Geer en jij altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef JJH het volgende:
Hoi, mogen Geer en ik ook even langskomen?
Lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geer en jij altijd.
Pilsje en een bakkie kattenmelk?
Gisteravond de laatste Fast&Furiuous gezien. Gaaf hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff een actiefilmpje erin. Kan Geer die ook ff zien, en dan blijven die vrouwen weg
Doe even Yvonne of anders Danny of Breuls een PM'metje. Die weten raad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat gaan jullie hard.
Morgen ook nog een dagje werken
Nu heb ik wel een probleem na het hacken van fok heb ik mijn ww veranderd. En ik zweer te weten in wat maar dat is hem dus niet. Echter ik moet mijn mail adres aanpassen omdat het mail adres dat ik gebruik niet meer heb. Ik heb al gemaild naar fok (admin@fok.nl) geen reactie iemand nog een suggestie?
Jonge echt niet. Je hebt het tegen de Muis, die haar vriend de Die Hard Quadrilogy cadeau heeft gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff een actiefilmpje erin. Kan Geer die ook ff zien, en dan blijven die vrouwen weg
Pssstquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jonge echt niet. Je hebt het tegen de Muis, die haar vriend de Die Hard Quadrilogy cadeau heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2009 17:53:40 ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PssstA long, long time ago, in a galaxy far away, Naboo was under an attack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag jij Princess Leia zijn, goed?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
A long, long time ago, in a galaxy far away, Naboo was under an attack.
Vooruut, maar dan moet ik zeker de gouden bikini aan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag jij Princess Leia zijn, goed?![]()
Ga ik op onze trouwerij als Darth Vader
En nemen we wat Ewoks als bruidsmeisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |