieure ik het gedaan zou hebben' is dus blijkbaar prima. Nou dat is dan duidelijk.
MiMutsig bedoelt ook niet ElisaB daarmee denk ik, met 'superieure ik'. Maar dat is hoe ik het leesquote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij maakt er nu 'advies vanuit een superieure ik' van. Dat haal ik niet uit de reactie van ElisaB.
Zie de reactie van Greys voor een andere bewoording van wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij maakt er nu 'advies vanuit een superieure ik' van. Dat haal ik niet uit de reactie van ElisaB.
Dat zou zo moeten zijn ja maar dat is dus meestal niet het geval. Dat is nu juist het hele punt.quote:Aangezien hier weinig tot geen DA's zijn zullen de meeste users van hun eigen ervaring advies geven. En ik mag hopen dat dat op een redelijke en menselijke manier gebeurt. Niet op denigrerende wijze.
Klopt, ben ik deels met je eens. Gebeurt idd ook, en ook vaak. Maar soms dan staat ALLES vermeld, en dan heb ik ook echt zoiets van "wtf?" ?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Q, je hebt voor een deel gelijk, maar het is niet aan jou (of mij, of ons) om mensen hier 'op te voeden naar jouw maatstaven'. En soms wordt een TS al 'naar de tering gescholden' (jouw woorden) voordat diegene de kans heeft gekregen om de details te geven waarna je misschien zou zeggen 'oh ja sorry, zeg dat dan meteen, dan ligt het anders'. Je kent de hele situatie van zo'n TS niet.
Point taken and agreequote:Dus TUURLIJK mag/moet je je mening geven, maar dan wel op een opbouwende manier. Zodra je die TS de tering gaat lopen schelden komt diegene niet meer terug om verder te posten in zijn of haar topic en daar heb je helemaal geen moer aan. Dan loopt het weer eens uit op een katpartij en TS is al lang gevlogen. (Dat schelden gebeurde niet in dit voorbeeldtopic hoor, maar even in het algemeen).
And again, point taken and agreequote:Er moet een evenwicht komen hier. Het hoeft geen kusjekroel te worden, iedereen mag zijn/haar mening en tegengeluid laten horen maar besef je ook dat niet iedereen hetzelfde is en dat niet perse jouw/mijn/wiedanook's mening de absolute waarheid is.
Dat!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
Overigens ben ik het helemaal eens met je standpunt 'de een doet nou eenmaal meer voor zijn dier qua DA dan de ander'. Men zou iedereen eens in zijn/haar waarde moeten laten. Vaak kan je ook helemaal niet de exacte situatie en achtergrond inschatten op basis van één OP. (Hoe het zit qua mogelijkheden met vervoer, waar TS zich precies bevindt, of hij/zij misschien toch best veel er aan gedaan heeft maar dat moeilijk onder woorden kan brengen vanwege de spanning of gewoon vergeten te melden, etc).
Ik wilde ook bijjjjjjna over die banner gaan gillen in dat topic, maar OF er is later nog een zinnetje aan toegevoegd OF ik keek met mijn neus, want er stond 'dit staat nu onderaan het topic als add' ofzo. Dus niet dat diegene dat ook echt vond (al was de strekking duidelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat mij betreft toen TS verweten werd dat hij naar school gegaan is, de hond dus wel alleen gelaten zou hebben en die achterlijke banner die gepost werd als steek onder water dat hij dus een slechte baas was.
Niet, mijn inziens. Er was niet eens wat loosquote:Op woensdag 23 september 2009 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus een oprecht bedoelde vraag: zeg eens wanneer je vindt dat ik had moeten ingrijpen in het topic?
Ik heb geen banner gezien?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat mij betreft toen TS verweten werd dat hij naar school gegaan is, de hond dus wel alleen gelaten zou hebben en die achterlijke banner die gepost werd als steek onder water dat hij dus een slechte baas was.
Die stond er echt. Iets met 'Wat voor baasje ben jij?' en danquote:
Duidelijk! Wil je weten wat ik op zo'n moment denk? Ik dacht toen ik het las: "Nou, hij zal toch ook wel een paps en een mams hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vond wel degelijk dat er iets loos was. Op een gegeven moment ging het niet meer over de vraag van TS, maar over wat je wel en niet mag zeggen in F&F, En dat is m.i. niet de bedoeling. Uiteraard mag je het erover hebben, maar dan gewoon in een apart topic, of hier in FB.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
Niet, mijn inziens. Er was niet eens wat loos
Ooh! die proteq (ik geloof proteq) ad!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stond er echt. Iets met 'Wat voor baasje ben jij?' en daner onder.
akkoord, ik doelde meer op een halve rel die we wel eens hebben gehad in topics.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond wel degelijk dat er iets loos was. Op een gegeven moment ging het niet meer over de vraag van TS, maar over wat je wel en niet mag zeggen in F&F, En dat is m.i. niet de bedoeling. Uiteraard mag je het erover hebben, maar dan gewoon in een apart topic, of hier in FB.
Jij zegt het veel beter en vollediger dan ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Q, je hebt voor een deel gelijk, maar het is niet aan jou (of mij, of ons) om mensen hier 'op te voeden naar jouw maatstaven'. En soms wordt een TS al 'naar de tering gescholden' (jouw woorden) voordat diegene de kans heeft gekregen om de details te geven waarna je misschien zou zeggen 'oh ja sorry, zeg dat dan meteen, dan ligt het anders'. Je kent de hele situatie van zo'n TS niet.
Dus TUURLIJK mag/moet je je mening geven, maar dan wel op een opbouwende manier. Zodra je die TS de tering gaat lopen schelden komt diegene niet meer terug om verder te posten in zijn of haar topic en daar heb je helemaal geen moer aan. Dan loopt het weer eens uit op een katpartij en TS is al lang gevlogen. (Dat schelden gebeurde niet in dit voorbeeldtopic hoor, maar even in het algemeen).
Er moet een evenwicht komen hier. Het hoeft geen kusjekroel te worden, iedereen mag zijn/haar mening en tegengeluid laten horen maar besef je ook dat niet iedereen hetzelfde is en dat niet perse jouw/mijn/wiedanook's mening de absolute waarheid is.
Volgens mij zag Qwea het topic pas nadat je het opgeschoond had.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond wel degelijk dat er iets loos was. Op een gegeven moment ging het niet meer over de vraag van TS, maar over wat je wel en niet mag zeggen in F&F, En dat is m.i. niet de bedoeling. Uiteraard mag je het erover hebben, maar dan gewoon in een apart topic, of hier in FB.
Ik zie het nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb besloten om actief linkjes te melden in FB van topics waarvan ik vind dat ze dat verziekte sfeertje hebben. Een betere wereld begint bij jezelf en zulks.![]()
Dus bij deze, heb ook een TR gemaakt: Kong - Wat doen we erin
Lezen vanaf hier: Kong - Wat doen we erin
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ze m ook gewoon de gelegenheid geeft broodjes kaas van tafel te gappen dan zal t wel mee vallen met die allergieën toch?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee? Mijn broodje was een normaal broodje
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Dus nu issie ernstig ziek of zo? Omdat jij niet goed oplette?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, hij wordt niet ernstig ziek... hij krijgt hotspots. Ik neem aan dat je wel weet wat dat zijn?
En daar gaat ie aan krabben en likken, en dat wordt dan 1 grote vochtige dikke etterplekDus dan kan ik weer naar shirley hollen en hydrocortiderm + antibiotica halen
Maar tot NU toe is er niks te zien. Dus ik hoop dat het meevalt
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind hotspots wel ernstig hoor.
Tis een beetje dubbel dat je zo voorzichtig bent over wat je in de kong wil stoppen maar dan wel gewoon je broodje op pikplekken laat liggen toch?
Ik hoop ook dat het meevalt, ik zou me nogal een partij schuldig voelen als mn hond door zo iets ziek werd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vroeg me ook al af waarom er nu zo doorgaan moet worden op t broodje dat Baloe gegapt had. t topic gaat daar toch niet over.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat gezeik dat jij een slechte ontaarde baas zou zijn omdat je hond de kans heeft gezien een broodje te jatten. Dit is nu precies wat ik gisteren bedoelde.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou het topic gaat over wat er in een kong moet voor een hond met zware voedselallergie.
Je kan in zn kong douwen wat je wil maar als je m dan broodjes laat gappen heeft dat toch weinig zin?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar hoef je dan toch niet zo op door te gaan?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hotspots zijn totaal niet ernstig hoorZe jeuken, thats it over het algemeen.
En mijn broodje lag nou niet bepaald op een pikplek. Die stond in het MIDDEN op de tafelDat mijn hond nou een boefje is
Ik maak me er niet zo druk om hoor. Leuk en fijn is anders... maar hij gaat er niet dood aan ofzo
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ze meldt het zelf zo nonchalant tussen neus en lippen door bijna of het grappig is en ik weet dat Q. echt het beste wil voor Balou, dus mss dat een beetje drammen dan wel effect heeft aangezien ze dat zelf ook graag doet altijd
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heeft ze inderdaad vast expres zo neergelegd dat die hond het zou jatten.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik begreep je opmerking verkeerd dan, mijn excuus.Ik dacht dat je het idioot vond dat ik uitlegde wat een hotspot was, en dan met de vieze details erbij
@Ynske ; Ik geef graag antwoord op dingen. Als oh-oh uitleg wil, krijgt ze die. Maar ze kan er wel een beetje een drama van maken
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op, het ís grappig. Mijn moeder die me opbelt, in paniek "JA BALOE HEEFT JE BROODJE GEJAT!" ik was net 2 min de deur uit. Het is een boefje.
Maar je maakt er zo'n drama van. Alsof Baloe acute hartfalen gaat krijgen nu. Shit happens. Laatste keer dattie wat jatte was met oud en nieuw. Nou, poeh
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou jij maakt een drama van wat dr in die Kong moet, je weet dat je hond een boefje is en dat ie dingen van de tafel jat, dus echt een verrassing is het toch niet dat ie dan je broodje pakt?
Maar goed, als je hotspots niet erg vindt prima hoor!
![]()
Kwark zou ik dus gebruiken in die kong!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]ik ga zo niet met je meer in discussie. Je wilt enkel horen wat je zelf wilt. Het is goed zo.
Gaarne terug ontopic.
Ja verdeurie. Ben ik voor Jan Doedel aan het knippen en plakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 'm & I agree. Opgeschoond; dank voor de links!
Ja, strange...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
HUH WTF, dat had ik dus ook, er laden topics maar half ofzo
Maar tochquote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja verdeurie. Ben ik voor Jan Doedel aan het knippen en plakken.
Dat bedoel ik. En dit was dan nog maar een topic over een kong.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry hoor, maar oh-oh doet echt ff een classic voorbeeld van waar Swets het over had. Echtom iemand zo te kakken te zetten en beter denken te weten wat goed en niet goed is voor een anders huisdier
Sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja verdeurie. Ben ik voor Jan Doedel aan het knippen en plakken.
Eensch; onnodig neerbuigend en verwijtend. Mijn katten kunnen ook beter geen pure boter eten, maar ook ik heb moeten lachen toen Pluim bevallig een pakje Becel lag uit te graven (en vervolgens nogal aan de dunne ging).quote:Op donderdag 24 september 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry hoor, maar oh-oh doet echt ff een classic voorbeeld van waar Swets het over had. Echtom iemand zo te kakken te zetten en beter denken te weten wat goed en niet goed is voor een anders huisdier
Ik ga ervan uit van niet. En volgens mij ís iedereen ook echt welkom. Of het jij het gevoel van niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
ik zat nog eens na te denken over de ava's in de SC, van de week werd er aangegeven door Ohoh dat ze vond dat ze buiten de groep viel etc. ondanks de nu neergezette regel van meekletsen enzo, zou t dan niet toch nog meer dat gevoel oproepen?
oh, nee dat gevoel heb ik niet, ik ben iig heel erg vriendelijk welkom geheten, en voel me ook echt op mn gemak bij jullie.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit van niet. En volgens mij ís iedereen ook echt welkom. Of het jij het gevoel van niet?
Toegegeven; het is wat lastig invallen in de gekakel, maar de vraag is dan ook of mensen het willen. Het is maar SC (dus niet bijvoorbeeld een topic over een specifiek onderwerp).
Dit dus, ik ben ook zo binnengekomen daar en me altijd welkom gevoeld. En tig SC topics hebben een OP met de avatars en/of namen van de 'vaste bezoekers' erin. Het staat tenslotte nog in de OP dat iedereen welkom is, en als iemand wat roept reageert er altijd wel iemand op. En tjah, dat sommige mensen elkaar beter kennen als anderen en daardoor elkaar meer te melden heeft dat hou je altijd. Maar dat heb je ook in je sociale leven.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt ook te ver gaan met het proberen te creëren van een open sfeertje en niemand voor de voeten lopen. Bij SC is nu eenmaal een groepje wat daar kletst en in de OP staat heel duidelijk dat iedereen welkom is. En dan is het aan de mensen zelf om aan te geven of hun ava erbij kan en ze in het lijstje moeten.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt ook te ver gaan met het proberen te creëren van een open sfeertje en niemand voor de voeten lopen. Bij SC is nu eenmaal een groepje wat daar kletst en in de OP staat heel duidelijk dat iedereen welkom is. En dan is het aan de mensen zelf om aan te geven of hun ava erbij kan en ze in het lijstje moeten.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik reageer alleen ff op het Kong-verhaal....komt ie:
Ik gooi het even in het overleghoekjequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef Poeke het volgende:
Vinden jullie dit oke?
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef Anne het volgende:
Ik zou het raar vinden als het niet zou mogen. De asielactie is een soortgelijk topic.
Al gedaan voor de vraag voor een updatequote:Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Stuur Elies anders een PM. Ze heeft het nogal druk begreep ik.
Nou, oke, als dat echt zo is dan snap ik niet waarom er een 'discussie' tussen FA's moet zijn over zoiets.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
Ook fa's hebben het druk. En ik neem aan dat 1 FA niet alleen kan beslissen maar er een discussie over gehouden wordt.
Maar hóe verbind FOK! z'n naam eraan dan. Het is een user die aandacht ergens voor geeft en alleen aangeeft dat als mensen iets zouden willen doen ervoor ze contact op kunnen nemen. Het gaat geheel buiten FOK! om, het is alleen het medium waar het op geplaatst word. Maar niks is toch 'in samenwerking met' of 'in opdracht van'quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Dit hoort ook eigenlijk thuis bij de PR en niet bij de FA's al zal daar wel overlegd mee worden.
Niet goed gelezen.
Als je als FOK! je naam indirect verbind aan de DB vind ik wel dat er goed over gesproken moet worden, want eigenlijk is het klinkklare spam natuurlijk
We wilden het zelf graag overleggen met de FA´s, en dit gaat hen ook zeker wel aan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, oke, als dat echt zo is dan snap ik niet waarom er een 'discussie' tussen FA's moet zijn over zoiets.
Ik snap niet dat de F&F mods zoiets niet lekker zelf mogen bepalen of dat in hun subforum mag, laat ik het dan zo zeggen. Kijk, met een grote actie als de Asielactie kan ik me voorstellen dat er overleg over nodig is, maar dit...? Ze vraagt de FOK!-ers niet om geld.
'Mag ik de dierenbescherming onder de aandacht brengen in de week van Dierendag'. En dan een hele discussie met FA's? Is dat niet wat overdreven gewoon?
Klopt, maar het was een reactie op een discussie die geedit was, dus sloeg de reactie nergens meer op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef -SG- het volgende:
Waarom is mijn reactie in dit topic Buurman slaat mn kat verwijderd? Stond in mijn ogen niks schokkends, of iets wat tegen de policy ingaat, in.
De reactie van de mod is verwijderd, dus jouw reactie daarop op. Logisch toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:31 schreef BroesWillems het volgende:
Buurman slaat mn kat
Een mod scheld ons uit voor internettokkies. Ik reageer daarop zonder te schelden. En uiteraard wordt mijn reactie verwijdert. Lekker bezig....
Ook hiervoor geldt: dat deel waar jij op reageerde is verwijderd, dus jouw reactie ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:33 schreef -SG- het volgende:
Wat wordt er toch laks met het 'delete' knopje omgegaan. Lijkt er alleen maar op dat julie die gebruiken zodat het in jullie voordeel valt. Je had het ook gewoon kunnen editten en de schelwoorden eruit kunnen halen. Verder stond er helemaal niks schokkends of iets wat tegen de policy ingaat in die posts.
Jammer hoor.
Op moment van plaatsen was mijn reactie verwijderd en die van de mod niet. Vandaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De reactie van de mod is verwijderd, dus jouw reactie daarop op. Logisch toch?
Ja en waarvoor verwijder je die post? Je had gewoon het scheldwoord eruit kunnen editten. Ik neem aan dat TS zelf wel weet waar hij met z'n topic naar toe wilt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook hiervoor geldt: dat deel waar jij op reageerde is verwijderd, dus jouw reactie ook.
Moet ik het serieus uitleggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef -SG- het volgende:
Ja en waarvoor verwijder je die post? Je had gewoon het scheldwoord eruit kunnen editten. Ik neem aan dat TS zelf wel weet waar hij met z'n topic naar toe wilt.
dit is natuurlijk ook gewoon trollen, wordt deze reactie ook verwijderd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef Re het volgende:
[..]
tenzij je ze er natuurlijk afslaat, dan gaan die nagels wel
Zoals ik zei, er wordt in mijn ogen te laks met het delete knopje omgegaan. Je had ook gewoon kunnen editten. Want TS zelf weet wel wat hij met z'n topic wil dus zal hem zelf neem ik aan niet volbaggeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ik het serieus uitleggen
Het topic is totaal verbaggerd door offtopic getouwtrek. Waarom zou ik jouw reactie laten staan als de rest weg is
Je haalt anders een inhoudelijke vraag van mij ook weg, ook al is hij voor de 2e keer gesteld, laat hem lekker staan, je wil toch het topic ontopic houden? Je gaat nu zelf ook ontopic reacties lopen verwijderen, daar gaat het topic niet beter van worden, vind je niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ik het serieus uitleggen
Het topic is totaal verbaggerd door offtopic getouwtrek. Waarom zou ik jouw reactie laten staan als de rest weg is
Waarvan akte, maar ik ben het niet met je eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef -SG- het volgende:
Zoals ik zei, er wordt in mijn ogen te laks met het delete knopje omgegaan. Je had ook gewoon kunnen editten. Want TS zelf weet wel wat hij met z'n topic wil dus zal hem zelf neem ik aan niet volbaggeren.
Nee, want die is pro-F&F. Ontopic reacties worden daarentegen wel verwijderd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dit is natuurlijk ook gewoon trollen, wordt deze reactie ook verwijderd?
Waarom is dat getrol?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dit is natuurlijk ook gewoon trollen, wordt deze reactie ook verwijderd?
Als er een aantal reactie's onder elkaar staan die leeg geedit moeten worden dan bevorderd dat de leesbaarheid van het topic niet, in dat geval is het verwijderen gewoon de betere optie om het topic leesbaar te houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zoals ik zei, er wordt in mijn ogen te laks met het delete knopje omgegaan. Je had ook gewoon kunnen editten. Want TS zelf weet wel wat hij met z'n topic wil dus zal hem zelf neem ik aan niet volbaggeren.
Hoezo?quote:
Ik vind echt niet dat ze gekke beslissingen heeft genomen hier hoorquote:
Re bedoelde volgens mij gewoon dat die kat doorgaans niet vanzelf zijn nagels in je lak zet, maar dat als je hem er af slaat dat ie dat wel doet? Of in elk geval grote(re) kans.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, want die is pro-F&F. Ontopic reacties worden daarentegen wel verwijderd.
Selectief? Welnee!
omdat het gewoon een one-linertje is om reactie uit te lokken. Totaal irrelevant met de discussie. En irrelevante reacties werden net allemaal verwijderd.quote:
Ach, het verwijderen van ontopic reacties, maar het laten staan van ander getroll, dat komt een beetje raar over.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik vind echt niet dat ze gekke beslissingen heeft genomen hier hoor
Hij zegt dat het van de auto afslaan van katten juist uitlokt dat katten hun nagels uitslaan en schade veroorzaken, ik zie echt de trol niet hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
omdat het gewoon een one-linertje is om reactie uit te lokken. Totaal irrelevant met de discussie. En irrelevante reacties werden net allemaal verwijderd.
Ze zijn voor minder weggemod.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn inderdaad... grow a brain please.
Welk getrol staat er nog dan? En ze heeft toch uitgelegd waarom andere posts verwijderd zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, het verwijderen van ontopic reacties, maar het laten staan van ander getroll, dat komt een beetje raar over.
Gekleurde bril.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij zegt dat het van de auto afslaan van katten juist uitlokt dat katten hun nagels uitslaan en schade veroorzaken, ik zie echt de trol niet hoor.
Lees hierboven eens dan. Iemand uitmaken voor dom mag dus blijkbaar? Wees dan eens consequent en mod niet alles weg wat in de verte iets wegheeft van 'kattenhaters', want dit is natuurlijk selectief pur sang.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Welk getrol staat er nog dan? En ze heeft toch uitgelegd waarom andere posts verwijderd zijn?
Ze doen het helemaal niet goed, reacties wat niet in hun straatje past worden gewoon verwijderd, lekkere discussie is dat, als je alleen mag ja-knikken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Zoveel getroll in topics
Jullie doen het goed hoor
Ze hoefde ook niet helemaal leeg geedit te worden want het was helemaal niet offtopic. Het ging nog steeds over die kat en die auto. Het zou zijn verwijderd vanwege een troll, die kon ik nergens vinden anders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom is dat getrol?
[..]
Als er een aantal reactie's onder elkaar staan die leeg geedit moeten worden dan bevorderd dat de leesbaarheid van het topic niet, in dat geval is het verwijderen gewoon de betere optie om het topic leesbaar te houden.
Okequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef senesta het volgende:
Als jullie het niet eens zijn met de beslissingen die wij hier nemen dan staat het jullie natuurlijk helemaal vrij om een FA te vragen om er ook eens naar te kijken, dat kan met een PM naar forum@fok.nl.
Maar als ik de OP lees van TS dan was de vraag of TS iets kon ondernemen tegen de buurman voor het slaan van zijn kat, niet of anderen vinden dat de kat van TS naar buiten zou moeten mogen of niet.
Ik ga even opruimenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke.
Maar (voor de 2e keer in dit topic) als jullie toch zo fanatiek bezig zijn met het wegmodden van zogenaamde getroll mod deze dan ook even weg:
Buurman slaat mn kat.
in fot houden de meeste mensen 610pix breed aan, dan word de fokresizer niet gebruiken want die laat alsnog alle grote foto's in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
Is het misschien mogelijk om te gaan eisen dat mensen thumbnails gaan maken voor foto's in o.a. het katten foto topic? Tis te belachelijk voor woorden dat zo'n topic redelijk traag laadt omdat er idioten zijn die hun foto's niet kunnen resizen tot een normaal formaat, een voorbeeld:
Katten met foto's #66
http://i37.tinypic.com/30jr0xu.jpg
1600px × 1200px
Bestandgroote: 1.5 Mb
Alleen voor een full res foto, die op fok nog eens verkleind wordt. En dan heeft ie er 3. Das 4.5 Mb alleen voor 3 foto's die op 600*800 ook perfect hadden geweest. Dat ie ook de full res wilt laten zien, maak er een linkje naar. En als iedereen dat doet (wat volgens mij het geval is), dan kan zo'n topic best leuk lang doen voordat het compleet geladen is...
Ik heb dan wel geen datalimiet, maar ik wil het ook gewoon leuk houden. Resizen vraag ik je.
Misschien eens contact opnemen met dig mods, want die eisen het terecht wel in alle topics waar screenshots/foto's geplaatst worden. Hell, ben er zelf mee begonnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef senesta het volgende:
Eisen gaat wat ver denk ik maar we zouden misschien wel een tekst en wat tips over resizen kunnen meenemen in de OP. Ik ga er even naar kijken
Als dit geen trollen is...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Jou familile trekt dat dan hoogstwaarschijnlijk aan.
Extra puntje, de nagels van een hond kunnen niet ingetrokken worden. Die van een kat wel. (en die zitten dus ook altijd ingetrokken mits er gevaar is, of ze hun nagels willen "vijlen" wat ze dan ook alleen op ruw oppervlak doen)
Maarja, een peer lijkt ook bijjjjna op een appel, ik kan ze ook nooit uit elkaar houden hoor, in de supermarkt.
Eerder het selectieve moderatiebeleidquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Gut dat topic houdt de gemoederen wel bezig of niet
Nou iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Gut dat topic houdt de gemoederen wel bezig of niet
Eens. En meerdere met je. Dit is alleen uit de laatste 2 topics:quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
Is het misschien mogelijk om te gaan eisen dat mensen thumbnails gaan maken voor foto's in o.a. het katten foto topic? Tis te belachelijk voor woorden dat zo'n topic redelijk traag laadt omdat er idioten zijn die hun foto's niet kunnen resizen tot een normaal formaat, een voorbeeld:
Katten met foto's #66
http://i37.tinypic.com/30jr0xu.jpg
1600px × 1200px
Bestandgroote: 1.5 Mb
Alleen voor een full res foto, die op fok nog eens verkleind wordt. En dan heeft ie er 3. Das 4.5 Mb alleen voor 3 foto's die op 600*800 ook perfect hadden geweest. Dat ie ook de full res wilt laten zien, maak er een linkje naar. En als iedereen dat doet (wat volgens mij het geval is), dan kan zo'n topic best leuk lang doen voordat het compleet geladen is...
Ik heb dan wel geen datalimiet, maar ik wil het ook gewoon leuk houden. Resizen vraag ik je.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:57 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen mensen hier eens hun foto's resizen voor plaatsing? Het duurt zo ontzettend lang om de hele pagina geladen te krijgen!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:04 schreef Anne het volgende:
Tering. Kunnen de foto's wat kleiner worden gemaakt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Je kan ze bewerken dus ook risizen! Fok past de foto's wel aan maar 5 mb per foto is een beetje overdreven.
Hahaha, je hebt ook wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef Cat22 het volgende:
Zeg dames mods, denken jullie dat het befaamde Buurman slaat mn kat topic nog te redden is? Volgens mij kun je er beter een slotje op doen, het is alleen maar een strijdtoneel en niemand die nog de moeite neemt de OP te lezen.
Welneequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:
Dan zeg maar dat het mijn schuld is dat hij op slot zit.
En daarmee is het dus een kuttopic geworden. Lang niet iedereen weet hoe dat werkt, het komt er onvriendelijk en niet uitnodigend over. Tips over hoe en wat en verzoeken is helemaal prima maar eisen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Misschien eens contact opnemen met dig mods, want die eisen het terecht wel in alle topics waar screenshots/foto's geplaatst worden. Hell, ben er zelf mee begonnen
Zie OP hier: Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.20
Daarom is een mooie uitleg in de OP geen gek idee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En daarmee is het dus een kuttopic geworden. Lang niet iedereen weet hoe dat werkt, het komt er onvriendelijk en niet uitnodigend over. Tips over hoe en wat en verzoeken is helemaal prima maar eisen?
Ik ben er ook niet voor; het is vooral lastig in foto-topics, maar daar draait het juist om de foto's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
En daarmee is het dus een kuttopic geworden. Lang niet iedereen weet hoe dat werkt, het komt er onvriendelijk en niet uitnodigend over. Tips over hoe en wat en verzoeken is helemaal prima maar eisen?
Dat hoeft niet onvriendelijk nee maar kijk maar naar DIG, in de praktijk wordt het dat uiteindelijk meestal wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom is een mooie uitleg in de OP geen gek idee.
En eisen, eisen, gewoon de grote foto's editen en dan maar achter linkjes neerzetten met de melding "sorry, maar ze zijn een beetje te groot". Dat is totaal niet onvriendelijk, het is maar net hoe je het brengt. En ik denk dat de huidige F&F-mods dit prima kunnen.
Voor mij is juist het topic niet uitnodigend om te bekijken.
Het hoeft van mij ook niet zoals in DIG. Daar halen ze hem meteen helemaal weg. Ik ben voor achter linkjes zetten dan bijvoorbeeld. Want weet je? Ik wil die foto's best wel bekijken! Maar ik vind het irritant als er op één pagina 10 foto's van 5 MB per stuk staan. Het gaat mij ook niet om de hoogte en breedte (al heeft het meestal wel daar mee te maken), maar gewoon de aantal kb's of in dit geval zelfs mb's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hoeft niet onvriendelijk nee maar kijk maar naar DIG, in de praktijk wordt het dat uiteindelijk meestal wel.
als je t doet zoals in fot. dan hoef je niets te verkleinen/uploaden en terugplaatsenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef ElisaB het volgende:
Ow, maar ik denk niet dat ik het heel leuk zou vinden om steeds te grote foto's te verkleinen, uploaden en terugplaatsen
Ow ja, tuurlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
als je t doet zoals in fot. dan hoef je niets te verkleinen/uploaden en terugplaatsen
daar word als een foto echt te groot is, de img tags vervangen voor url tags, eronder gezet dat men m weer tussen img mag plaatsen als hij verkleind is, en de post opengelaten. dat de user zelf dus ervoor kan zorgen dat de foto verkleind word
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:47 schreef Morretje het volgende:
Wat is er met dat maiasaura-topic? Ziet er uit als onzin, en als je op de linkjes van de vorige topics drukt, kom je in je uitlogscherm.. ?
Maar wordt er nou nog iets mee gedaan of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, tuurlijk![]()
Sorry Anne, begreep het verkeerd
Er zijn heel uiteenlopende meningen over. Danny is er geen voorstander van om dit dwingend op te leggen. Er gaat wel iets op bedacht worden. Voor nu: ik zal als ik het tegenkom er iets aan doen (maar ik moet ook eerlijk bekennen dan ik het zelden als storend ervaar).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Anne het volgende:
Maar wordt er nou nog iets mee gedaan of niet?
Het ligt ook heel erg aan je verbinding. Ik heb thuis vrij rap internet dus merk het amper al worden er grote foto's gepost. Op het werk is het wat minder en erger ik me er dus dood aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wordt er nou nog iets mee gedaan of niet?
Die zijn er volgens mij al in overvloede in andere fora of topics waar veel foto's worden geplaatst. Mensen snappen het gewoon níet of nemen de moeite nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:07 schreef Qwea het volgende:
Ik wil best morgen ofzo even een verklein handleiding maken overigens die je in een OP kan zetten? Voor paint, voor PS, ect
Donequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Zou een van jullie de OP in SC 233 willen fixen?
Mijn pc hangt steeds op die wiki page
quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Tot welke leeftijd van de kat mag je er een topic over openen?
Omdat veel FOK!kers topics openen over hun nieuwe kittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Je mag over katten van elke leeftijd een topic openen hoor
Ja hoor, natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat veel FOK!kers topics openen over hun nieuwe kitten
mag ik dan ook een topic openen over mijn Kater karel van 6?
Ik heb hem nog niet af gelezen, ik ben net thuis en zit even op een andere pc te FOK!ken tot het eten klaar isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Qwea het volgende:
Babe, wat dacht je er van? Als je het al gelezen hebt hoor. Zo niet moet je gewoon zeggen dat ik mn muil moet houden.
Nee, dat stond er niet. Er stond dat je moest zeggen dat ik mn mond moest houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet af gelezen, ik ben net thuis en zit even op een andere pc te FOK!ken tot het eten klaar is
Ik ruik krieltjes maar de rest is nog onbekendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat stond er niet. Er stond dat je moest zeggen dat ik mn mond moest houden
Wat ga je eten?
En TT change naar 239, anders ontbreekt die in de reeksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[SC] 241 Waar we een code naam voor Ymme zoeken?
puhlease close?
En maak er 239 van, want die SC ontbreekt in het rijtje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:
[SC] 241 Waar we een code naam voor Ymme zoeken?
puhlease close?
Ik geloof dat ie weer goed isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
Kan de OP hiervan gefixed worden? [CENTRAAL] Honden met foto's #23
Je bent m'n heldin. De autist in Cat en mij is weer helemaal tevreden nu er geen nummertje ontbreekt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, maken jullie er ff een zooitje van
Wmb helemaal prima hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Elies, ik heb net een nieuw topic gemaakt, wil je even kijken of dat zo kan? Of Senesta natuurlijkHet is niet echt bedoeld om reclame te maken, maar om ervaringen en adressen uit te wisselen.
Leuke vakantie adressen met je hond(en)
Misschien wel door iemand, maar niet door mij heurquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Ok super, ik wist niet of dat als spam gezien wordt
Ja, daar heb ik wel weer aan gedacht, goed niet?quote:
Te laatquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa, Elies en Senes...jullie moeten mee komen vieren!
Donequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Mag er in deze topictitel een vermelding bij dat er foto's in zitten?
Kittens in aantocht! - nu met pics *O*
Vond ik ook al heeeeeel grappig.quote:
Ik word er een beetje sneu van. Aan de andere kant, zoals Cat22 zei: hij heeft in het asiel wellicht meer kans op een nieuw baasje!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Nonneke het volgende:
Anton zn topic mag dicht
Ja tis echt kut, mn nichtje heeft hem huilend achter gelaten, en ze deden ook nogeens heel erg lelijk tegen dr (alsin daar heb je weer zoeen die dr kat komt dumpen), terwijl ze een paar keer het hele verhaal heeft uitgelegd. We gaan er maar vanuit dat ze beter zijn met dieren dan met mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er een beetje sneu van. Aan de andere kant, zoals Cat22 zei: hij heeft in het asiel wellicht meer kans op een nieuw baasje!
Gingen we 'm toch even open laten voor eventuele gegadigden??
Ach wat sneu; doe je ook eens je bestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Nonneke het volgende:
Ja tis echt kut, mn nichtje heeft hem huilend achter gelaten, en ze deden ook nogeens heel erg lelijk tegen dr (alsin daar heb je weer zoeen die dr kat komt dumpen), terwijl ze een paar keer het hele verhaal heeft uitgelegd. We gaan er maar vanuit dat ze beter zijn met dieren dan met mensen![]()
Jep sensesta laat hem liever open voor als een lieve Fok!ker hem alsnog gaat ophalen
Ja echt vet lullig, maargoedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach wat sneu; doe je ook eens je best
Ik hoop het; we laten 'm gewoon open!
Al wegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:09 schreef Qwea het volgende:
SC [281] Waar we gezellig bij elkaar kruipen.
Ik ga hem er vandaag even tussen zetten Haraquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan Vinden jullie dit een nuttig linkje?
Euhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:14 schreef Qwea het volgende:
Nou ik jou hier toch tref he.. wat een KUT huisartsen hebben we zegook molenstraat
![]()
Ik belde molenstraat, want abces. Ja maandag kon ik komen.quote:
Heb je geen vaste huisarts dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik belde molenstraat, want abces. Ja maandag kon ik komen.Ik belde eerst labots. Maar die had het vet druk dus dat kon ook in de eerste instantie niet.
Ik ga een huisarts in Jdorp zoeken![]()
Q woont niet in Den Helder, maar is er wel veel bij haar vriend.quote:
Niet helemaal. JHH had hem gequote met het verzoek weg te gaan en die heb je niet weggehaald.quote:
Nu wel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Niet helemaal. JHH had hem gequote met het verzoek weg te gaan en die heb je niet weggehaald.
Egwelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
SC #284 - Waar MB op haar telefoon zit
Mag deze dicht?
En wat heb je nog meer van voorbeelden van mijn 'lukrake editgedrag'?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik kom klagen.
Elisa, kun je eens kappen met ALLES maar te editten wat je niet aanstaat. Nu weer dat adres wat zo fake was dat het van 59 hoog te ruiken was, en dat is niet het enige wat je edit. Regelmatig zie ik je zowel dingen van mij als van een ander editten, wat gewoon nergens op slaat. Dr staat niks debiels in die post, en dan ga jij dingen editten.
Ik noem even een grapje tussen Loveless en mij in een topic. Ik kon het niet af knipogen of beide reacties waren weg.
Neem een voorbeeld aan Senes ofzo. Die edit dingen die ook echt geedit moeten worden. Die gaat niet lukraak dingen weg halen
Ooh kom op, je weet zelf ook wel dat dit niet de 1ste keer is dat je dingen loopt te editten die niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat heb je nog meer van voorbeelden van mijn 'lukrake editgedrag'?
Ja, das belangrijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Q, maak je niet zo druk joh.
Je gooit er af en toe dingen uit die ze ook gewoon laat staan.
Eerst zeg je tegen een ander iets over 'je mag je toon eerst wel eens aanpassen' en nou ga je zelf weer als een dolle tekeer. Adem in, adem uit. Is het nou allemaal echt zo belangrijk?
Ja graag. Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh kom op, je weet zelf ook wel dat dit niet de 1ste keer is dat je dingen loopt te editten die niet nodig zijn.
Hoe fucking vaak is het wel niet voorgekomen. Ik wil wel voor je gaan zoeken hoor, als je dat perse wil.
Ik stoor me er enkel ontzettend aan. Ik snap werkelijk niet dat je zo snel aan die edit knop moet zitten.
No prob hoor! Ik heb alleen de post van Qwea geedit; de rest quote blijkbaar na mijn edit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
Sorry voor mn quote van Q dr post van het fake adres. Ik dacht al dat het fake was en woon vlakbij de fake woonplaats,vandaar dat ik enthousiast quote...
Q, je (en wij allemaal) posten ook dingen die echt vér over de grens gaan soms en die laat ze ook gewoon staan. En Elies is veel vaker in de SC dan Senesta, dus waarom je Senes er bij betrekt snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, das belangrijk.
Punt.
edit : Ik kan er heel slecht tegen als er vaak tot zeer vaak post worden ge-edit die niet nodig zijn. Ik betrap senes er dus nooit op.
Godverdommequote:
Ik hoef geen beschermingquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef Bamba het volgende:
Q,misschien is het ook bescherming van Elisa naar jou toe..Omdat je er misschien flink mee genaaid kunt worden wat Elisa dan wegedit...?
Senes is toch ook mod? En senes was in het begin ook vet vaak in de SC. Dat jij elisa zo verdedigd snap ik dan weer niet. Last time I've checkt was dit FB, en daar kun je verhaal komen halen. So I didquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, je (en wij allemaal) posten ook dingen die echt vér over de grens gaan soms en die laat ze ook gewoon staan. En Elies is veel vaker in de SC dan Senesta, dus waarom je Senes er bij betrekt snap ik echt niet.
Haha dat geloof ik ook niet,maar het was een idee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef geen bescherming![]()
![]()
Ik loop hier al jaaaaaren rond, om te weten wat de policy wel en niet voorschrijft
O.a. Maar niet alleen. En ook idd in de SC waarin je me een naar wijf noemt, ook die. Maar het is meer. Alleen ik heb weinig zin om tig SC topics terug te lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat Q vooral dat 'ene' topic met de rare TT en 40 verdwenen posts bedoelt? die ging ook wel erg ver?
En laatst mijn kreet tegen iemand die ik een 'naar wijf' vond in een ander F&F topic werd daar terecht geedit, en toen zei k het volgens mij in de SC bij wijze van gein tegen Qwea en toen wastie ook geedit? Bedoel je die Q?
Nee. Er is een hele discussie geweest over de verharding in F&F. En we (jawel, Senesta en ik) hebben besloten dat niet te willen. Dus als het uit de klauwen giert, dan gaat het weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
1 : Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
Ik dacht dat je ge-edit was. Maar het grapje blijkt gewoon helemaal verwijderd.
Hond loopt al 2 dagen te hoesten! Wat daar stond weet ik nu niet meer, maar ik weet wel dat ik het toen der tijd NIET edit waardig vond.
De SC topics terug lezen is geen doen. Maar ben je je er serieus nou niet van bewust dat je vaak dingen edit? En dan in mijn ogen dingen die niet hoeven?
Ik ga echt geen adressen door Google gooien om te kijken of ze bestaan. Adresgegevens post je niet, dus ik neem niet eens de moeite.quote:Ik bedoel, waar was het editten van dat adres nou voor nodig? Uit het adres alleen al kon je opmaken dat het bullshit was. En ik ben heus niet zo achterlijk om prive gegevens te posten want daar staat een ban op.
Je had het adres natuurlijk ook door google kunnen halen en kunnen zien dat het niet bestaat.
Roep de rest erbij, kunnen we een groepsgesprek hebben!quote:Ik erger me er groen en geel aan, en ben niet de enige
Dan zal je met namen moeten komen, want dat kan iedereen wel roepenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Ik erger me er groen en geel aan, en ben niet de enige
Ik verdedig niemand, ik geef mijn mening. Last time I checked was dit FB en mocht dat hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senes is toch ook mod? En senes was in het begin ook vet vaak in de SC. Dat jij elisa zo verdedigd snap ik dan weer niet. Last time I've checkt was dit FB, en daar kun je verhaal komen halen. So I did
Maar je wilde er toch wéér even over beginnen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het dan wel ff jammer dat er dus over de F&F en mensen erin door de crew word gebabbeld maar we er zelf ( of iig ik dan) er helemaal niks over heb gehoord dat jullie het 'verhard' vinden, of er duidelijk grenzen worden gesteld. Het is natuurlijk wel zo dat dat ene topic toen beetje raar gelopen was.
Wachten tot het op slot zit en dan 40 (!) posts, meer dan 10% van een topic, deleten en de TT wijzigen. Maar daar is 't al eens over gegaan
Heb jij die discussies gemist danquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het dan wel ff jammer dat er dus over de F&F en mensen erin door de crew word gebabbeld maar we er zelf ( of iig ik dan) er helemaal niks over heb gehoord dat jullie het 'verhard' vinden, of er duidelijk grenzen worden gesteld. Het is natuurlijk wel zo dat dat ene topic toen beetje raar gelopen was.
Ik sta er nog steeds achter, want ik vond het ver over de grens. Maar daarover verschillen de meniingen.quote:Wachten tot het op slot zit en dan 40 (!) posts, meer dan 10% van een topic, deleten en de TT wijzigen. Maar daar is 't al eens over gegaan
Ow en geloof me maar: de dag dat we over jou gepraat hebben, ben je de eerste die het hoortquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het dan wel ff jammer dat er dus over de F&F en mensen erin door de crew word gebabbeld maar we er zelf ( of iig ik dan) er helemaal niks over heb gehoord
Ik noem het omdat Q dat volgens mij bedoelt. Verder val ik toch niemand daarover aan? Ik snap dat het gros van die posts terecht zijn gedelete/geedit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je wilde er toch wéér even over beginnen?
Is er weer te lang niet gereld ofzo? Sjongejonge.
Enneh.... GEK he... dat er door de mods van F&F wordt gepraat over F&F en de mensen er in.
Da's toch hun taak? Dat ze daar onderling over spreken, één lijn afspreken? Gek he?
Hoe wilde je samen modden zonder over F&F en de mensen er in te spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |